home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 793 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 347348 gange)
Djævlen
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1185: 16 Jul 2008, 16:22 »

Jeg er startet med Zilina fra Slovakiet, der altid er med i CL-kvalifikationen, men som aldrig rigtig klarer den i mine spil.

Det første jeg gjorde, var at sælge med 20-årige højreback, Peter Pekarik, der egentligt er super god, og en af Slovakiets største talenter, men 7.000.000DKK for en spiller i den slovakiske liga er simpelthen fantastisk. Han røg i øvrigt til AaB.

Derefter signede jeg en del spillere, blandt andet Ken Ilsø og Marc Olsen fra SønderjyskE, mens Alexandre Ala, Seyfo Soley og Erik Jezik blev hentet på free. Specielt Ala og Soley er super gode! Med det her hold, har jeg uden tvivl Slovakiets bedste hold.

Nå, men hele denne glæde kommer som følge af mine Champions League kampe. Først blev FC Ranger's sendt hjem til Andorra med et samlet 8-0 nederlag, og herefter skulle jeg møde Steaua, der egentligt er bedre end mig (har den rumænske liga med) men i den første kamp vinder jeg 4-1 i Rumænien, og dermed er jeg mere eller mindre videre.

Nå, men så kom lodtrækning.. og her kan jeg i 3. runde risikere at møde Beitar Jerusalem eller Red Star - Champions League er satme ikke langt fra, og det fryder mig! Det giver i al fald masser af penge, og mit mål er at score en 3. plads i gruppespillet, HVIS jeg kommer med. Smiley
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1186: 16 Jul 2008, 16:39 »


Nå, men så kom lodtrækning.. og her kan jeg i 3. runde risikere at møde Beitar Jerusalem eller Red Star - Champions League er satme ikke langt fra, og det fryder mig! Det giver i al fald masser af penge, og mit mål er at score en 3. plads i gruppespillet, HVIS jeg kommer med. Smiley

Det er saftsuseme lækkert!
Specielt hvis du ikke har den Israelske eller Serbiske liga med?
Logged


Chelidze90
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden
« Svar #1187: 16 Jul 2008, 16:57 »

Nå, men hele denne glæde kommer som følge af mine Champions League kampe. Først blev FC Ranger's sendt hjem til Andorra med et samlet 8-0 nederlag, og herefter skulle jeg møde Steaua, der egentligt er bedre end mig (har den rumænske liga med) men i den første kamp vinder jeg 4-1 i Rumænien, og dermed er jeg mere eller mindre videre.

Nå, men så kom lodtrækning.. og her kan jeg i 3. runde risikere at møde Beitar Jerusalem eller Red Star - Champions League er satme ikke langt fra, og det fryder mig! Det giver i al fald masser af penge, og mit mål er at score en 3. plads i gruppespillet, HVIS jeg kommer med. Smiley

Personligt er jeg også selv at finde nede i østeuropa her for tiden, da det er nogle dejlige ligaere og gode undervurderede hold.

Uanset hvad er du sikker på at komme i UEFA cuppen, hvilket må betegnes som godt klaret. Omkring Beitar og Red Star så er det 2 ufattelig stærke hold, så umiddelbart tror jeg desværre du ryger ud, men på den anden side har du slået Steau Smiley

Du må lige opdatere på situationen, når du kommer dertil Smiley
Logged

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Djævlen
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1188: 16 Jul 2008, 17:05 »

Personligt er jeg også selv at finde nede i østeuropa her for tiden, da det er nogle dejlige ligaere og gode undervurderede hold.

Uanset hvad er du sikker på at komme i UEFA cuppen, hvilket må betegnes som godt klaret. Omkring Beitar og Red Star så er det 2 ufattelig stærke hold, så umiddelbart tror jeg desværre du ryger ud, men på den anden side har du slået Steau Smiley

Du må lige opdatere på situationen, når du kommer dertil Smiley

Jeg kom i al fald videre, og i 3. runde møder jeg Beitar Jerusalem, hvilket passer mig fint. Jeg ved ikke hvor galt jeg frygter dem, når de har Josta Dladla. Men okay, jeg har jo så Ken Ilsø som min profil Grin
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1189: 16 Jul 2008, 18:43 »

Jeg vandt.. efter 1-1 i Jerusalem, hev jeg en 2-1 sejr hjem på hjemmebane - og jeg er i fucking Champions League!!!! Dermed blev min økonomi lige 5 dobbelt, og dette er uden TV-indtægter osv.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1190: 16 Jul 2008, 18:46 »

Det lyder til at blive en godt spil Djævlen! Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Djævlen
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1191: 16 Jul 2008, 18:49 »

Det lyder til at blive en godt spil Djævlen! Opstemt

Ja Opstemt

Men nu venter altså Arsenal, Porto og Schalke xD
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1192: 17 Jul 2008, 01:43 »

JAAAAA!!! Har vundet Premier League, Champions League, Carling Cup og Commnuti Sheild med Arsenal i 2. sæsong.  Og i første sæong vandt jeg PL og Fa Cup, så jeg har faktist vundet alt med Arsenal på 2 sæsonger Smiley

Champions League lbev yderst dramtastiks, da jeg i finalen, mod Chelsea, først udlignede til 1-1 i det 88- minut, og så scorede Rosicky til 2-1 til mig i overtiden Opstemt:D

Premier League dominerede jeg, og vandt 4 runder før PL sluttede.

Carling cupen vandt jeg efter en 3-1 sejr over Manchester United i finalen.

Her er mitt hold: http://i329.photobucket.com/albums/l371/Jemil_Photo/Arsenal.jpg  ( I tilleg kommer David Villa og Breno også til næste sæsong, da jeg havde lidt af transferbudgetet fra sidste sæsong tilbage Opstemt)

Største profil: http://i329.photobucket.com/albums/l371/Jemil_Photo/VDV.jpg

Talenter: Aquino, Nordveit, Saivet, Sakho, en eller anden DM fra France, Paloschi, Welbeck osv osv.

Har ikke modtaget mitt transferbudget til den sæsong der kommer nu, men jeg vil udløse Silva´s frikøbsklausul på 305 mil ( Billigt!) og han vil også selv til klubben. Downing bliver måske også hentet til breddden, da han kan hentes for 55 mil. Har også planer om at købe Joe Hart som reservemålmand.

Logged

19-18!

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1193: 17 Jul 2008, 01:46 »

Undskyld, men sæson er uden "g".

Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1194: 17 Jul 2008, 01:47 »

Undskyld, men sæson er uden "g".

Smiley
Han er islænding eller sådan noget. Derfor er hans grammatik ikke så god Wink
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1195: 17 Jul 2008, 01:48 »

Talenter: Aquino, Nordveit, Saivet, Sakho, en eller anden DM fra France, Paloschi, Welbeck osv osv.

Spiller du med 8.0.2 for der er Paloschi da langt fra et talent
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1196: 17 Jul 2008, 01:49 »

forbannede flueknepperi crazy


Men er i for godt humør til at blive vred, har jo lige haft en meget god sæsongmed The Gunners Smiley

Grønt: Islændig?!?! Nei nei du, er fra de store Færøerne, og Brøndby kan godt frykte B36  Djævel (  Grin )
Logged

19-18!

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1197: 17 Jul 2008, 01:49 »

Bave: Med Rooland update, oppdateret 10. juli, så er han godt nok et stort talent Wink

Men  hvad siger i til mitt hold, noget jeg burde forstærke?
Logged

19-18!

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1198: 17 Jul 2008, 01:50 »

Haha Grin Ja, okay. My bad. Men prøv så småt at tag de rettelser vi laver, til dig. Så kan du jo godt se at lidt efter lidt bliver du jo bedre Wink
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1199: 17 Jul 2008, 01:52 »

Har fået købt Sergio Aguero for mange penge
Logged

Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010