home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  1 Bruger, 987 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 347778 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1080: 10 Jul 2008, 01:56 »

Hvordan holder I gejsten oppe når en sæson er færdigspillet. Det har jeg enormt svært ved. Plejer I at holde et par dages pause eller begynder I bare på den nye eller hvorledes fungerer det.

Plejer altid at sætte mig nogen mål til den kommende sæson.
Ikke nødvendigvis placering. Men at jeg skal have hentet 2-3 spillere op fra ungdomsafdelingen, og have spillet ind, at jeg ikke må tabe til Inter (Napoli save) osv osv. Det holder min gejst igang. Selv om det kan være svært at komme igennem sommerpausen pga utallige transfer rygter der skal klikkes igennem og tager 3-4 irl dage at overstå.
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1081: 10 Jul 2008, 02:01 »

Plejer altid at sætte mig nogen mål til den kommende sæson.
Ikke nødvendigvis placering. Men at jeg skal have hentet 2-3 spillere op fra ungdomsafdelingen, og have spillet ind, at jeg ikke må tabe til Inter (Napoli save) osv osv. Det holder min gejst igang. Selv om det kan være svært at komme igennem sommerpausen pga utallige transfer rygter der skal klikkes igennem og tager 3-4 irl dage at overstå.

Ved godt det med de 3-4 dage er ironisk, men så slemt er det da heller ikke.  Huh

Peace
Logged


Arsenal Football Club


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1082: 10 Jul 2008, 02:02 »

La Primera
Stillingen er så tæt som den kan blive og det giver mig virkelig dårlige nerver.
Jeg har været 2'er næsten hele sæsonen da jeg fik en meget skæv start. Men efter 24 runder kom jeg endelig op på den vante 1. plads. Men som i kan se ligner det at det bliver en gyser afslutning dette år, i modsætning til de sidste to år hvor jeg blev suverænt nr. 1 med henholdsvis 102 point og 108 point. Så det er klart at jeg glæder mig til lidt spænding Opstemt
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1083: 10 Jul 2008, 02:06 »

Det med det nervepirrende kender jeg godt, bortset fra jeg får det i kampene i stedet.
Når modstanderne har hjørne i overtiden Opstemt
Logged


Arsenal Football Club


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1084: 10 Jul 2008, 02:07 »

Ved godt det med de 3-4 dage er ironisk, men så slemt er det da heller ikke.  Huh

Peace

Det var pænt seriøst.

Har altid en stor shortlist, for at holde øje med interessante spillere mine scouts har fundet. Kan ikke have en klub kommer og byder på dem uden jeg ved det. Men det er ikke ensbetydende med at pressen behøver at vide om min shortlist og linke mig til alt fra afdankede spillere (finder det morsomt at se hvor Scholes, Ballack, Sheva osv ender når de har peaket og bliver i overskud i deres oprindelige klub) til ukendte ungdomspillere. Pænt irriterende og noget jeg håber er forbedret i næste udgave. Evt så man kan haven privat og en "offentlig" shortlist


Så jo det tager 3-4 dage, eller en HEL dags intensiv FM gaming Wink
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1085: 10 Jul 2008, 02:10 »

Så er det fordi at du har en musse-skade.

Peace
Logged


Arsenal Football Club


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1086: 10 Jul 2008, 02:24 »

Så er det fordi at du har en musse-skade.

Peace

Bruger ikke musen til at trykke continue  Smiley

Men det kunne være fordi der kommer minimum 15-20 nyhder hver gang jeg trykker continue. Når de så skal køres igennem og der skal svares de rigtige ting for at optimere mulighederne for transfer skifte med dem jeg rent faktisk er interesseret i, tager det en del tid.

Eller de 3-4 dage kun involverer moderat gaming, eller sammenlagt en hel dag (tjekkede sidste sæson med mit Napoli save. Kørte fra slutningen af juni til afslutningen på transfer vinduet. Det tog en dag fra omkring kl 8-9 morgen - nat 01 dageh efter. Stort set kun afbrudt af toiletbesøg og når der skulle laves mad)

Men igen, du kender jo hverken til størrelsen på mine lister, opsætning af game (database, ligaer, lande) eller computer (den er der dog intet i vejen med skal det lige siges) Hvilke shortliste størrelser ruller du selv med i gennemsnit.

Edit: stavefejl rettet
« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 02:27 af Yessir » Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1087: 10 Jul 2008, 02:26 »

Transferliste størrelse?
Altså hvor mange spillere jeg har på tansferlisten?

Peace
Logged


Arsenal Football Club


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1088: 10 Jul 2008, 02:26 »

Transferliste størrelse?
Altså hvor mange spillere jeg har på tansferlisten?

Peace

Shortliste selvfølgelig. retter lige  Wink
Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1089: 10 Jul 2008, 02:28 »

Plejer altid at sætte mig nogen mål til den kommende sæson.
Ikke nødvendigvis placering. Men at jeg skal have hentet 2-3 spillere op fra ungdomsafdelingen, og have spillet ind, at jeg ikke må tabe til Inter (Napoli save) osv osv. Det holder min gejst igang. Selv om det kan være svært at komme igennem sommerpausen pga utallige transfer rygter der skal klikkes igennem og tager 3-4 irl dage at overstå.

Det er jo genialt! Jeg kan bare ikke se, hvordan det holder gejsten oppe under sommerpausen?  crazy
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1090: 10 Jul 2008, 02:29 »

Shortliste selvfølgelig. retter lige  Wink

Men du mener hvor mange spillere jeg har på min shortlist?  Rullende Øjne
Logged


Arsenal Football Club


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1091: 10 Jul 2008, 02:37 »

Det er jo genialt! Jeg kan bare ikke se, hvordan det holder gejsten oppe under sommerpausen?  crazy

Sådan forstod jeg ikke dit spørgsmål.
Læste det som Når en sæson er færdigspillet = Starten på en ny sæson.
Anyway så kræver visse af de mål jo forberedelse, så det vil stadig være mit svar på spørgsmålet  Smiley
At finde på målene, kan også være en motivations faktor i sig selv. Det skal jo gerne være originalt og ikke de samme hver gang.

Men du mener hvor mange spillere jeg har på min shortlist?  Rullende Øjne

Præcis
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1092: 10 Jul 2008, 02:39 »

Jeg har vel en 150-175 stykker.
Hvad med dig? Wink
Logged


Arsenal Football Club


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1093: 10 Jul 2008, 02:41 »

Jeg har vel en 150-175 stykker.
Hvad med dig? Wink

Har følt mig nødsaget til at skære i min Napoli shortlist så den ligger omkring 300-400 pt (har ikke FM åbent til at tjekke, muligvis kan der ligges 100 ekstra til) Før det lå den på lidt over 1200 spillere...
Logged


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1094: 10 Jul 2008, 02:44 »

Du kommer jo aldrig videre i dit save, da du altid skalsvare på cirka 70-85 transferrykter hver dag Opstemt
Logged

19-18!

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010