home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1170 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 76 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 348139 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1020: 08 Jul 2008, 19:57 »

Det kan du da i hvert fald.

Los Culés, sæson 08/09

Du burde godt kunne få en bedre højreback og en bedre defensiv midtbane. Men ellers er super godt hold  Thumbs Up

Jeg er startet med Everton, hvor jeg har købt Lars Jacobsen og Alberto Zapater, mens Maniche og Justin Hoyte er lejet. Første kamp vandt jg med 6-0 over Middlesbrough, så fremtiden ser lys ud Opstemt
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1021: 08 Jul 2008, 20:00 »

Den defensive midtbane og højre back er suveræne, så nej. Jeg vil ikke engang overveje at skifte dem ud Wink
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1022: 08 Jul 2008, 20:06 »

Du burde godt kunne få en bedre højreback og en bedre defensiv midtbane. Men ellers er super godt hold  Thumbs Up

Jeg er startet med Everton, hvor jeg har købt Lars Jacobsen og Alberto Zapater, mens Maniche og Justin Hoyte er lejet. Første kamp vandt jg med 6-0 over Middlesbrough, så fremtiden ser lys ud Opstemt

Fedt at du fremhæver hans højreback som et svagt led, når han har det højeste gennemsnit i den bagerste kæde  Grin
Logged


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1023: 08 Jul 2008, 20:09 »

Fedt at du fremhæver hans højreback som et svagt led, når han har det højeste gennemsnit i den bagerste kæde  Grin
Nemlig! Det er også derfor at jeg afviser hans forslag. Det er helt uhørt. Silvestri har spillet fabelagtigt! Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1024: 08 Jul 2008, 20:10 »

Yessir, lige præcis Grin

Tænkte jeg også på, og Silvestri er da fantastisk.

Peace
Logged


Arsenal Football Club


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1025: 08 Jul 2008, 20:15 »

Den defensive midtbane og højre back er suveræne, så nej. Jeg vil ikke engang overveje at skifte dem ud Wink
Fedt at du fremhæver hans højreback som et svagt led, når han har det højeste gennemsnit i den bagerste kæde Grin

Jeg mener stadig du kan få bedre Smiley Hvis du spiller med offensive backs ligesom Barca gør, burde Alves, Rafinha eller Maicon kunne gøre det bedre Smiley Og måske Javier Mascherano eller Estebam Cambiasso som DM.
Hvorfor har du entenlig solgt Ronaldinho og Eto'o?
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1026: 08 Jul 2008, 20:23 »

Det tror jeg ikke på. Ikke engang på den defensive. Yaya gør det utrolig godt, og jeg gider ikke købe fancy og stort ind, som jeg har skrevet før i denne tråd Cool

Og her kan du læse hvorfor jeg solgte Ronaldinho og Eto'o Wink
Citat
Jeg har startet et spil med Los Culés og jeg har fået solgt både Samuel Eto'o og Ronaldinho. Hvilket jeg er lykkelig over. Oven i det har jeg også solgt den gamle back trio. Også det er jeg lykkelig for, da jeg vil skabe et nyt El Dream Team i Barcelona, hvor det ikke skal dannes på spillere som er en del oppe i alderen, hvilket Frank troede på. Næ, der skal nye mænd til i Barcelona og til det har jeg hentet David Silva, Raul Albiol og Anderson. Anderson kommer først i transfersvinduet i Januar, men jeg er stadig godt tilfreds
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1027: 08 Jul 2008, 20:28 »

Det tror jeg ikke på. Ikke engang på den defensive. Yaya gør det utrolig godt, og jeg gider ikke købe fancy og stort ind, som jeg har skrevet før i denne tråd Cool

Og her kan du læse hvorfor jeg solgte Ronaldinho og Eto'o Wink

Hvis fx. Alves er bedre i Indlæg, hurtighed, Aflevering, dribling, burde han være en del bedre højreback, hvis du altså spiller med offensive backs Smiley Men du har åbenbart valgt at satse på succes spillere og det er jo også en dejlig måde at spille fm på Smiley
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1028: 08 Jul 2008, 20:31 »

Jeg har et mål ved spillet, og derfor køber jeg ikke store stjerner, hvilket også gør FM enormt kedeligt. Du kan bare tage John Spurs som et eksempel. Hans blog opgav han da han ikke synes det var sjovt med alle de store stjerner. På samme måde har jeg det Wink
By the way. Jeg bruger ikke wing backs Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1029: 08 Jul 2008, 20:33 »

Jeg har et mål ved spillet, og derfor køber jeg ikke store stjerner, hvilket også gør FM enormt kedeligt. Du kan bare tage John Spurs som et eksempel. Hans blog opgav han da han ikke synes det var sjovt med alle de store stjerner. På samme måde har jeg det Wink
By the way. Jeg bruger ikke wing backs Smiley

Fair nok Wink Men burde du ellers gøre, fordi det virker nemlig perfekt i sådan en formation  Thumbs Up
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1030: 08 Jul 2008, 20:38 »

Hvad for en formation. Jeg spiller en slags 4-3-3 hvor jeg ikke har brug for wing backs som skal være mere defensive end offensive. Jeg har 5 mænd til det offensive. Hvilket der er nok.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1031: 08 Jul 2008, 20:43 »

Hvad for en formation. Jeg spiller en slags 4-3-3 hvor jeg ikke har brug for wing backs som skal være mere defensive end offensive. Jeg har 5 mænd til det offensive. Hvilket der er nok.

Kan se du spiller 4-3-3 (4-1-2-2-1)? Det er da stadig dejligt at havde nogle der skubber op i banen  uden det går udover det defensive Smiley Jeg mener ikke wingbacks, men almindelige backs der måske har fået sat pil 1-2 hakker op og har en mentalitet ca. 1-2 hak over midten Smiley
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1032: 08 Jul 2008, 20:44 »

Hm.. Det vil jeg prøve. Hvis det ender ud med et positivt resultat, siger jeg mange tak Wink
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #1033: 08 Jul 2008, 20:46 »

Hm.. Det vil jeg prøve. Hvis det ender ud med et positivt resultat, siger jeg mange tak Wink

Nu er det nok ikke en god idé at gøre, når De Silvestri ikke er så god som Abidal er fremad.
Prøv det når du har fået en god offensiv højreback, der evt. skal være reserve eller rotere med De Silvestri.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #1034: 08 Jul 2008, 21:22 »

Champions League 1. Knockout runde. Første kamp. Estádio do Dragao, Porto. 1-3 til BARCELONA!
Fantastisk kamp hvor jeg trækker det længste strå til sidst. Den bør blive kørt roligt hjem på hjemmebane Smiley
Logged

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010