home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 980 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 63 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 347414 gange)
Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #165: 18 Apr 2008, 00:04 »

Det lyder fedt, Birkedahl. Dit indlæg har nu gjort sådan at jeg sidder og overvejer om jeg skal gøre det samme Opstemt Haha
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #166: 18 Apr 2008, 00:04 »

Hvad hedder dit hold? Opstemt
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #167: 18 Apr 2008, 00:06 »

Fatter ikke lige hvordan det her skete :






Skal lige siges jeg aldrig nogensinde havde vundet finalen uden Vondraceks hjørnesparks taktik Smiley






Og efter Uniteds ynkelige 8. plads vil deres stjerner som Hargreaves, Ronaldo, Tevez og Rooney gerne til mig. Ubeslutsom
Og efter Milans 5. plads vil deres stjerner som Kaká, Pato og Pirlo gerne til mig  Ubeslutsom

Det er nok min absolut største triumf i FM nogensinde og har aldrig oplevet noget ligende i FM.
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #168: 18 Apr 2008, 00:11 »

Det lyder fedt, Birkedahl. Dit indlæg har nu gjort sådan at jeg sidder og overvejer om jeg skal gøre det samme Opstemt Haha
Jeg kan ikke anbefale det endnu, da jeg selv lige er startet. Men der skal kæmpes....  Peace
Hvad hedder dit hold? Opstemt
Williott United. Mine to drenge hedder William og Elliott, og trækker du dem sammen så får du Williott.  Wink
Logged

Veni, vidi, vici

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #169: 18 Apr 2008, 00:14 »

Okay. Men jeg håber at du skriver lidt om det i denne tråd eller i blog light. Jeg vil gerne høre lidt mere om det, når du når lidt hen i spillet. Det lyder virkelig spændende Smiley
Haha, og kreativt tænkt da du lavede klubnavnet Peace
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #170: 18 Apr 2008, 20:49 »

Lige nu sidder jeg og glæder mig over en 0-2 sejr over Chivas i den mexicanske liga. Og jeg er selvfølgelig Santos Laguna.
Logged

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #171: 18 Apr 2008, 21:05 »

Glæder mig over at jeg vandt 3-0 på ude bane over Tottenham, efter jeg tabte 2-1 hjemme i uefa cuppen. Jeg spiller med sporting.
Logged

Arsenal!

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #172: 19 Apr 2008, 00:52 »

JEG ER GLAD FOR AT TORRES LIGE HAR SKREVET UNDER MED MIT TOTTENHAM HOLD I KUN 3. SÆSON Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

OG AT STEVEN GERRARD OGSÅ GERNE VIL FORLADE DEN TIDLIGERE TOPKLUB LIVERPOOL Opstemt
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #173: 19 Apr 2008, 02:07 »

JEG ER GLAD FOR AT TORRES LIGE HAR SKREVET UNDER MED MIT TOTTENHAM HOLD I KUN 3. SÆSON Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

OG AT STEVEN GERRARD OGSÅ GERNE VIL FORLADE DEN TIDLIGERE TOPKLUB LIVERPOOL Opstemt

Så skrev Gerrard under Opstemt 350 mio er prisen Smiley
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #174: 19 Apr 2008, 02:08 »

kan man få SS af holdet?
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #175: 19 Apr 2008, 02:32 »

kan man få SS af holdet?

Ja, men så gider jeg ikke høre "snyder, snyder" "spillet er jo ikke sjovt når man snyder".

Har ikke snydt. Det er bare det mest mærkelige spil, jeg har oplevet i min tid som FM spiller.
Liverpool 2 7. pladser de seneste 2 år har gjort at mange spillere har forladt klubben.
Jeg fik Puyol, fordi at Barca også havde spillet historisk dårligt og hans stats var faldet.. De er dog steget en smule igen Smiley

Har vundet 7 pokaler på 3 år indtil videre. 4 af dem burde jeg slet ikke havde vundet.

Torres og Gerrard skifter først 1.1.2010. De har samlet kostet 920 mio + kontrakt beløb på 100 mio kr, så jeg har faktisk ingen saldo eller transferbudget tilbage :

Logged

Mc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #176: 19 Apr 2008, 06:06 »

Ja, men så gider jeg ikke høre "snyder, snyder" "spillet er jo ikke sjovt når man snyder".

Har ikke snydt. Det er bare det mest mærkelige spil, jeg har oplevet i min tid som FM spiller.
Liverpool 2 7. pladser de seneste 2 år har gjort at mange spillere har forladt klubben.
Jeg fik Puyol, fordi at Barca også havde spillet historisk dårligt og hans stats var faldet.. De er dog steget en smule igen Smiley

Har vundet 7 pokaler på 3 år indtil videre. 4 af dem burde jeg slet ikke havde vundet.

Torres og Gerrard skifter først 1.1.2010. De har samlet kostet 920 mio + kontrakt beløb på 100 mio kr, så jeg har faktisk ingen saldo eller transferbudget tilbage :




fandme et lækkert hold du får dig der (:
Logged

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:


ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #177: 19 Apr 2008, 10:15 »

Ja, men så gider jeg ikke høre "snyder, snyder" "spillet er jo ikke sjovt når man snyder".

Har ikke snydt. Det er bare det mest mærkelige spil, jeg har oplevet i min tid som FM spiller.
Liverpool 2 7. pladser de seneste 2 år har gjort at mange spillere har forladt klubben.
Jeg fik Puyol, fordi at Barca også havde spillet historisk dårligt og hans stats var faldet.. De er dog steget en smule igen Smiley

Har vundet 7 pokaler på 3 år indtil videre. 4 af dem burde jeg slet ikke havde vundet.

Torres og Gerrard skifter først 1.1.2010. De har samlet kostet 920 mio + kontrakt beløb på 100 mio kr, så jeg har faktisk ingen saldo eller transferbudget tilbage :



sindsygt at du får dem, men det er jo også en fair pris for 2 spillere for en midterklub Wink
Logged

Zumsar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #178: 19 Apr 2008, 15:32 »

lige nu glæder jeg mig over min oprykning til 1 division i danmark . med holstebro
efter kun 2 sæsoner ved roret Opstemt
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #179: 20 Apr 2008, 19:49 »

Er glad for, at Benjamin Martha, som jeg måtte købe pga. penge mangel og skader hos angrebs reserverne faktisk har gjort det ganske godt Opstemt Opstemt Opstemt...
Han blev købt i den Hollandske 1. divisions klub RBC :



Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010