Så må det være min tur til at være glad
For første gang i flere år har jeg valgt at spille i Italien, valget faldt på Napoli (tak til player mag for inspiration)
Mediernes forventning var en 14 plads, selv spåede jeg en plads mellem 8-10.
Det viste sig at gå langt bedre end forventet og fik mig en 5 plads efter i lang tid at have kæmpet om 4 pladsen med Fiorentina. Tabte dog de to indbyrdes kampe mod dem, så de endte 3 point foran mig (de tabte så også kun to gange i løbet af sæsonen, så fair nok)
Sidste kampdag, skulle jeg møde Roma der lå og åndede mig I nakken på 6 pladsen. Forventningerne var lave, håbede på at kunne skrabe en uafgjort hjem mod Romas stjerneoffensiv.
El Capitano Cannavaro syntes dog åbenbart at Napoli's Serie A tilbagevenden skulle fejres med manér og scorede således 2 ud af 3 sæsonmål i denne kamp. og da Lavezzi også formåede at putte en ind, endte kampen 3-0.
Yay for Napoli
Det skyldes i høj grad min potente argentinske miniput offensiv der består af:
Ezeguiel Lavezzi F C - 173 cm, 74 kg. Strength 4. 20 mål, 13 assists, 7,21 rating
Sebastián Blanco AM R/C - 166 cm, 64 kg. Strength 3. 3 mål, 4 assists + utallige key passes, 7,24 rating
Diego Buonanotte AM C - 161 cm, 60 kg. Strength 5. 4 mål, 15 assists, 7,44 rating
Pablo Piatti AM L/C - 164 cm, 58 kg. Strength 4. 3 mål, 10 assists, 7,17 rating
Alt dette kunne selvfølgelig ikke klares uden min defensive stamme:
Marek Hamsik - Nøj hvor har han stoppet meget på den midtbane
Captain Cannavaro - Sikkerheden selv i forsvaret
Thomas Vermaelen - Solid stopper!
Logan Bailly - Overraskede mig med sikkert spil på målmandsposten
Yay for mine scouts der fandt mine tre Argentinske midtbane spillere, Vermaelen, og min målmand (og jo jeg kendte dem godt i forvejen, har bare et princip om ikke at købe spillere mine scouts ikke finder)
Håber næste sæson byder på en transfer af Saviola til mig, han kunne være guld i den Argentinske Army.
Største triumfer denne sæson:
Spilledag 01: 5-0 Sampdoria hjemme - Hvilken start på ligaen.
Spilledag 19: 1-0 ude over Roma - En kamp jeg fuldstændig dominerer, Roma har ikke et skud inden for rammen
Spilledag 30: 2-1 ude over Inter - En kamp der måske havde fortjent uafgjort. Inters første nederlag, og de går helt ned efterfølgende.
Spilladag 38: 3-0 hjemme mod Roma - Er beskrevet tidligere
5 Plads i ligaen, 2 mest scorende hold, 6 mindst scorende mod.
Yay for Europa næste sæson
Forventninger næste sæson: UEFA cup gruppespil, pokal semi, 4-8 plads. Fremtiden er ihvertfald lys for holdet med gennemsnits alder på 21.
Wow for et langt indlæg. Men glad det er jeg
Napoli kan sagtens anbefales. Tror der kom omkring 18-20 mil ind i overskud hver måned, så økonomien vokser godt derud af hele tiden