home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:06:47 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
I går kl. 13:38:05 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  2 Brugere, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Turnering for 2.hold?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Turnering for 2.hold?  (Læst 3524 gange)
Wonder Jones
Førsteholdsspiller

Turnering for 2.hold?
« : 27 Jan 2008, 01:37 »

Der er sikkert allerede oprettet et emne om dette, men jeg kunne ikke lige finde det, ved et hurtigt skimt.

Jeg spiller med Angers i Ligue 2 i Frankrig. Mit andet og U18 hold har ingen liga at spille i. Er det muligt for mig at tilmelde dem til ligaer? og hvis, hvordan er det så muligt?

....

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Nibali
Landsholdsspiller

Sv: Turnering for 2.hold?
« Svar #1: 27 Jan 2008, 02:17 »

Der er sikkert allerede oprettet et emne om dette, men jeg kunne ikke lige finde det, ved et hurtigt skimt.

Jeg spiller med Angers i Ligue 2 i Frankrig. Mit andet og U18 hold har ingen liga at spille i. Er det muligt for mig at tilmelde dem til ligaer? og hvis, hvordan er det så muligt?

....

Du plejer ved sæson start (i andensæson) st blive spurgt og du vil tilmelde dem - Men ellers er det vist ikke muligt...

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Maestro aka Ruhee
Juniorspiller
**

« Svar #2: 27 Jan 2008, 04:19 »

Ved ikke hvordan det er i Frankrig, men i Italien spiller reserverne ingen kampe Skuffet Venskabs kampe er eneste mulighed for at give reserverne spilletid

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 27 Jan 2008, 09:28 »

Spanien har både en turnering for reservehold og U-19 hold

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

wirenfeldt
Gæst

« Svar #4: 29 Jan 2008, 10:09 »

Det samme gælder Danmark, hvor du i starten af sæsonen bliver spurgt, om du vil deltage i turneringerne.

JimmyGP
Manager

« Svar #5: 29 Jan 2008, 10:12 »

....

Du kan jo arrange en masse kampe mellem dit 2.hold og dit u18 hold.. det kan man da tjene en lille smule på og så får de da kamp træning.. Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 29 Jan 2008, 11:12 »

det samme gælder for øvrigt også får U18 holdene i DK

sla
Ynglingespiller

« Svar #7: 29 Jan 2008, 11:23 »

Det med reserve holdne.. er det ikke noget med at de spiller i en for lav serie til at blive registeret?

Jeg ved at mit hold i Serie B, har et reserve hold, som jeg ikke kan se spille, og et u20 hold, som spiller lige så mange kampe som mit A hold.

Jeg har ladet mig fortælle at reseve holdne godt kan stige i serierne, og så komme op og ligepludseligt kan man se de også spiller kampe.. taler jeg helt usandt?

-  SLA

Fan af OB og FC Barca.

Hallas
Gæst

« Svar #8: 29 Jan 2008, 11:27 »

Det med reserve holdne.. er det ikke noget med at de spiller i en for lav serie til at blive registeret?

Jeg ved at mit hold i Serie B, har et reserve hold, som jeg ikke kan se spille, og et u20 hold, som spiller lige så mange kampe som mit A hold.

Jeg har ladet mig fortælle at reseve holdne godt kan stige i serierne, og så komme op og ligepludseligt kan man se de også spiller kampe.. taler jeg helt usandt?

-  SLA

Nej, det lyder da meget fornuftigt. Mener også det er sådan. Men eksempelvis Brøndby har jo et hold i anden division som er godt nok til 1. division. De skal bare være mindst 2 divisioner under Brøndby, men ved ikke hvordan reglerne er i andre lande.

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #9: 29 Jan 2008, 11:40 »

Mine reserver i Inter spiller heller ikke.. Men jeg har så udlejet alle spillerne, så de får kamptræning.

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #10: 29 Jan 2008, 11:50 »

Når man spiller i Italien er det en god ide at lave venskabskampe for reserverne over hele sæsonen - på den måde kan også give førsteholdsspiller lidt kamptræning, hvis det skulle være nødvendigt

Daninho13
Ynglingespiller

« Svar #11: 29 Jan 2008, 12:17 »

Det er rigtigt, ikke alle lande har turneringer for reserve og u-holdende, men du kan sætte de to hold til at spille venskabskampe mod hinanden gennem sæsonen, de bliver kamptrænet, du får penge og de førsteholdsspillere du evt. har haft sat ned bliver ikke nødvendigvis sure over manglende spilletid. Derfor kan det være en god investering jo (:

Daninho - més que un jugadore

sla
Ynglingespiller

« Svar #12: 29 Jan 2008, 12:21 »

Tror jeg skal til at planlægge et stor stak reserve holds kampe så... Wink mon ikke man kan udfordre de andre holds 2. hold...  For mit U20 hold spiller lige så mange kampe som 1. holdet. Så det vil være for mange kampe hvis det skal være 2. hold imod ungdoms holdet 1 gang om ugen,.. Wink

Fan af OB og FC Barca.

Daninho13
Ynglingespiller

« Svar #13: 29 Jan 2008, 12:23 »

Hehe , god idé du (;

Peace

Daninho - més que un jugadore

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 29 Jan 2008, 12:30 »

Det samme gælder Danmark, hvor du i starten af sæsonen bliver spurgt, om du vil deltage i turneringerne.

Jeg har prøvet at blive spurgt om jeg ville have mit reservehol med i reserveturneringen. Jeg spillede med Silkeborg og var startet på 2. sæson. Jeg takkede ja, men de kom op og spille 2. div. De havde så også udslettet alt og alle i reserve turneringen, men ret fedt, at det er muligt at rykke et reservehold op i 2. div.

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010