home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:06:47 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
I går kl. 13:38:05 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  1 Bruger, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Malling's TT&F RoO sæt.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Malling's TT&F RoO sæt.  (Læst 11657 gange)
malliNG
Juniorspiller
**

Sv: Malling's TT&F RoO sæt.
« Svar #15: 27 Jan 2008, 14:06 »

Vil du ikke ligge den op til downloade hvor den ikke er en WinRar fil?

http://rapidshare.com/files/87010476/GAG.zip.html <- der ligger den så som .zip fil Smiley

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #16: 27 Jan 2008, 14:20 »

http://rapidshare.com/files/87010476/GAG.zip.html <- der ligger den så som .zip fil Smiley

Kan du ikke ligge den op son en normal .tac fil?  Rullende Øjne

malliNG
Juniorspiller
**

« Svar #17: 27 Jan 2008, 14:21 »

Kan du ikke ligge den op son en normal .tac fil?  Rullende Øjne

Send mig din msn eller sådan i privat post så Grin
Det er jo trods alt 7 filer

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #18: 27 Jan 2008, 14:25 »

Send mig din msn eller sådan i privat post så Grin
Det er jo trods alt 7 filer

Det er ligemeget jeg kan også godt bruge den anden  Opstemt

malliNG
Juniorspiller
**

« Svar #19: 27 Jan 2008, 14:26 »

Det er ligemeget jeg kan også godt bruge den anden  Opstemt

Perfekt, held og lykke med det, glæder mig til at høre hvordan det går dig

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #20: 27 Jan 2008, 15:40 »

Perfekt, held og lykke med det, glæder mig til at høre hvordan det går dig

Jeg har tænkt mig at tage Getafe, så jeg ved ikke hvor meget du kan bruge mine resultater til da du jo allerede har fået nogen fra Getafe...

Bademesteren
Manager

« Svar #21: 27 Jan 2008, 20:33 »

Jeg har lavet et sæt bygget op omkring TT&F Rule Of One, teorierne, og tænkte at det måske ville interessere nogen.

Jeg svarer gerne på spørgsmål Smiley

Selvfølgelig interesserer det os, især når du laver et så godt indlæg som dette, hvor du giver så mange informationer.  Thumbs Up

Kunne nu godt tænke mig at høre, hvornår man skal bruge hvilken taktik...

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #22: 27 Jan 2008, 22:24 »

Hvornår kommer resten af spillerinstruktione rne? Smiley

Synes, at du gør "Tactical Theorems and Frameworks(TT&F) Rule of One(Ro0)" mere kompliceret end det er. Mentaliteten i Ro0 er(her anvendt en 4-4-2):

Defensiv: 2-3-4-5-6-7 (FC-FB-MCd-Mh/v-MCa-AC)

Kontra: 6-7-8-9-10-11 (FC-FB-MCd-Mh/v-MCa-AC)

Balanceret: 10-11-12-13-14-15 (FC-FB-MCd-Mh/v-MCa-AC)

Offensiv: 14-15-16-17-18-19 (FC-FB-MCd-Mh/v-MCa-AC)

Ro0 er mentaliteten i de forskellige led på et hold i en normal 4-4-2(FC-FB-MCd-Mh/v-MCa-AC). Antag, at helt til venstre på mentalitetsbaren er "1".

TT&F er alle de andre indstillinger, hvoraf "Ryk fremad" er meget vigtig.

Det er egentlig åndssvagt, at jeg sidder her og roder med gamle noter, når der er en rimelig letforståelig artikel skrevet af wwfan fra FM-Britain lige her: http://www.fm-britain.co.uk/forums/index.php?showtopic=7202

wwfan er manden bag grundideen af Rule of Two og Rule of One, og man må sige, at TT&F og RoO virker rigtigt godt:) Jeg har anvendt teorierne i over et år med stor fornøjelse. Opstillingen er mest en 4-4-2, eller en 4-4-2 diamant når modstanderen kræver det. Der kan naturligvis laves utallige andre formationer udfra TT&F + Ro0.
TT&F + Ro0 er et godt redskab til den, der vil være manager og lave sine egne taktikker uden at skulle starte helt fra bunden af Smiley

Thore
Manager

« Svar #23: 27 Jan 2008, 22:36 »

Det vil jeg godt støtte op om  Peace

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #24: 27 Jan 2008, 22:52 »

Det vil jeg godt støtte op om  Peace

Tænk som en manager Cool Ok, jeg kan godt se problemet for dem, der ikke kender til TT&F + Ro0 Smiley

Balanced eller counter er typisk den, man starter kampen i. Er man i tvivl, så lad favoritværdigheden afgøre hvilken, men man finder hurtigt ud af hvilken man skal bruge.

Attack og defensiv må I selv tænke jer til Peace

SUS(Shut up shop?) Burde lukke af helt af bagude. Bør nok kun anvendes i f.eks. de sidste 10 min. af en kamp.

Control ser jeg ikke noget i, som Balanced ikke kan gøre.

malliNG
Juniorspiller
**

« Svar #25: 28 Jan 2008, 00:45 »

Hvornår kommer resten af spillerinstruktione rne? Smiley

Synes, at du gør "Tactical Theorems and Frameworks(TT&F) Rule of One(Ro0)" mere kompliceret end det er. Mentaliteten i Ro0 er(her anvendt en 4-4-2):

Defensiv: 2-3-4-5-6-7 (FC-FB-MCd-Mh/v-MCa-AC)

Kontra: 6-7-8-9-10-11 (FC-FB-MCd-Mh/v-MCa-AC)

Balanceret: 10-11-12-13-14-15 (FC-FB-MCd-Mh/v-MCa-AC)

Offensiv: 14-15-16-17-18-19 (FC-FB-MCd-Mh/v-MCa-AC)

Ro0 er mentaliteten i de forskellige led på et hold i en normal 4-4-2(FC-FB-MCd-Mh/v-MCa-AC). Antag, at helt til venstre på mentalitetsbaren er "1".

TT&F er alle de andre indstillinger, hvoraf "Ryk fremad" er meget vigtig.

Det er egentlig åndssvagt, at jeg sidder her og roder med gamle noter, når der er en rimelig letforståelig artikel skrevet af wwfan fra FM-Britain lige her: http://www.fm-britain.co.uk/forums/index.php?showtopic=7202

wwfan er manden bag grundideen af Rule of Two og Rule of One, og man må sige, at TT&F og RoO virker rigtigt godt:) Jeg har anvendt teorierne i over et år med stor fornøjelse. Opstillingen er mest en 4-4-2, eller en 4-4-2 diamant når modstanderen kræver det. Der kan naturligvis laves utallige andre formationer udfra TT&F + Ro0.
TT&F + Ro0 er et godt redskab til den, der vil være manager og lave sine egne taktikker uden at skulle starte helt fra bunden af Smiley

Sådan er de (som std.), som wwfan siger i hans tråd så skal man selv vælge holdets mentalitet, som man bedst kan lide det, og derfor skal spillerne nogen gange linkes til det.
Kan ikke se hvor jeg gør det mere besværligt?
Desuden da jeg både kører med MCd, MC og AMC så skal den rettes (I dit eksempel er der kun højde for MCa og MCd)
I dit eksempel går jeg udfra du har to mand på toppen, og det er vigtigt at disse ikke besidder samme mentalitet, men hvis du har læst det hele ved du det vel allerede Smiley

Ryk fremad er en vigtig ting ja, men mere vigtig er den hvis spillere har "kan lide at dribble den samme spiller igen og igen" som PPM, da det linker bedst. Sådan er der jo så mange små tweaks Smiley

malliNG
Juniorspiller
**

« Svar #26: 28 Jan 2008, 00:50 »

Selvfølgelig interesserer det os, især når du laver et så godt indlæg som dette, hvor du giver så mange informationer.  Thumbs Up

Som en anden har svaret herinde, så skal man prøve at tænke logisk.
Normal ville man sige at de skulle blive brugt således:
Control: Mod ultra defensive modstandere, eller meget dårligere modstander (MEGET)
Attack: Hvor du er stor fav. (hjemme/ude)
Balanced: Std. tacs, som man  tager udgangspunkt i fra start.
Counter: Hvis modstanderen har et overtag i kampen, så kan man prøve at bryde og angribe hurtigt ved omstillingsspil.
Defend: Hvis du fx. kommer foran 1-0 og skal forsvare dig selv, da modstanderen spiller langt bedre.
SUS: De sidste 10-15 min, hvis du skal lukke helt af for en føring (kun hvis du bliver meget presset
GAG: Du bagud de sidste 10-15 min og skal bruge et resultat i kampen.

Men som sagt, det nemmere at lære det selv ved at prøve sig frem.
Fx. finder jeg det nyttigt, på udebane, som det dårligeste hold, nogen gange af "overraske" og angribe, måske bare de første 20-25 min, i håb på et hurtigt mål, som man så kan forsvare...
Det hele er en form for fornemmelse, og mit bedste råd er at lytte til din indre stemme Smiley

Men glad for at høre I er interesseret, og håber på noget god feedback.

malliNG
Juniorspiller
**

« Svar #27: 28 Jan 2008, 00:52 »

Tænk som en manager Cool Ok, jeg kan godt se problemet for dem, der ikke kender til TT&F + Ro0 Smiley

Balanced eller counter er typisk den, man starter kampen i. Er man i tvivl, så lad favoritværdigheden afgøre hvilken, men man finder hurtigt ud af hvilken man skal bruge.

Attack og defensiv må I selv tænke jer til Peace

SUS(Shut up shop?) Burde lukke af helt af bagude. Bør nok kun anvendes i f.eks. de sidste 10 min. af en kamp.

Control ser jeg ikke noget i, som Balanced ikke kan gøre.

Tak for at tage den for mig, men lige 3 ting.

1) SUS er shut up shop Smiley

2) Du glemte GAG. Den er modsat SUS, hvis du jagter et mål i slutningen af kampen.

3) Control og balanced minder altså slet ikke om hinanden. Control minder derimod mere om attack, bare mere baseret på ultra defensive modstandere...

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 28 Jan 2008, 01:22 »

Det lyder virkelig som en gennemtænkt taktik.. Har faktisk prøvet det her før og det var en stor taktik.. Har dem stadigvæk, tror dog du har to yderligere ting som jeg ikke havde i mine.. Men vil da gerne prøver kræfter med din taktik, men kan altså ikke hente den fra den side du har smidt ud.. Kan du sende mig den over msn? flipperen@gmail.com eller uploade dem, hver i sær selvom jeg godt ved det lige tager et stykke tid, men vil altså være vil stor hjælp Wink

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

malliNG
Juniorspiller
**

« Svar #29: 28 Jan 2008, 06:19 »

Det lyder virkelig som en gennemtænkt taktik.. Har faktisk prøvet det her før og det var en stor taktik.. Har dem stadigvæk, tror dog du har to yderligere ting som jeg ikke havde i mine.. Men vil da gerne prøver kræfter med din taktik, men kan altså ikke hente den fra den side du har smidt ud.. Kan du sende mig den over msn? flipperen@gmail.com eller uploade dem, hver i sær selvom jeg godt ved det lige tager et stykke tid, men vil altså være vil stor hjælp Wink

Har addet dig på msn, så næste gang vi begge er på sender jeg Grin

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010