home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  1 Bruger, 291 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hei folkens :)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hei folkens :)  (Læst 1913 gange)
Tobben84
Gæst
 
Hei folkens :)
« : 08 Mar 2006, 20:59 »

Heisann. Skikkelig bra side dere har her. Jeg fikk vite om denne siden på fmnorge.com.

Men en ting jeg lurer på. Denne FM Balance. Hvordan virker dette? Om jeg samler opp masse poeng. Får jeg brukt  disse tl noe? Hvordan samler jeg poeng? Ble litt nysgjerrig på denne funksjonen.

Thumbs Up
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hei folkens :)
« Svar #1: 08 Mar 2006, 21:03 »

Ja du kan bruge dem. Da der var super bowl, kunne vi gamble med denne balance, på hvilket hold der ville vinde. Det er formentlig meningen at dette skal kunne gøres regelmæssigt og automatisk, så vores webmaster ikke behøves at gå ind og ændre det hele manuelt hvilket han desværre skal på nuværende tidspunkt, men det skal ændres og blive automatiseret.

Men det er en af pointerne med denne funktion Wink

og tak for rosen og velkommen til siden Wink
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Hei folkens :)
« Svar #2: 08 Mar 2006, 21:05 »

Heisann. Skikkelig bra side dere har her. Jeg fikk vite om denne siden på fmnorge.com.

Men en ting jeg lurer på. Denne FM Balance. Hvordan virker dette? Om jeg samler opp masse poeng. Får jeg brukt  disse tl noe? Hvordan samler jeg poeng? Ble litt nysgjerrig på denne funksjonen.

 Thumbs Up

Da der var superbowl holdte vi en form for en odds konkurrence. Læs lidt om det herinde.

Siden da har vi ikke rigtigt fået lavet flere af disse odds konkurrencer, da der kun er en mand, som kan ændre i ens fm balance. Jeg kan dog love at denne funktion vil komme noget mere, i den kommende tid.

Og hvodan man får flere point? Den letteste måde er at være aktiv på siden. Du kan se et pointsystem i din profil. Jo flere point du har, jo højere FM balance Wink
Logged

Well
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hei folkens :)
« Svar #3: 08 Mar 2006, 21:12 »

Da der var superbowl holdte vi en form for en odds konkurrence. Læs lidt om det herinde.

Siden da har vi ikke rigtigt fået lavet flere af disse odds konkurrencer, da der kun er en mand, som kan ændre i ens fm balance. Jeg kan dog love at denne funktion vil komme noget mere, i den kommende tid.

Og hvodan man får flere point? Den letteste måde er at være aktiv på siden. Du kan se et pointsystem i din profil. Jo flere point du har, jo højere FM balance Wink

Ikke opfordre til spam  Wink

Logged

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Hei folkens :)
« Svar #4: 08 Mar 2006, 21:13 »

Ikke opfordre til spam  Wink



Næææh Smiley Men man skal jo være aktiv for at stige Wink
Logged

Tobben84
Gæst
 
Sv: Hei folkens :)
« Svar #5: 08 Mar 2006, 21:17 »

Tusen takk til alle for nyttig informasjon.

Næææh Smiley Men man skal jo være aktiv for at stige Wink

Slapp helt av min venn. Jeg er ingen spamer.  Wink
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Hei folkens :)
« Svar #6: 08 Mar 2006, 21:19 »

Tusen takk til alle for nyttig informasjon.

Slapp helt av min venn. Jeg er ingen spamer.  Wink

Det regnede jeg heller ikke med Wink
Logged

Tobben84
Gæst
 
Sv: Hei folkens :)
« Svar #7: 08 Mar 2006, 21:26 »

Det regnede jeg heller ikke med Wink

Hehe det er bra. Er det noe jeg misliker så er det spam. Det er ordentlig motbydelig  ticked off
Logged

Well
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hei folkens :)
« Svar #8: 08 Mar 2006, 21:27 »

Tusen takk til alle for nyttig informasjon.

Slapp helt av min venn. Jeg er ingen spamer.  Wink

Hehe viser bare det bedste ved dette site. Nemlig at det her er tilladt at lave lidt sjovt med hinanden samtidigt med at vi generelt kan snakke seriøst om ting hehe
Logged

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

Tobben84
Gæst
 
Sv: Hei folkens :)
« Svar #9: 08 Mar 2006, 21:32 »

Hehe viser bare det bedste ved dette site. Nemlig at det her er tilladt at lave lidt sjovt med hinanden samtidigt med at vi generelt kan snakke seriøst om ting hehe

Ja er enig i det. Alle forum burde ha en off-topic seksjon hvor man kan snakke om andre ting enn f.eks. i dette tilfellet FM og fotball.

Men selvfølgelig, det vil ikke si att man skal slå seg helt vill heller. Man må alltid holde seg litt selv i nakken og være seriøs  Wink
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Hei folkens :)
« Svar #10: 08 Mar 2006, 21:37 »

Ja er enig i det. Alle forum burde ha en off-topic seksjon hvor man kan snakke om andre ting enn f.eks. i dette tilfellet FM og fotball.

Men selvfølgelig, det vil ikke si att man skal slå seg helt vill heller. Man må alltid holde seg litt selv i nakken og være seriøs  Wink

En Off-Topic sektion bør være et must. Jeg har i hvert fald megen glæde af den sektion, da der ofte dukker nogle sjove ting op derinde. Wink
Logged

Tobben84
Gæst
 
Sv: Hei folkens :)
« Svar #11: 08 Mar 2006, 22:22 »

En Off-Topic sektion bør være et must. Jeg har i hvert fald megen glæde af den sektion, da der ofte dukker nogle sjove ting op derinde. Wink

Ja sant det du sier. Et off topic forum må nesten være obligatorisk . Når det er ett par hundre stk. som bruker ett forum til daglig kan det forekomme masse morsomme historier, erfaringer etc.  funny

Her var det også en del kule smileys. Hehe
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010