home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 652 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Exeter City - Going for something BIG!!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Exeter City - Going for something BIG!!  (Læst 6879 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #15: 27 Jan 2008, 00:06 »

Jah men kun til at rette min alder og skader Wink
Du må få afskaffet den modifier Wink
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #16: 27 Jan 2008, 00:07 »

den er lukket ned og pakket langt væk nu Wink .. I min næste update vil der være billeder af en, måske to nye spillere.. kommer an på om den anden vil skifte til mig Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

MiniBiz
Gæst
 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #17: 27 Jan 2008, 01:13 »

Ser ud til at du klare dig ganske godt glæder mig til at se hvordan det vil gøre længere fremme Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #18: 27 Jan 2008, 01:51 »

1.Januar 2019

December - En måned fyldt med skuffelser  ticked off

December måned er i skrivende stund spillemæssigt overstået og det blev overhovedet ikk den succes jeg havde forventet.. 7 Premier League-kampe mod hhv. Arsenal, Man City, Everton, Chelsea, Stoke, Swansea og Bristol Rovers kastede kun 2 sejre af sig i form af 2-0 mod Everton og 5-0 mod Bristol Rovers.. Ellers fik vi kun 2-2 mod Man City og 1-1 mod Arsenal hvilket samlet set kun kastede 8 point af sig ud af 21 mulige.. og det er jeg skidetræt af.. de resterende 3 kampe blev tabt (1-2 mod Chelsea, 0-1 mod Stoke og 0-1 mod Swansea) hvilket gir en 10.plads pt. i Premier League med 19 kampe spillet..  Skuffet

Nyt fra UEFA Cuppen

I UEFA Cuppen spillede vi 1-1 mod Malmö FF hvilket gav os en 1.plads i gruppen foran Fiorentina.. Der samtidig blevet trukket lod til både 1.knockoutrunde og 2.knockoutrunde.. I 1.knockoutrunde skal jeg møde IK Start og vinderen af vores opgør skal spille mod enten Liverpool eller Sparta Prague i 2.knockoutrunde.. Wink

I Carling Cuppen smadrede vi Blackburn med 5-0 i kvartfinalen hvilket har gjort at vi nu er i semifinalen hvor vi skal møde Barnet fra Coca-Cola Championship i 2 kampe.. Wink

2 nye ansigter i Exeter crazy

Jeg lovede jo transferupdaten og her kommer den: Vi har gennemsøgt markedet for gode billige spillere og vi fandt to spillere hvis kontrakter var udløbet.. De blir præsenteret her: Imre Tolnai
Imre kommer på en fri transfer fra AC Milan og han skal sammen med Guarino og Fuchs konkurrere om de to pladser på midtbanen vi har.. Den anden spiller er Svetoslav Tasic
Næste update vil endnu engang indeholde nyt fra Premier League, FA Cuppen og Carling Cuppen.. crazy
« Seneste Redigering: 27 Jan 2008, 12:34 af FCK88 » Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Xaus
Gæst
 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #19: 27 Jan 2008, 12:04 »

Må sige du har gjort et godt stykke arbejde med dette hold, vil følge det helt sikker
Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #20: 27 Jan 2008, 12:11 »

må man ik se et billede af Premier league og Coca cola eller barclays
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #21: 27 Jan 2008, 12:39 »

Stillingen vil komme i en update der kommer senere i dag rynke.. crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #22: 27 Jan 2008, 13:02 »

2.Februar 2019 - The turning point of the season

En skuffende December måned blev afløst af en virkelig SUPER Januar måned.. 13 point blev hentet ud af 15 mulige mod modstandere som West Brom, Sunderland, Newcastle, Man Utd og Tottenham..  I FA Cuppen er der sikret videre avancement til 5.runde efter sejre i 3.runde over Doncaster Rovers på 3-1 og i 4.runde over Sheffield Wednesday med 3-0.. I 5.runde har vi trukket vinderen af opgøret mellem Aston Villa/Bristol Rovers.. I Carling Cuppen er vi i finalen efter samlet sejr på 5-2 over Barnet fra Coca-Cola Championship og i finalen møder vi Liverpool FC..

Her er stillingen i Barclays Premiership som lovet
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #23: 27 Jan 2008, 21:34 »

Er der nogen der læser med?? Skuffet
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #24: 27 Jan 2008, 22:05 »

27.Marts 2019 - Endelig lidt succes

Ja som overskriften siger har vi haft noget succes i både Premier League og UEFA Cuppen.. Februar og Marts måned er færdigspillede på nuværende tidspunkt.. Vi har spillet kampe i både PL, Carling Cup(vender jeg tilbage til senere), FA Cuppen og UEFA Cuppen..

I PL har vi spillet 5 kampe hvor vi har fået indsamlet 11 point ud af 15 mulige mod modstandere som Liverpool, Middlesbrough, Bolton, Aston Villa og Birmingham..

Carling Cup finalen

24.Februar 2019 stod Exeter City i deres 2.Carling Cup-finale hvor modstanderen var ingen ringere end Liverpool FC.. Vi var udset som svage favoritter men det blev slet ikke den kamp vi havde forventet det skulle blive.. Liverpool viste sig at være langt mere effektive end os og de kom foran 1-0 efter 10 min. spil på et mål af Kevin Monk.. Vi fik dog udlignet efter 44 min. spil da Nacer Barazite scorede på et skud ude fra 25 meter og vi var nu tilbage i kampen.. Men i 2.halvleg krakelerede vores spil fuldstændig og Liverpool og i særdeleshed Kevin Monk var i hopla og med 2 scoringer mere af ham og 1 af Laszlo Szilagyi endte finalen med et 1-4 nederlag til os og Liverpool tog Carling Cuppen og sikrede sig en plads i UEFA Cuppen næste sæson... ticked off

Exeter City - Liverpool FC 1-4

Målscorere: Kevin Monk(10), (55), (67), Laszlo Szilagyi(89) Liverpool FC, Nacer Barazite (44), Exeter City..

UEFA Cuppen

I UEFA Cuppen er vi i skrivende stund i kvartfinalen hvor vi skal møde Celtic fra Skotland.. Billetten til kvartfinalen blev sikret via samlet sejr på 7-1 over, sjovt nok, Liverpool FC hvorved vi dermed fik vores hævn.. 1.kamp var endt 1-1 på New Anfield og dermed var vi sikret gode kort på hånden inden returkampen.. Den skulle dog vise sig ikke at være specielt spændende da vi nærmest drønede Liverpool over og vandt 6-0!! og dermed sikrede os videre avancement.. crazy

I FA Cuppen er vi dog desværre slået ud da lille og upåagtede Watford fra Coca-Cola Championship slog os ud i 6.runde med et 0-1 nederlag til følge da Darren Lee efter 63 min. valgte at begå straffespark som Kaspars Soleicuks udnyttede til at bringe sit hold foran 1-0 og selvom vi pressede på for en udligning i resten af kampen så lykkedes det ikke og dermed var det farvel til FA Cuppen for denne sæson.. Græder

Næste update vil omhandle April og Maj måneds kampe fra PL samt nyt fra UEFA Cuppen Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #25: 28 Jan 2008, 22:45 »

16.Maj 2019 - Afslutning og opsamling på sæsonen

Jah så er vi nået til vejs ende hvad sæsonen 2018/2019 angår.. En sæson med ups & downs eller på dansk op- og nedture Wink ...

April og Maj måned er færdigspillede hvor vi fik færdigspillet de 8 kampe i Premiership vi havde tilbage plus UEFA Cup-semifinalen og -finalen(Vender jeg tilbage til senere) og det må siges at drengene virkelig har givet den en skalle her til slut.. Vores mål var en 4.plads og dermed kvalifikation til CL men jeg må da sige at drengene virkelig har overrasket mig positivt.. 24 point var der at spille om i PL og vi fik hentet imponerende 17 point når man tænker på at 2 af de sidste kampe vi manglede var mod Arsenal på Emirates og Chelsea på Stamford Bridge Shockeret..

Lige en hurtig gennemgang af de sidste kampe i PL:

West Ham - Exeter City 1-1
Målscorer: Nacer Barazite(41)

Exeter City - Portsmouth 2-0
Målscorere: Barazite(20), Giovinco(40)

Newcastle - Exeter City 0-1
Målscorer: Fuchs (87)

Exeter City - Manchester City 2-1
Målscorer: Nail Minibaev(56,87)

Everton - Exeter City 1-1
Målscorer: Giovinco(3)

Chelsea - Exeter City 2-0

Arsenal - Exeter City 1-7
Målscorere: Barazite(9,17,19,28,45,60), Ambro(57)

Denne kamp vil jeg til gengæld lige sige et par ord om.. Jeg tror aldrig jeg har set Nacer Barazite være mere oplagt end i dagens kamp.. 6!! scoringer tegnede han sig for.. Manden blev også topscorer i PL med 27 sæsonmål.. men jeg vil tro det også var kampens betydning der gjorde at han virkelig fandt storspillet frem mod Arsenal.. Havde dog aldrig regnet med hele 6 scoringer fra manden og det er stadig lidt uvirkeligt for mig Wink..

Exeter City - Stoke City 2-1
Målscorere: Barazite(18), Guarino(33)

Dette var en virkelig en glædens dag for vi kunne sikre os 4.pladsen i PL hvis enten Liverpool, Arsenal eller Man Utd. tabte deres kamp.. til vores held vandt Aston Villa 2-1 over Arsenal og dermed sikrede vi os 4.pladsen med vores sejr på 2-1 over Stoke City der overhovedet ikk spillede godt i kampen og faktisk meget ufortjent fik en reducering til 1-2 få minutter før tid.. Men lige lidt hjalp det for dem og da dommeren fløjtede af kunne vi konstatere at resultatet af sæsonen i PL var en 4.plads og spillerne nærmest brød ud i glædestårer fordi nu kom vi endelig med i CL-kvalen hvilket var målet for sæsonen crazy ...

Slutstillingen i Barclays Premiership Maj 2019..

Næste update vil omhandle UEFA Cup-finalen.. Skriver den senere da jeg er træt nu crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #26: 29 Jan 2008, 15:46 »

Er der nogen der læser med?? Skuffet

Jeg læser med Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #27: 29 Jan 2008, 20:06 »

Bloggen lukker med øjeblikkelig virkning.. Jeg har intet problem med at skrive den men når der ingen kommentarer kommer så vil jeg ikk fortsætte.. desværre.. tak til dem der har fulgt bloggen Wink .. Mvh. FCK88
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #28: 29 Jan 2008, 20:11 »

Ærgeligt..  Skuffet
Logged

- Veni, vidi, vici -

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Exeter City - Going for something BIG!!
« Svar #29: 29 Jan 2008, 20:12 »

Ellers en fed blog du havde?
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010