home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 973 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilket job har du?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Hvilket job har du?  (Læst 111541 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #330: 31 Maj 2008, 20:47 »

Hey...
Jeg søsger ligesom så mange andre også et sommerjob. Derfor vil jeg gerne høre om I kender nogle steder i nærheden af Kbh Ø som søger job.


På forhånd TAK!

Kommer jo blandt andet an på alderen ?
Logged


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #331: 31 Maj 2008, 20:48 »

Hey...
Jeg søsger ligesom så mange andre også et sommerjob. Derfor vil jeg gerne høre om I kender nogle steder i nærheden af Kbh Ø som søger job.


På forhånd TAK!

Pluk nogle jordbær!
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #332: 31 Maj 2008, 20:52 »

Salgsassistent på deltid i Hus & Have i Bilka, Odense Smiley
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #333: 31 Maj 2008, 21:08 »

Kommer jo blandt andet an på alderen ?
Er 15 år crazy
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #334: 31 Maj 2008, 21:09 »

Pluk nogle jordbær!
Gør jeg allerrede hos min moster og ordner hendes have. For 100 kr. i timen ca. en gang om måneden! Cool
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #335: 31 Maj 2008, 21:12 »

Postbud Smiley - Altså til ham der søger sommerjob..

Er selv tjener på en lille café og samtidigt tjener på en kro som kun tager imod større selskaber Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #336: 31 Maj 2008, 21:13 »

Jeg er arbejdsløs for tiden. Er der nogen, der kan anbefale et godt job ca. 10 timer om ugen til en 16-årig?
« Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 21:22 af gumle » Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #337: 31 Maj 2008, 21:15 »

10 timer om måneden? Det er godt nok ikke meget.. Men du kan vel prøve at søge som arbejdsdreng ved mekanikerne, bagerne osv i byen? Ellers avisbud... Men det er måske ikke så sjovt som 16-årig.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #338: 31 Maj 2008, 21:19 »

Gumle: Hvis det bare er et sommerferiejob, så er der sikkert mange der søger ferieafløsere, hvor du arbejder intensivt i et par uger, og derefter har fri i resten af sommerferien.. Jeg havde selv sådan et job for et par år siden hos Nordjyske (avis), hvor jeg kørte breve ud til forskellige kunder, og når de skulle sendes, så cyklede jeg ned på posthuset med dem.. Meget hyggeligt og ikke særlig hårdt arbejde, men tjente alligevel ca. 2000 på et par uger Smiley
Logged

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #339: 31 Maj 2008, 21:22 »

10 timer om måneden? Det er godt nok ikke meget.. Men du kan vel prøve at søge som arbejdsdreng ved mekanikerne, bagerne osv i byen? Ellers avisbud... Men det er måske ikke så sjovt som 16-årig.

Jeg mente om ugen Opstemt

Og jeg har været avisbud, så det er ikke det jeg har allermest lyst til Wink

Men tak for forslagene Smiley
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #340: 31 Maj 2008, 21:23 »

Gumle: Hvis det bare er et sommerferiejob, så er der sikkert mange der søger ferieafløsere, hvor du arbejder intensivt i et par uger, og derefter har fri i resten af sommerferien.. Jeg havde selv sådan et job for et par år siden hos Nordjyske (avis), hvor jeg kørte breve ud til forskellige kunder, og når de skulle sendes, så cyklede jeg ned på posthuset med dem.. Meget hyggeligt og ikke særlig hårdt arbejde, men tjente alligevel ca. 2000 på et par uger Smiley

Det er faktisk et fast job, jeg leder efter. Det er efterhånden også lidt svært at være ferieafløser, mange har allerede fundet.
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #341: 31 Maj 2008, 21:27 »

Det er faktisk et fast job, jeg leder efter. Det er efterhånden også lidt svært at være ferieafløser, mange har allerede fundet.
Så er det vel også ved at være sæson for jobs, da der er mange som tager på efterskoler osv.. Mit forslag vil være, at du finder ud af hvilke steder du godt kunne tænke dig og arbejde, og derefter afsætter en eftermiddag, hvor du går rundt og spørger, om de mangler en Smiley Mange steder vil du sikkert få et nej, nogle steder spørger de efter en ansøgning, men som regel så kan de fleste altid bruge en ekstra hånd i sommertiden Smiley Og hvis du får et job for sommeren, så er du inde i varmen, så hvem ved, om det kunne blive fast Smiley
Logged

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #342: 31 Maj 2008, 21:39 »

Ok, tak for det. Det vil jeg prøve Smiley
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #343: 31 Maj 2008, 21:40 »

Kan ikke undlade at nævne DGI fodboldskoletræner, hvor du træner nogle unge kid i det vi alle elsker. Det har jeg stor fornøjelse med, især i det gode vejr. det er da en mulighed? Smiley
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Hvilket job har du?
« Svar #344: 31 Maj 2008, 21:43 »

Den 9. Juni pakker jeg mine ting og flytter til Malaga, Spanien og starter som konsulent hos EuroBooking...
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010