home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1233 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilket job har du?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Hvilket job har du?  (Læst 113141 gange)
Flipperen
Førsteholdsspiller

Sv: Hvilket job har du?
« Svar #180: 09 Mar 2008, 23:12 »

Det lyder bare som om at du ikke kan se det være et job, så må du jo føle det modsatte Wink

Det er vel klart. Normalt betegner man ikke skolen med et job. Måske også fordi at selvom nogle går på gym. endnu ikke er 18 og så er det ikke noget job for dem. Jeg spurgte efter en forklaring og du svarede mig, som om jeg havde sagt dig imod, hvilket jeg på ingen måde har. Jeg spurgte ind til det, fordi jeg ikke lige tænkte at skolen også var en indtægt for nogen.

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

cbollerup
Gæst

« Svar #181: 09 Mar 2008, 23:17 »

Det er vel klart. Normalt betegner man ikke skolen med et job. Måske også fordi at selvom nogle går på gym. endnu ikke er 18 og så er det ikke noget job for dem. Jeg spurgte efter en forklaring og du svarede mig, som om jeg havde sagt dig imod, hvilket jeg på ingen måde har. Jeg spurgte ind til det, fordi jeg ikke lige tænkte at skolen også var en indtægt for nogen.

Hvaså med de to uger om året hvor jeg er frivillig handicap hjælper, det er heller ikke et job?

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #182: 09 Mar 2008, 23:22 »

Hvaså med de to uger om året hvor jeg er frivillig handicap hjælper, det er heller ikke et job?

Jo, det er et job. Men synes ikke rigtigt man kan se ens skole som et job.

Når din kommende arbejdsgiver så spørg dig om du har haft erfaring med andre tidligere job, vil du så svare ja, fordi du har gået på gym?

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

cbollerup
Gæst

« Svar #183: 09 Mar 2008, 23:24 »

Jo, det er et job. Men synes ikke rigtigt man kan se ens skole som et job.

Når din kommende arbejdsgiver så spørg dig om du har haft erfaring med andre tidligere job, vil du så svare ja, fordi du har gået på gym?

Jeg vil nok ikke nævne det som job erfaring, men vil jo stadig nævne det til enhver job samtale.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #184: 09 Mar 2008, 23:27 »

Jeg vil nok ikke nævne det som job erfaring, men vil jo stadig nævne det til enhver job samtale.

Hvis vedkommende spurgte dig, har du haft tidligere jobs? Ville du så svare Gymnasiet?

Jeg kan godt se at det med de ulønnet job godt kan være et job, men ikke ligefrem at ens skole kan være ens JOB. Det er måske en indtægt, men jeg ville aldrig nævne hvis min arbejdsgiver spurgte hvilke job jeg tidligere har haft!

R.I.P.

njandersen
Gæst

« Svar #185: 09 Mar 2008, 23:28 »

Selvfølgelig er skole ikke et job, om du så får 1 million i SU.. :-)

cbollerup
Gæst

« Svar #186: 09 Mar 2008, 23:30 »

Hvis vedkommende spurgte dig, har du haft tidligere jobs? Ville du så svare Gymnasiet?

Jeg kan godt se at det med de ulønnet job godt kan være et job, men ikke ligefrem at ens skole kan være ens JOB. Det er måske en indtægt, men jeg ville aldrig nævne hvis min arbejdsgiver spurgte hvilke job jeg tidligere har haft!
Selvfølgelig er skole ikke et job, om du så får 1 million i SU.. :-)

Synes det er en definations sag. Det er jo ikke et erhverv, men synes godt man kan sige det er et arbejde, da et job vel er en mellem ting så tror jeg også på at man kan kalde gym for et job.

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #187: 09 Mar 2008, 23:32 »

Ville heller ikke mene at gym er et job :b men kan stadig se hvad det er du mener Peace

absalonsen
Gæst

« Svar #188: 09 Mar 2008, 23:34 »

Syntes heller ikke, at gym er et job. SU'en er vel bare et tilskud, så man kan klare sig, når man ikke har så meget tid til et rigtigt job. Smiley

cbollerup
Gæst

« Svar #189: 09 Mar 2008, 23:35 »

Ville heller ikke mene at gym er et job :b men kan stadig se hvad det er du mener Peace

Jeg er jo heller ikke lige just et leksikon, men synes der er flere argumenter for end imod, at gym skulle være et job.

cbollerup
Gæst

« Svar #190: 09 Mar 2008, 23:36 »

Syntes heller ikke, at gym er et job. SU'en er vel bare et tilskud, så man kan klare sig, når man ikke har så meget tid til et rigtigt job. Smiley

Altså mit frivillige arbejde, hvor jeg får tilskud til kørsel, kost og logi, det synes jeg da stadig er et job, selvom jeg får disse tilskud så jeg ikke bruger min ferie enderledes.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #191: 09 Mar 2008, 23:38 »

Jeg er jo heller ikke lige just et leksikon, men synes der er flere argumenter for end imod, at gym skulle være et job.

Synes nu der er flere som taler imod end for. Men som du selv siger har vi jo forskellige opfattelser af forskellige ting.

Jeg tror at din arbejdsgiver ville glo lidt noget på dig, hvis du tager at gymnasiet var dit tidligere job. Så tror jeg sgu det er bedre at sige man ingen job-erfaring har.

R.I.P.

cbollerup
Gæst

« Svar #192: 09 Mar 2008, 23:40 »

Synes nu der er flere som taler imod end for. Men som du selv siger har vi jo forskellige opfattelser af forskellige ting.

Jeg tror at din arbejdsgiver ville glo lidt noget på dig, hvis du tager at gymnasiet var dit tidligere job. Så tror jeg sgu det er bedre at sige man ingen job-erfaring har.

Det handler vel ikke om hvor mange der synes det ene eller det andet, men argumenter for eller imod?! Når så en af de her teknisk skole tøser er i erhvervs praktik, så er det heller ikke et job, fordi det er en del af skolen?

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #193: 09 Mar 2008, 23:43 »

Er vi ikke enige om det ikke handler om noget som helst, med SU? Eller få en slags indtægt af det?

For du mente jo det stadigvæk var et job, selvom man var under 18 og dermed ikke modtog SU.

Godt spørgsmål.. Wink Når hun går på teknisk skole, er det hendes SKOLE og ikke hendes job, og når hun er ude i praktik så er det jo en del af hendes skole. Hun er der vel for at blive klogere og blive bedre rystet til skolen.

R.I.P.

cbollerup
Gæst

« Svar #194: 09 Mar 2008, 23:45 »

Tror ikke man kan finde en defination på det, min overbevisning er at det er et job.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010