home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hva så nu Vevest7
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hva så nu Vevest7  (Læst 4160 gange)
vevest7
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Hva så nu Vevest7
« : 25 Jan 2008, 21:01 »

Det er med en fornemmelse af kulde at jeg endnu en gang har trykket på "continue" knappen til et nyt spil. 2.spil i FM2008 er igang...

Samtidig har jeg klistrede fingre - fingre som ikke har præsteret noget i nærheden af en blog siden exit fra FmGround for, hvad der efterhånden føles som alt for længe siden...

Endnu en gang siger jeg samtidig, for samtidig er det første gang jeg har startet et spil, hvor min intention er, at jeg vil starte uden job, og prøve at arbejde mig mod toppen...hvad end den måtte bringe...

Der er masser af muligheder for at få jobs, for heldigvis kan min gamle spand af en bærbar stadig klare lidt arbejde, og med 36 ligaer fra 12 lande, herunder store lande som England, Frankrig, Italien og Spanien og små lande som Danmark, Irland og Wales, så skulle der være rig mulighed for at jeg kan finde et hold som får Jens Hansens mark til at ligne et flot stadion!

Jeg vil ikke prøve at forklare en masse om, hvordan stilen kommer til at se ud - hverken spillemæssigt eller grafisk...for det her forum er stadig så nyt for mig, at jeg virkelig skal lære min vej rundt...og de af jer som kender min stil ved også, at det altid har været det sproglige indhold frem for det grafiske...

Derimod kan jeg love, at jeg vil gøre mit ypperste for at der kommer læsning for feinschmeckere! Opstemt

Håber I vil nyde denne blog, lige så meget som jeg (forhåbentligt) vil nyde at skrive den, som resultaterne tikker ind!
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Hva så nu Vevest7
« Svar #1: 25 Jan 2008, 21:04 »

Du skriver jo godt, så jeg ser frem til at høre mere. Jeg har selv sådan et spil (sat på pause), hvor mit første job var i Tiro Federal, Argentina. Glæder mig til at se, hvilken klub der falder i dine hænder - håber det bliver i Wales!
Logged

Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hva så nu Vevest7
« Svar #2: 25 Jan 2008, 21:04 »

anderledes blog må man sige, glæder mig til at hører din videre færden
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hva så nu Vevest7
« Svar #3: 25 Jan 2008, 21:06 »

God start. Håber du finder en god klub.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Hva så nu Vevest7
« Svar #4: 25 Jan 2008, 21:07 »

Lyder spændene Smiley
Logged

vevest7
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hva så nu Vevest7
« Svar #5: 25 Jan 2008, 21:10 »

Takker for de mange kommentarer allerede! Det er sådan det skal være! Samtidig er det noget I bare skal blive ved med - det er som altid en god kicker til at have lyst til at gøre noget ud af det!

Kan fortælle at jeg allerede har slået det første tilbud tilbage, da Unterhaching sendte bud efter mig  - synes dog ikke lige det var den vej jeg skulle gå - en kende for hurtigt at få en sådan klub på krogen, men jeg håber da de senere vil se min vej!
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva så nu Vevest7
« Svar #6: 25 Jan 2008, 21:20 »

Et spændende projekt, glæder mig til at hvordan det går for dig.  Thumbs Up

36 divisioner i 12 lande??  Shockeret
Du må have en monstermaskine for at kunne klare det
Logged

vevest7
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hva så nu Vevest7
« Svar #7: 25 Jan 2008, 21:35 »

hehe  - nej det er ikke så galt sys jeg- kommer nok til at gå lidt langsomt snere i spillet...

Logged

vevest7
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hva så nu Vevest7
« Svar #8: 25 Jan 2008, 21:37 »

Så kom klubben i hus!

Queens University Belfast! En klub fra den 3.bedste række i N.Irland! Jeg skriver meget meget mere imorgen en gang, når jeg lige har set klubben an!
Logged

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hva så nu Vevest7
« Svar #9: 25 Jan 2008, 22:18 »

Så kom klubben i hus!

Queens University Belfast! En klub fra den 3.bedste række i N.Irland! Jeg skriver meget meget mere imorgen en gang, når jeg lige har set klubben an!

Lyder som en spændene klub. Du må lige vise os et SS af truppen engang.
Logged

Kamds
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hva så nu Vevest7
« Svar #10: 25 Jan 2008, 22:59 »

Så kom klubben i hus!

Queens University Belfast! En klub fra den 3.bedste række i N.Irland! Jeg skriver meget meget mere imorgen en gang, når jeg lige har set klubben an!

Lyder spændene, og vil se frem til at følge din blog Thumbs Up
Og du kan jo nå at komme vidt omkring med alle de lande du har med Opstemt
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hva så nu Vevest7
« Svar #11: 25 Jan 2008, 23:07 »

Takker for de mange kommentarer allerede! Det er sådan det skal være! Samtidig er det noget I bare skal blive ved med - det er som altid en god kicker til at have lyst til at gøre noget ud af det!

Du ved vel godt at jeg vil slagte dig, for hver nederlag du får. Bare fordi du ikke er min lille bitch mere, som i FMg-tiden, så får du stadig kærligheden at følge. Smiley

Glæder mig til at se hvordan det gør med QUB.
Logged


vevest7
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hva så nu Vevest7
« Svar #12: 26 Jan 2008, 08:33 »

Du ved vel godt at jeg vil slagte dig, for hver nederlag du får. Bare fordi du ikke er min lille bitch mere, som i FMg-tiden, så får du stadig kærligheden at følge. Smiley

Glæder mig til at se hvordan det gør med QUB.

Ja det er typisk! Med det samme man prøver at skabe noget positivt, så kommer alletiders kæmpefjols og blander sig! Og hvis der var nogen som var en bitch før i tiden så var det da dig! Hver gang jeg loggede på MSN så skulle du altid vise dine horrible billeder af dig selv med skolepige uniform og permanent i håret! Peace

Ej det er herligt at have en som kan pille mig ned, når det går rigtig godt Opstemt
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva så nu Vevest7
« Svar #13: 26 Jan 2008, 10:06 »

spændende blog... håber den blir god når du kommer i gang med spillet.. KUTGW crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hva så nu Vevest7
« Svar #14: 26 Jan 2008, 10:09 »

Glæder mig til mere Peace
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010