|
Mudski
|
|
hej
syns dælme det er fedt at FMFREAKS er kommet i goal, det bedste fodboldblad og den bedste fmh-hjemmeside i sammenspil det kan ikk være bedre
|
|
|
|
|
|
Barcelona
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
hej
syns dælme det er fedt at FMFREAKS er kommet i goal, det bedste fodboldblad og den bedste fmh-hjemmeside i sammenspil det kan ikk være bedre
Arh, synes nu ikke GOAL er det bedste fodboldblad :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Arh, synes nu ikke GOAL er det bedste fodboldblad :-)
Men det er nu stadig meget sjovt at FMfreaks er blevet andmeldet
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Men det er nu stadig meget sjovt at FMfreaks er blevet andmeldet
Ja, helt bestemt :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Jeg har en idé til hvordan crewet kan gøre sine medlemmere gladere og mere aktive. Hvis det skulle være i nogens interesse. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Jeg har en idé til hvordan crewet kan gøre sine medlemmere gladere og mere aktive. Hvis det skulle være i nogens interesse.  Jamen lad os da endeligt hører 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelidze90
Gæst
|
|
Jeg har en idé til hvordan crewet kan gøre sine medlemmere gladere og mere aktive. Hvis det skulle være i nogens interesse.  Det kan det de vel næsten kun være interessede i 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Jeg har en idé til hvordan crewet kan gøre sine medlemmere gladere og mere aktive. Hvis det skulle være i nogens interesse.  Selvfølgelig har det interesse. Vi ønsker jo konstant at blive bedre, så derfor er alle forslag velkomne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Her kommer den: Hver gang en bruger skaffer 2 nye bruger, giver crewet 100 kr. til brugeren. Sådan vil vi alle bliver gladere. (Ved ikke om crewet vil.) Måske skal idéen bare lige have pudset nogle hjørne, men hvad siger I? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Her kommer den: Hver gang en bruger skaffer 2 nye bruger, giver crewet 100 kr. til brugeren. Sådan vil vi alle bliver gladere. (Ved ikke om crewet vil.) Måske skal idéen bare lige have pudset nogle hjørne, men hvad siger I?  Tror nu det er de færreste sites, som har råd til det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Tror nu det er de færreste sites, som har råd til det  Men det er da en god idé.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
|
|
Super ide. Det eneste minus ved den ville være at vi alle sammen gik fallit og derfor ville være nødt til at lukke siden ned 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Super ide. Det eneste minus ved den ville være at vi alle sammen gik fallit og derfor ville være nødt til at lukke siden ned  Få nogle sponserer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Få nogle sponserer.
Hvis alle brugere nu sponsorerede de 100,- dask de fik, så ville det jo gå op? Så ville det ligepludselig være en super idé 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
|
|
Hvis alle brugere nu sponsorerede de 100,- dask de fik, så ville det jo gå op? Så ville det ligepludselig være en super idé  Den ide kan jeg godt lide 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|