|
SC30
|
|
Hvor meget handler det om for Felipe? Men synes da helt klart, at 85 for Adrien er mere end hvad man kunne have forventet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Hvor meget handler det om for Felipe? Men synes da helt klart, at 85 for Adrien er mere end hvad man kunne have forventet!
Mener hans friløbsklausul var på 250 millioner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SC30
|
|
Atleticos bestyrelse burde snart få en medalje. I mine øjne er det et hold, som har handlet bedst over de sidste 5 år
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Atleticos bestyrelse burde snart få en medalje. I mine øjne er det et hold, som har handlet bedst over de sidste 5 år
Porto er også rimeligt godt med på den front.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Nu er det også officielt med Oblak. http://www.bold.dk/nyt/oblak-faar-seks-aar-i-atleticoSeks år får han og skal erstatte Courtios. Det bliver svært, men er optimistisk. Han havde mange clean sheets i sin korte tid hos Benfica og var med til at spille dem til mesterskab. Endnu engang tror jeg vi har lavet en god transfer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Vi har lejet både Manquillo og Guilavogui ud, mens vi har hentet Jesus Gamez fra Malaga. Igen kan jeg kun rose ledelsen for deres transfers.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hoffbeck
|
|
Vi har også hentet Mario Mandukić i bayern. Virkelig en spændende transfer !! Kender godt nok ikke købsprisen, men han kunne meget muligt blive et røverkøb af dimensioner !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Vi har også hentet Mario Mandukić i bayern. Virkelig en spændende transfer !! Kender godt nok ikke købsprisen, men han kunne meget muligt blive et røverkøb af dimensioner !
Vi skulle eftersigende have givet omkring de 15 millioner euro for ham. En fair pris efter min mening.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hoffbeck
|
|
Vi skulle eftersigende have givet omkring de 15 millioner euro for ham. En fair pris efter min mening.
Når man tager i betragtninh han har Bayern's topscorer sidste sæson, samt nr 2 samlet er det overhovedet ikke meget at betale 15 mil Euro
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
De spanske medier snakker nu godt nok om 22 millioner euro, men det ændrer egentlig ikke på at det er super billigt sluppet, og kanon flot landet af Atlético.
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Første trofæ i hus. Selvom vi har mistet flere profiler viser vi at vi stadig kan være med på det her niveau. Tror på vi kæmper med om alle titler igen i år.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zrave