|
theaabfan
|
|
jeg håber bare breschel gør sig positivt bemærket..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LouisNott
|
|
jeg håber bare breschel gør sig positivt bemærket..
Det er jeg næsten sikker på at han vil gøre, hvis han nu altså ikke styrter ligesom jeg mener han gjorde sidste år?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theaabfan
|
|
jeg tror han går efter en top 20.. men efter min mening kan han godt komme i top 10. han er en fremragende rytter..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LouisNott
|
|
Wuhu! Live fra "Helvede i Nord" om lidt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robuni
Gæst
|
|
Hvem tror I der vinder ? Jeg tror selv at Fabian kører alt og alle i smader 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Så er Hushovd ude.. CSC og Lotto har været fremme. EDIT: Jeg tror ikke på Boonen, han er gået så meget ned (Og lad det her så være løbet hvor han smadrer alt.. men ja, jeg vil sku gerne se Fabian tænde kanonen og fyre den af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robuni
Gæst
|
|
Så er Hushovd ude.. CSC og Lotto har været fremme. EDIT: Jeg tror ikke på Boonen, han er gået så meget ned (Og lad det her så være løbet hvor han smadrer alt.. men ja, jeg vil sku gerne se Fabian tænde kanonen og fyre den af  Jeg tror heller ikke på Boonen. Skidt med Hushovd, vi mangler vores norske ven 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LouisNott
|
|
Hvem tror I der vinder ? Jeg tror selv at Fabian kører alt og alle i smader  Lad os håbe du har ret, og det lyder nu også meget sandsynligt med det forår og den form Cancellara har haft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robuni
Gæst
|
|
Lad os håbe du har ret, og det lyder nu også meget sandsynligt med det forår og den form Cancellara har haft.
Vi må jeg bare håbe at han ikke har toppet for tidligt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Breschel vinder!
Ej, det ville sgu være fedt, efter at Lars Michaelsen var så tæt på og alligevel så langt fra sidste år. Men jeg tror, Canci vinder. Der er dog mange om budet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Fantastisk løb allerede!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LouisNott
|
|
Uhadada.. Flecha og Pozzatto styrter lige inden Arnberg.  Fantastisk løb! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
ja INDEED! FLECHA OG POZZATO NEDE, SŨER DER SHOWDOWN!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spezialized
|
|
Lotto og CSC ser sgu ud til at smadre hele feltet. Eller det som nu er tilbage af det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spezialized
|
|
Det er fandeme flot at Flecha! Jeg var overbevist om at han var dømt ude! Selvom han har brugt mange kræfter, må han sgu også være psykisk ovenpå efter sådan en mandfolkepræstation .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|