Personen der styrer holdetHar nu en del erfaring om fm men har dog min egen stil . spillet er ultra offensivt ude som hjemme,disiplin bliver
straffet hårdt.
Økonomi: mange vil nok kalde det ude i hampen men er lidt roy hugdson agtig..skal være spillere jeg kan lide,deraf en del salg..
reaktioner under efter kampe : 1 -0 kan acepteres mod bedre hold i en halvleg men så går den dog ikke længere,reagerer hurtigt muligt med henblik på at komme tilbage i kampen så bliver tit noget "all out attack" med 4 angribere og 1 par omc
håber det danner et lille indtryk om hordan jeg er som manager og hvordan jeg styrer holdet , var dette ikke hvad du ville vide må du spørge
Første transervindue (1.7.07)
Spiller 4-4-2 diamant meget offensivt da dettte burde ku belønne sig set på kvalitet af spiller vs andre sas hold--
Målsætningen er Champions league hvert år, kikser dettte i år eller andet pga svære modstandre, vil det blive til videre kvaifikationl i Uefa cuppen..ALT andet vil jeg finde skuffend..
Startede ude mod ob i supercuppen : kampe mod ob gik nogenlunde som foventet.. holdte ob fra de store chancer uden dog at overdominere men upræcisheden blandt angriberne/ nye spillere gør at kampen egenlig er halvkedelig og ender 0-0 staffesparket blev dog 1 lyspunkt da benoit står en kanonkamp og nupper de 1 tre starttespark fra ob (resultat 3-0)
bogdon stancu er ankommet til klubben og får debut mod fcm.
starten på sas liag.. hjvad skal man fovente osv..fck skal jo vinde over de fleste hold men sas ligaen rummer mange dygtige spillere..
kampen fløjtes igang på sas arena og kampen er nu meget jævnbyrdig og 1 halvleg er genlig ret kedelig at kigge på ,nok af chancer til begge dog langt langt forbi hvergang.
.1 halvleg ender 0-0. Da spillerene kommer til pause skal de have en opsang af den helt store
hvilket må siges at hjælpe en del .
Spillet er meget mere præcist efter pasen og fcm har svært ved at lukke ned for de 5 offensive spillere ,så efter massivt press det 1 kvarter hopper Matias Cahais højst efter 1 fremstromende løb og netter den over i det fjerne hjørne
midtjylland virker såret hvilket skal udnyttes så højt press og alt frem for at lukke kampen hvilket Torje og Stancu gør efter 78 min ,spiller 1-2 gennem midbanen efter fcm hjørnespark og vupti er stancu fri med målmanden og lobber den fint over..
herefter skal føringen bare holdes så gravgaard erstarter grønkjær hvilket bare trækker tiden resten af kampen da fcm simpelt hen ikke har fysikken til at komme tilbage...
læg en kommentar,spørgsmål. forslag m.m
skal siges er den 1 blog så går noget tid før den bliver som "folk" nu godt vil have den ..