home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  1 Bruger, 680 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Aioloz's 4-2-3-1 taktik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Aioloz's 4-2-3-1 taktik  (Læst 7082 gange)
Aioloz
Lilleputspiller
*

Aioloz's 4-2-3-1 taktik
« : 21 Jan 2008, 18:06 »

Hey...Jeg har ligesom så mange andre overhovedet ikke kunne få noget som helst spil til at køre.

Nu er det endelig lykkes mig at finde frem til nogen som fungerer for mig og det vil jeg gerne dele med jer andre da jeg og også har nydt godt af andres taktikker en gang imellem.

Som overskriften fortæller har den virket i Man City, men den har klart været bedst i FCM. Simon Poulsen er vild med denne taktik. Han skal bruges på den Venstre offensive plads.

Og i Man City er Elano rigtig med denne taktik hvis han bruges på den Off.Midtbane i midten.

Links: Til billeder

http://peecee.dk/upload/view/92178
http://peecee.dk/upload/view/92179
http://peecee.dk/upload/view/92180
http://peecee.dk/upload/view/92181
http://peecee.dk/upload/view/92182

Taktik: 4-2-3-1

http://peecee.dk/upload/view/92177

Vil gerne have noget feedback for at høre om den virker hos andre også.

Men held og lykke til hvertfald

AioloZ

Info om taktik.

Spiller med en lidt defensiv linje i forsvaret. Korte afleveringer, direkte spil på kontra
Mentalt er holdindstillingerne kun 2 takker fra midten mod højre, men der bliver stadig skab masser af chancer i det
de 3 offensive spillere fodre den ene angriber i benene med bolde.

Det er derfor vigtigt at have en nogenlunde hurtig angriber. På de yderste offensive pladser har jeg succes med at have spiller som enten "Holder sig helt ude i siden" Eller som "løber langs fløjen".

Dette gør at taktikken stadig får noget fløjspil selvom den ikke er skabt til dette.
De to centrale midtbane er defensivt indstillet, ved hjælp at standard knappen. De skal kun erobre bolde samt forsvare

Nyt link: http://rapidshare.com/files/88815440/RueSkoV__Man_City__Jul_2009_.tac.html

Update !! Billede af taktikken efter request Opstemt

http://img252.imageshack.us/my.php?image=screenaftaktik4231nd7.jpg

« Seneste Redigering: 07 Feb 2008, 22:13 af Aioloz » Logged

zafirsimon
Reserveholdsspiller

Sv: FCM Taktik samt Man City
« Svar #1: 21 Jan 2008, 18:18 »

Kan du ikke forklare lidt mere om selve taktikken i stedet for vise dine sejre. Og så vis nogle billeder af taktikkn osv.

rookie
Lilleputspiller
*

Sv: FCM Taktik samt Man City 4-2-3-1
« Svar #2: 27 Jan 2008, 19:09 »

ros til denne taktik. prøvet den med stuttgart vandt liga og pokal.

Aioloz
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 27 Jan 2008, 21:08 »

Jeg siger mange tak....Endelig noget respons.

Opstemt

Super at den ikke kun virker for mig, men også for andre brugere

rookie
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 27 Jan 2008, 21:47 »

Kan fortælle at den også virker meget godt i Real Madrid som lige har hyret mig. Med hensyn til den off. midt central, så behøves han ikke være målfarlig men utrolig pasnings sikker. Og hentede Riga fra Levante, og han blomstrede op som højre off. midt.

Thore
Manager

« Svar #5: 27 Jan 2008, 21:52 »

Jeg har stort set sikret mig overlevelse i superligaen med Horsens, så vil da lige prøve den i de sidste 5 kampe, så må vi se hvordan den kører med et mindre godt hold  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 27 Jan 2008, 22:08 »

Ved ikk lige hvorfor jeg ikke kan se din taktik :b

Men jeg blev nummer 3 med City med 2 "mc" (Michael Johnson, Stephen Ireland), 2 fløje og Elano mellem dem.

Og hvis det er sådan du køre den, så er det en god taktik til City Wink

Thore
Manager

« Svar #7: 28 Jan 2008, 17:16 »

Jeg har stort set sikret mig overlevelse i superligaen med Horsens, så vil da lige prøve den i de sidste 5 kampe, så må vi se hvordan den kører med et mindre godt hold  Smiley

Så har jeg fået prøvet den af, det blev til 4 sejre og 2 nederlag, så det er jo udemærket.
I den nye sæson er det dog gået knap så godt, med kun 1 point efter 3 kampe..

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Aioloz
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 29 Jan 2008, 13:17 »

Ved ikk lige hvorfor jeg ikke kan se din taktik :b

Men jeg blev nummer 3 med City med 2 "mc" (Michael Johnson, Stephen Ireland), 2 fløje og Elano mellem dem.

Og hvis det er sådan du køre den, så er det en god taktik til City Wink

Det er lige nøjagtig sådan jeg kører med den. Dog købte jeg Makoun til den ene af de to midtbane pladser. Han gjorde det ok.
I anden sæson havde jeg held med at sælge så mange spillere at jeg kunne købe Sergio Aguero. Han er super som ene angriber i denne taktik.

AioloZ

Thore
Manager

« Svar #9: 29 Jan 2008, 18:42 »

Så har jeg fået prøvet den af, det blev til 4 sejre og 2 nederlag, så det er jo udemærket.
I den nye sæson er det dog gået knap så godt, med kun 1 point efter 3 kampe..

Så vil jeg lige tage min ord i mig igen, er blevet forelsket i din taktik  Cool
Her efter 1/3 spillet kampe ligger jeg nummer 4 med 21 point. FCK på 1. pladsen har kun 23. Så det er jo super  Thumbs Up
I øvrigt er jeg også landstræner for Cameroun, hvor jeg har brugt den i 4 kampe, som alle blev vundet  Thumbs Up

Aioloz
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 29 Jan 2008, 21:33 »

Så vil jeg lige tage min ord i mig igen, er blevet forelsket i din taktik  Cool
Her efter 1/3 spillet kampe ligger jeg nummer 4 med 21 point. FCK på 1. pladsen har kun 23. Så det er jo super  Thumbs Up
I øvrigt er jeg også landstræner for Cameroun, hvor jeg har brugt den i 4 kampe, som alle blev vundet  Thumbs Up

Det er sku genialt...hehe

Håber du smadre FCK sidst på sæsonen...heh. Er ikke så vild med dem Opstemt

Thore
Manager

« Svar #11: 30 Jan 2008, 16:57 »

Det er sku genialt...hehe

Håber du smadre FCK sidst på sæsonen...heh. Er ikke så vild med dem Opstemt

Det håber jeg også  Wink
Har i øvrigt lige solgt Thomas Kortegaard for 18 mil. til Aab  Shockeret

Ellers vil jeg da lige anbefale at ændre trådens navn til Aioloz's 4-2-3-1 taktik <-- eller noget i den stil  Smiley Det lyder lidt mere indbyden hvis man kigger efter taktikker.

Aioloz
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 30 Jan 2008, 20:33 »

Det håber jeg også  Wink
Har i øvrigt lige solgt Thomas Kortegaard for 18 mil. til Aab  Shockeret

Ellers vil jeg da lige anbefale at ændre trådens navn til Aioloz's 4-2-3-1 taktik <-- eller noget i den stil  Smiley Det lyder lidt mere indbyden hvis man kigger efter taktikker.

Vil jeg straks gøre...Opstemt Et pænt beløb mht. de 18 mio i den danske liga

Thore
Manager

« Svar #13: 30 Jan 2008, 20:41 »

Vil jeg straks gøre...Opstemt Et pænt beløb mht. de 18 mio i den danske liga

Ja bestemt, solgte Gilberto til FCM for 19 millioner, og Rawez Lawan til Tromsø for 16 millioner

-LFC-
Manager

Sv: Aioloz's 4-2-3-1 taktik
« Svar #14: 01 Feb 2008, 23:19 »

Den her taktik er da for vild, jeg fører La Liga med Villarreal i november måned med et enkelt point til Sevilla og Atl. Madrid, jeg har vundet 6 og spillet 4 uafgjorte. Vandt 2-0 hjemme mod Barca og 3-2 hjemme mod Valencia, mens jeg har fået 1-1 ude mod både Real Madrid og Sevilla Opstemt. Takker for denne taktik Opstemt.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010