home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 844 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Chelsea F.C. - Tiden efter Mourinho
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea F.C. - Tiden efter Mourinho  (Læst 4839 gange)
minimee1
Juniorspiller
**

Chelsea F.C. - Tiden efter Mourinho
« : 19 Jan 2008, 23:17 »

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at der i den sidste tid har været problemer i Chelsea. Efter bruddet med succestræner Josê Mourinho, har bestyrelsen i Chelsea været på jagt efter en ny træner.  Roman Abramovich har været på udkig efter en ny træner længe, da han ikke følte det gik mellem Mourinho og ham. Men det ser nu ud til, at det endelig ser ud, at der inden længe kommer en ny træner på Stamford Bridge.

Dagen oprinder for præsentationen af den nye træner. Journalister fra alle bladene i London er mødt op. Hvem er dette nye vidunder, der skal fortsætte succesen i Chelsea? Er det Fabio Capello eller Sven Gören Eriksson? Hvem kan det være?

Pressemødet starter præcis kl. 14.00. Roman stiller sig op: Jeg vil gerne byde velkommen til dette pressemøde. Det er en stor dag for mig og for Chelsea F.C.. Vi skal idag præsentere vores nye manager. Det har længe været gang i rygtebørsen om hvem der skulle overtage roret efter Josê og nu ser det ud til vi har fundet manden der kan videreføre successen. Må jeg præsentere ham, Hr. Bruno Holm.

Jeg går stille og roligt frem fra lokalet ved siden af. Fotograferne knipser løs. Det er godt det ikke er catwalk, så var jeg faldet ned. Fuldstændig blændet. Jeg kan se, at journalisterne næsten vælter over hinanden for at stille deres spørgsmål.

Roman rejser sig igen og trykker min hånd. Byder mig velkommen og vi sætter os.
Det første spørgsmål kommer fra Daily mirrors berømte sports journalist Gordon Williams: Hvad er dine mål for Chelsea F.C. i år?

"Personligt mener jeg, at vi skal blande os i toppen af ligaen, hvis ikke vinde den. Men det er svært at vurdere det på nuværende tidspunkt" og journalisten nikker godkendene. "Og jeg vil gerne påpege, at vi i starten skal se på truppen og dens muligheder. Skal der ske noget og hvordan og hvorledes skal det ske. Men helt sikkert skal der ske noget."

Pressemødet foregår sådan i ca. 30 min endnu, indtil Roman rejser sig og takker af. Journalisterne rejser sig og går tilfredse hjem. De har nu deres forsidestof. Hvem er denne Bruno Holm? Og hvad laver han i Chelsea?

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

Ben92
Gæst

Sv: Chelsea F.C. - Tiden efter Mourinho
« Svar #1: 19 Jan 2008, 23:25 »

Endelig en blog om Chelsea  Thumbs Up Og god start... Men prøv at gøre den gule skrif blå i stedet. Det vil passe bedre
KUTGW  Thumbs Up

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2: 19 Jan 2008, 23:29 »

Kan ikke lide den gule skrift. Men held og lykke med din blog Wink

19-18!

minimee1
Juniorspiller
**

« Svar #3: 20 Jan 2008, 12:17 »

Jeg vil tage den gule skrift i mente. Den er ment som en reminder om brøndby, men det er jo heller ikke til at vide. Peace
Men den blå passer jo bedre til begge hold Wink

JKJ
Gæst

« Svar #4: 20 Jan 2008, 12:20 »

Kan ikke lide den gule skrift. Men held og lykke med din blog Wink

Der må jeg være enig, synes heller ikke lige det er den pæneste farve på denne baggrund Wink

Men jeg vil da ellers følge med i bloggen  Thumbs Up

United master
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 20 Jan 2008, 12:20 »

En chelsea blog har jeg ikk set før Opstemt

Jeg ka godt lide den gule :b

andersfa123
Gæst

« Svar #6: 20 Jan 2008, 12:23 »

God intro...

Glæder mig til at høre nærmere

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #7: 20 Jan 2008, 12:32 »

synes også der manglede en Chelsea-blog. glæder mig til at følge Smiley

Ben92
Gæst

« Svar #8: 20 Jan 2008, 13:52 »

Hvornår kan vi forvente en ny update?  Rullende Øjne

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 20 Jan 2008, 14:01 »

Endelig en Chelsea blog.. Selvom jeg er United-fan, har jeg længe ønsket mig at læse en..

Håber den blive lang og god.. Wink

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

minimee1
Juniorspiller
**

« Svar #10: 21 Jan 2008, 12:27 »

Der skulle gerne komme en update 1 af de næste dage. Det kommer helt an på hvad konen siger Grin
Nej spøg til sige. Formentlig allerede i aften. Smiley

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #11: 21 Jan 2008, 12:33 »

så vil jeg ihf. se frem til aften Opstemt glæder mig til at hører meget mere

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

minimee1
Juniorspiller
**

« Svar #12: 21 Jan 2008, 20:19 »

Jeg har visse betænkligheder, da jeg står ved indgangen til mit nye arbejd. F..., hvad laver jeg her tænker jeg. Nå, hvis  en mand som Roman abramovich stoler på mig, så kan det jo ikke gå helt galt.

Kl. 9 sharp stiller Roman sig i døren og spørger til mig. Hvordan det gik efter pressemødet og om hvad der nu skal ske. Jeg svarer ham, at jeg vil tage en snak med holdets anfører og høre hvad deres mål med holdet er og hvad de mener der skal ske. Også får at blande dem ind i bestemmelserne. Og at jeg selvfølgelig vil kigge på lidt forstærkninger hist og her. Men først og fremmest vil jeg møde holdet og se dem an de første dage.

Roman nikker godkendene på mine planer, og han ved nu, at klubben er i gode hænder. Dagen går med møder med de forskellige trænere og læger, men inden jeg går hjem, går jeg lige et smut ned på græsset. Det ser sgu skræmmende ud, når man sådan står og kigger rundt.

Dette er min arbejdsplads det næste år. Det bliver fedt. Nu må det bare ikke gå galt. Den første store opgave bliver d. 5 august på mægtige Wembley stadion, hvor vi skal spille charity shield, men indtil da har jeg venskabskampene at tænke på.

AMRDK
Gæst

« Svar #13: 21 Jan 2008, 20:33 »

Dette kunne blive en super fed blog !.

Men det kræver beder grafisk setup.

Keep working !

ManUtd83
Manager

« Svar #14: 21 Jan 2008, 20:38 »

Spændende med en udfordrende blog, hvor du nok primært skal bruge tid på at få styr på den dårlige økonomi. Der bliver nok ikke plads til indkøb i første sæson Smiley

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010