home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:32:17 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 618 Gæster Online.

Indlæg: 1132880 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  King Kev is back!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: King Kev is back!  (Læst 6749 gange)
Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
King Kev is back!
« : 19 Jan 2008, 14:10 »

Kevin Keegan tilbage i Newcastle


Newcastle har gjort en ende på spekulationerne og netop offentliggjort, at det bliver Kevin Keegan, som fra 1992 til 1997 var manager i klubben, der sætter sig i klubbens tomme managersæde.

Siden Sam Allardyce i sidste uge fik sparket i Newcastle har den engelske presse spekuleret heftigt i, hvem der ville overtage managersædet hos The Toons. Portsmouths Harry Redknapp skulle angiveligt have takket nej til posten, men nu er det lykkedes klubledelsen at hive en ny - og ikke mindre celeber - kanin op af hatten.

Den nordengelske klub har således netop offentliggjort, at de har ansat legendariske Kevin Keegan som ny manager. Keegan har tidligere fungeret som både spiller og manager i klubben, som han har fejret store triumfer med. The Magpies har endnu ikke oplyst varigheden af Keegans kontrakt.

Keegans seneste managerjob var i Manchester City, men i marts 2005 fik den tidligere engelske landstræner sparket. Siden har han været tæt på trænersædet i Beitar Jerusalem.





På dagens pressekonference var Keegan i højt humør, vi bringer her lidt af hvad Keegan sagde:


"Jeg har haft utallige tilbud fra andre klubber siden jeg stoppede, men Newcastle er den rette klub for mig. Mike Ashley ringede til mig i tirsdags og jeg besluttede mig for at møde ham. Onsdag morgen kørte jeg ned fra Glasgow for at mødes med ham og vi havde et rigtigt godt møde. Efter at have mødt Ashley ved han hvilke ambitioner jeg har og han ved mine, de stemmer ret godt overens. Jeg kender Newcastle ud og ind, både som manager og som spiller. Jeg ved hvad fansene vil have og hvad de tænker, jeg er den bedste mand til dette job. Jobbet skræmmer mig overhovedet ikke, jeg kan ikke vente med at komme i gang"

De mange journalister var i også meget interesseret i at høre om Keegan ville have en anden Newcastle legende, nemlig Alan Shearer, som assistent træner. Til dette svarede Keegan:

Lige nu koncentrerer jeg mig fuldt ud om at komme igang i klubben, det er klart at der skal nye folk ind i klubben. Hvis Alan vil have et job her, så er jeg ret sikker på at vi sagtens kan finde det, jeg vil i hvert falde snakke med ham om det.

Keegan kom også med hvad der må siges at være en stor advarsel til Alex Ferguson i Manchester United:

"Jeg vil vinde titler her, det er muligt for os at bryde ind i top4 og vinde Carling Cup og FA Cuppen, det har vi gjort før. Da vi rykkede op sidste gang sagde jeg til Alex Ferguson; Pas på, vi er efter din titel. Jeg siger det samme i dag. Jeg vil have underholdene fodbold tilbage på St James, vi skal igen være The Entertainers i engelsk fodbold. Når vores fans har arbejdet en hel uge og de kommer ind til kampene her i Newcastle, så er det ligesom når folk i London tager i teateret, de vil se noget underholdning og de vil nyde at være der"

Pressen var naturligvis også interesseret i at høre om Keegan ville forstærke holdet og hvor mange penge der skulle investeres, til det var han kort og kontant:

"Ja, jeg vil forstærke holdet, det er ingen hemmelighed at Sam Allardyce er defensivt orienteret, hvilket man kan se på hans manglende offensive indkøb. Det skal jeg nu rette op på, til dette har Ashley givet mig en pæn sum penge"


Medierne har de sidste dage allerede spekuleret i at Keegan har fået helt op til £100m, altså ligegodt 1 mia. danske kroner til indkøb.

Vi venter i spænding på mere nyt fra galehuset i nord.






« Seneste Redigering: 19 Jan 2008, 16:12 af Newcastle » Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: King Kev is back!
« Svar #1: 19 Jan 2008, 14:55 »

Pressemøde i Newcastle


Efter godt 14 dage i spidsen for Newcastle, havde Kevin Keegan i dag indkaldt til pressemøde i Newcastle. Her skulle hans nye trænerstab præsenteres, og hvis man er Newcastle fan, må man uden tvivl sidde og savle når man kigger ned over navnene. Den nye trænerstab var nemlig en stor liste af tidligere Newcastle legender:

Alan Shearer (Newcastlespiller i perioden 1996 - 2006, klubbens suveræne topscorer og den mest scorende spiller nogensinde i Premier League) er ansat som ny højre hånd for Kevin Keegan.

Terry McDermott (Newcastlespiller i perioden 1973 - 74 og igen i 1982 - 84) er ansat som ny førsteholdstræner.

Robert Lee (Newcastlespiller i perioden 1992 - 2002) er ansat som ny førsteholdstræner.

David Ginola (Newcastlespiller i perioden 1995 - 97) er ansat som ny førsteholdstræner.

Les Ferdinand  (Newcastlespiller i perioden 1995 - 97) er ansat som ny førsteholdstræner.

Lee Clark (Newcastlespiller i perioden 1990 - 97 og igen i perioden 2005 - 06) er ansat som ny førsteholdstræner.

Peter Beardsley (Newcastlespiller i perioden 1983 - 87 og igen i perioden 1993 - 97) er ansat som ny førsteholdstræner.

Faustino Asprilla (Newcastlespiller i perioden 1996 - 98) er ansat som ny førsteholdstræner.

Philippe Albert (Newcastlespiller i perioden 1994 - 99) er ansat som ny førsteholdstræner.

Pavel Srnicek (Newcastlespiller i perioden 1991 - 98 og igen 2006 - 07) er ansat som ny målmandstræner.

Steve Watson (Newcastlespiller i perioden 1991 - 98) er ansat som ny fitness træner.

Temur Ketsbaia (Newcastlespiller i perioden 1997 - 2000) er ansat som ny talenttræner.

Steve Howey (Newcastlespiller i perioden 1989 - 2000) er ansat som ny talenttræner.

Marc Hottiger (Newcastlespiller i perioden 1994 - 96) er ansat som ny talenttræner.

Ruel Fox (Newcastlespiller i perioden 1994 - 95) er ansat som ny talenttræner.

Andy Cole (Newcastlespiller i perioden 1993 - 95) er ansat som ny talenttræner.

David Batty (Newcastlespiller i perioden 1996 - 98) er ansat som ny talenttræner.

Liam O’Brien (Newcastlespiller i perioden 1988 - 93) er ansat som ny sportsdirektør.

Jo det er prominente navne, som Keegan får rundt om sig i sit daglige arbejde. Spørgsmålet er om den store udskiftning kommer til at skade mere end den gavner?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: King Kev is back!
« Svar #2: 19 Jan 2008, 14:58 »

Spændende, rigtig spændende! Smiley
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: King Kev is back!
« Svar #3: 19 Jan 2008, 15:22 »

Alan Shearer er glad for hans nye job


Interview med Alan Shearer


Man kunne i dag i The Chronicle læse et interview med Alan Shearer som netop er blevet ansat som assistenttræner i Newcastle United

Interviewer: Alan, har det været svært for dig at vælge at komme tilbage?

Alan: Jeg var meget i tvivl, især fordi pressen konstant linkede mig til både manager jobbet og assistent jobbet, jeg vidste at jeg ikke ville blive manager, det ville være synd for klubben at ansætte en så uerfaren mand, men da Keegan blev offentliggjort og han efterfølgende kontaktede mig, forsvandt tvivlen, jeg synes jeg har taget det rigtige valg og jeg glæder mig til at hjælpe Kevin.


Interviewer: Nu har du jo selv som aktiv spillet sammen med næsten alle de trænere som klubben har ansat, er det en styrke eller svaghed?

Alan: Helt klart en styrke, vi kender stadig hinanden, vi ved vor vi havde vores spillemæssige styrker om dem vil vi prøve at udnytte i træningen.

Interviewer: Er det godt eller positivt at i har skiftet så meget ud i trænerstaben?

Alan: Jeg synes det er godt nok, nogle gange mangler der bare nyt blod, det har vi fået, alle os trænere har været i klubben før, vi kender klubben og vi kender hinanden, vi har allerede nu et rigtigt godt sammenhold.

Interviewer: Tror du at i, dig og Kevin får succes?

Alan: Man ved aldrig, men jeg har en god fornemmelse, vi har et godt hold, en god trænerstab, stort stadion, Englands bedste fans og en meget ambitiøs ejer. Alle mulighederne er der,  så selvfølgelig tror jeg på det.

Interviewer: Er i tæt på at bringe ny navne ind i spillertruppen?

Alan: Vi forhandler i øjeblikket med en række spillere, både kendte og ukendte navne, vi forventer at præsentere nye spillere inden for en nær fremtid.

Interviewer: Rygtebørsen sætter jer i forbindelse med Dimitar Berbatov som jo havde dig som barndomsidol, er der noget om snakken?

Alan: (Griner) Tja man ved aldrig jo… Ej han er en rigtig god spiller og klart en spiller vi kunne bruge i Newcastle.

Interviewer: Til sidst Alan, hvad tror du denne sæson bringer for Newcastle ?

Alan: Først og fremmest skal vi have tid til dette projekt, vi skal have spillet holdet sammen, fundet vores taktik osv. Dette kan tage tid, men top6 er et realistisk mål, synes jeg, måske en cup titel med i købet, nu får vi se.

Interviewer: Okay, held og lykke Alan.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: King Kev is back!
« Svar #4: 19 Jan 2008, 15:31 »

Det er ekstremt fedt! Det er sejt at høre en blog om Newcaslte, fra en inkarneret Newcastle mand. Flot blog! Smiley
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: King Kev is back!
« Svar #5: 19 Jan 2008, 15:36 »

Starter du bare fra sommerpausen eller fra den dag Keegan rigtigt blev ansat ?

Hvis jeg skulle komme med en smule kritik vil jeg sige at det første billede er lidt underligt. Forholdet er vidst ikke helt rigtigt og det er ikke så kønt der står Getty Images henover.

Ellers synes jeg det ser fedt ud, og cool at du har hentet så mange Newcastle kendinge tilbage.
Logged


Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: King Kev is back!
« Svar #6: 19 Jan 2008, 15:39 »

Starter du bare fra sommerpausen eller fra den dag Keegan rigtigt blev ansat ?

Hvis jeg skulle komme med en smule kritik vil jeg sige at det første billede er lidt underligt. Forholdet er vidst ikke helt rigtigt og det er ikke så kønt der står Getty Images henover.

Ellers synes jeg det ser fedt ud, og cool at du har hentet så mange Newcastle kendinge tilbage.

Er bare startet fra sommerpausen, skal nok lige finde et bedre keegan billede, arbejder på et banner til bloggen også, men tak for de pæne ord Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: King Kev is back!
« Svar #7: 19 Jan 2008, 15:49 »

Hej Newcastle. Flot blog du har fået startet op, og dejligt med en masse kendinge til klubben. Gør det ret så interresant.
Nu, da jeg lige så kritikken til billedet, tog jeg mig lige et par sekunder til at finde et til dig, som muligvis kan bruges.



Glæder mig til mere!
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: King Kev is back!
« Svar #8: 19 Jan 2008, 16:13 »

Takker mange gange, er ændret.

Vender tilbage med flere updates i morgen, har lige en forsinket julefrokost i aften
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: King Kev is back!
« Svar #9: 20 Jan 2008, 13:23 »

Berbatov til Newcastle?


Lidt rygter fra aviserne


Newcastle United er ifølge dagens aviser meget interesseret i at hente Tottenhams angrebsstjerne Dimitar Berbatov til St James Park.

Ifølge de engelske aviser er Berbatov øverst på ønskesedlen hos Newcastles manager Kevin Keegan, prisen på Berbatov skulle ligge på omkring 260 mio kr.

Berbatov har tidligere sagt at han som barn var stor Newcastle fan og Alan Shearer var hans helt store forbillede, Berbatov sov sågar i hans Shearertrøje. Nu får han måske sin drøm opfyldt.

En anden spiller der i disse dage linkes til Newcastle er Villarreals offensive midtbanespiller, Matias Fernandez. Newcastles manager Kevin Keegan er meget opsat på at forstærke klubbens vaklende offensiv, og det er altså her Fernandez kommer ind i billedet.

Fernandez er 21 år og kommer fra Chile. Hans pris skulle ligge på godt 100 mio. kr.
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: King Kev is back!
« Svar #10: 20 Jan 2008, 13:42 »

Taye Taiwo, ny Newcastle spiller


Taget fra www.nufc.co.uk:

Newcatle United kan i dag bekræfte at klubben har skrevet 4 årige kontrakter med Palermos forsvarsspiller, Andrea Barzagli og Marseilles venstreback Taye Taiwo.

Andrea Barzagli er efterhånden fast mand på det italienske landshold og en klar forstærkning for Newcastle.

Taiwo har spillet 17 kampe for Nigeria og scoret 3 mål, han bliver i Newcastle forenet med hans landsmand Obafemi Martins.

Taiwo betragtes som en meget offensiv venstreback.

Klubben er glad for at vi nu kan gå ind til sæsonen med et kompetent forsvar, vi har stor forventninger til holdet og dagens to indkøb skal hjælpe med at efterleve dem.

« Seneste Redigering: 20 Jan 2008, 13:44 af Newcastle » Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: King Kev is back!
« Svar #11: 20 Jan 2008, 13:45 »

Suværene forstærkninger, må man erkende. Glæder mig især til at se italienske Barzagli i aktion for de stribede.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: King Kev is back!
« Svar #12: 20 Jan 2008, 13:56 »

Klart man kan købe hvem man vil når man har 1 milliard.. Wink
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: King Kev is back!
« Svar #13: 20 Jan 2008, 14:03 »

Taget fra www.tottenhamhotspu r.com:

Tottenham kan i dag bekræfte at klubben er noget til enighed med Newcastle om en pris på Dimitar Berbatov.

Spilleren skal nu forhandle de personlige detaljer på plads før han er klar til lægetjek.

Tottenham vil gerne ønske Dimitar al mulig held og lykke i hans nye klub og vi takker for hans indsats her i Tottenham.



Lidt senere på www.nufc.co.uk:

Newcastle United har i dag skrevet en 3 årig kontrakt med Dimitar Berbatov. Newcastle og Tottenham blev tidligere i dag enige om en pris på angriberen og nu har spilleren forhandlet sine personlige detaljer på plads.

Dimitar Berbatovs navn taler for sig selv, alle ved hvor stor succes han har haft i Tottenham og vi betegner det som en klar styrke at han allerede har spillet Premier League fodbold.

Vi har nu fået endnu en angriber og vi synes at vi har et godt angreb, som er parat til de store udfordringer der ligger foran os.





Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: King Kev is back!
« Svar #14: 20 Jan 2008, 14:05 »

Klart man kan købe hvem man vil når man har 1 milliard.. Wink

Haha jamen er jo kun på rygtebasis, gør det bare lidt realistisk Smiley

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=32724

Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010