home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 781 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dansk fodbold
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Dansk fodbold  (Læst 59743 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Dansk fodbold
« Svar #135: 25 Aug 2006, 13:30 »

Så er lodtrækningen for de danske hold slut..

Hertha Berlin - OB
Fenerbache - Randers
Brøndby - Frankfurt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brodtgaard
Manager

« Svar #136: 25 Aug 2006, 13:41 »

Uha...  det bliver svært for RFC

OB kan godt klare Herta på en go dag..
Og BIF skal nok gå videre  Smiley

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager

« Svar #137: 25 Aug 2006, 13:57 »

Uha...  det bliver svært for RFC

OB kan godt klare Herta på en go dag..
Og BIF skal nok gå videre  Smiley

Jeg tror desværre ikke at hverken OB eller Randers klarer den Skuffet

BIF derimod skal spille, som de gjorde i 2. halvleg mod Flora, i alle 4 halvlege Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #138: 25 Aug 2006, 14:05 »

Øv. der var fru fortuna ikke på de danske holds side.  Skuffet

Tre svære lodtrækninger og på en typisk dansk dag så er alle hold ude. Så de skal spille op til deres yderste.

Thore
Manager

« Svar #139: 27 Aug 2006, 23:05 »

Det ser ud til Aab vil være med i topstriden, lad os da håbe de kan blive ved, er efterhånden ved og være ret træt af FCK og Brøndby alene i toppen.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Mikkellas
Gæst

« Svar #140: 27 Aug 2006, 23:10 »

Ja, men tror desværre hvis AaB løber ind i nogle skader og karantæner på et tidspunkt, så er der bredde ikke god nok, men jeg må rose deres indkøbspolitik. De har været fornuftige på transfermarkedet denne gang Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #141: 27 Aug 2006, 23:14 »

Tja nu har Aab jo kun Superligaen og pokalturneringen, så tror egenlig godt man kan klare det, selvom man nok løber ind i lidt problemer.
FCK mister sikkert også point på grund af deres CL eventyr, og Brøndbys hold er ikk ligefrem skræmmende i år.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Mikkellas
Gæst

« Svar #142: 27 Aug 2006, 23:16 »

Nej. Håber også at FCK får hentet en angriber inden transfervinduet lukker igen. Men ved bare ikke hvem de skal købe? Måske en Demba-Nyren, eller en Peter Madsen.

Brodtgaard
Manager

« Svar #143: 28 Aug 2006, 09:43 »

Ja, det har du ret i...   Selvom vi har fået nyt stadion her i Randers, er der dog ikke plads til mere end ca. 7000 siddende tilskuere.

Der er lidt rygter rundt i krogene om, at ledelsen i RFC pynser på at flytte  en evt. storkamp til Århus...

Ja - nu er det vist ikke kun rygter længere....
Ærgerligt at vi ikke vil spille kampen på vores egen nye stadion her i Randers.
Men kassereren gnider sig sikkert i hænderne.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-4748566.html?rss

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager

« Svar #144: 28 Aug 2006, 12:07 »

Tja nu har Aab jo kun Superligaen og pokalturneringen, så tror egenlig godt man kan klare det, selvom man nok løber ind i lidt problemer.
FCK mister sikkert også point på grund af deres CL eventyr, og Brøndbys hold er ikk ligefrem skræmmende i år.

AaB tabte da i Pokalen til Fredercia? Huh

Men som de har spillet hidtil, ville de da nok kunne komme til UEFA Cup gruppespillet, tror jeg Smiley

- Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #145: 28 Aug 2006, 16:23 »

AaB tabte da i Pokalen til Fredercia? Huh

Men som de har spillet hidtil, ville de da nok kunne komme til UEFA Cup gruppespillet, tror jeg Smiley

Det er også rigtig ja.

Så har de jo bare endnu støre chancer for og slå Brøndby og FCK, i sær hvis Brøndby kommer med i UEFA cup gruppespillet.

Thore
Manager

« Svar #146: 28 Aug 2006, 16:41 »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=191486

Sorte tal på linjen  Thumbs Up, det kan godt være det ikk går super godt sportsligt, men økonomien har det åbentbart helt fint.

Thore
Manager

« Svar #147: 28 Aug 2006, 19:33 »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=191537

Hvor er det trist.... han kunne sagtens gøre det godt i en dansk klub, det er ærligt de norske klubber er kommet til så mange penge, vi kunne godt bruge nogle af de dansker vi har derover i superligaen.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #148: 28 Aug 2006, 19:39 »

Så er lodtrækningen for de danske hold slut..

Hertha Berlin - OB
Fenerbache - Randers
Brøndby - Frankfurt

Tror på at OB og BIF har en realistisk chance... Randers skal gøre godt nok frem i skoene, hvis de skal slå Fenerbache, for det mener jeg er de stærkeste hold af de tre modstanderhold...

Zone 43
Manager

« Svar #149: 25 Sep 2006, 14:52 »

Landsholdstruppen mod Nordirland og Liechetstein

Fedt at M. Laursen er tilbage Thumbs Up ellers ikke de store overraskelser Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010