home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 833 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dansk fodbold
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Dansk fodbold  (Læst 59715 gange)
Thore
Manager

Sv: Dansk fodbold
« Svar #105: 26 Jul 2006, 11:13 »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=186118

Så blev Ove C. sku fyret, man må sige det er et tab for Viborg. De har godt nok ikk haft den bedste sæson start, men Ove Christensen havde nu gjordt et rigtig godt arbejde for klubben. Tror de ender i den nederste del af ligaen nu.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

LosCules
Gæst

« Svar #106: 26 Jul 2006, 11:19 »

Ja det ser jo ikke specielt lyst ud med fyringen af Ove C. Synes ikke at han burde fyres.. Godt nok ikke den bedste sæsonstart men det er trods alt kun to kampe Wink. Viborg må jo være forberedt på at det nok ikke er sidste gang i denne sæson at de taber 2 kampe i træk. Men selvfølgelig har det også noget med hans udtalelser til onside at gøre Wink.

Bademesteren
Manager

« Svar #107: 26 Jul 2006, 12:23 »

Det er da helt hen i vejret, men måske han egentlig gerne ville stoppe, når den ellers stod på udsigt til kampe om nedrykning med en smal trup.

MeeLo
Gæst

« Svar #108: 26 Jul 2006, 12:29 »

Han havde alligevel tænkt sig at skifte klub næste sommer, da hans kontrakt oprindeligt udløb.

Bademesteren
Manager

« Svar #109: 26 Jul 2006, 12:46 »

Han havde alligevel tænkt sig at skifte klub næste sommer, da hans kontrakt oprindeligt udløb.
Ja, det har han jo meldt ud, netop fordi bestyrelsen har gjort et dårligt arbejde.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #110: 26 Jul 2006, 18:11 »

Ja viborg kun vel ikke gøre det anderledes. Ove sagde jo stort set op live på tv men det var aldrig sket hvis de ikke havde ansat en tåbe af en laterlig idiot som sportschef nemlig Flemming Nielsen. Så godt at han nu er langt væk. Ove vil blive savnet da han har gjort et stort stykke arbejde i klubben og han bliver svær at afsatte. Der mangler dog lige en fyring i mine øjne og det er sku Morten Jensen. Han er sku ikke sin opgave voksen og burde sku også være fyret nu da vi var igang. Han mener jo åbenbart at en anden divisions spiller fra polen skulle være en mulig forstærkning. TÅBE og IDIOT det er hvad Morten Jensen er. FYR HAM NU FOR HELVEDE!!!
Så må vi sku håbe at VFF vinder på Søndag. FORZA VFF

Thore
Manager

« Svar #111: 27 Jul 2006, 10:05 »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=186201

Det er synd for OB og for Rajko, havde glædet mig til og se ham i superligaen igen.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Don AA
Manager

« Svar #112: 27 Jul 2006, 18:18 »

Lad os få lidt flere point til dansk fodbold iaften gerne med 2 sejre så held og lykke til Randers og Brøndby på Island

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

DeBuur
Manager

« Svar #113: 27 Jul 2006, 19:40 »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=186118

Så blev Ove C. sku fyret, man må sige det er et tab for Viborg. De har godt nok ikk haft den bedste sæson start, men Ove Christensen havde nu gjordt et rigtig godt arbejde for klubben. Tror de ender i den nederste del af ligaen nu.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-4569109.html

På ovenstående link kommenterer Ove C. fyringen fra Viborg..... hvor får man dog respekt for den mand - læs selv hans kommentar.... ord er overflødige !

YNWA

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #114: 27 Jul 2006, 20:02 »

Ja det er et kæmpe tab for Viborg at han nu er væk.. Men han vidste allerede i Maj at han ikke vil forlænge sin kontrakt så ja han vil væk nu. Han kunne jo ikke holde den handlingslamme ledelse ud mere. Jeg kan sku godt forstå ham. Fremtiden ser desværre ikke alt for lys ud lige pt for VFF. Håber vi vinder på søndag for at få lidt ro på.

Ove vil blive savnet

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #115: 27 Jul 2006, 21:30 »

Et sidespring.

Spillede ob ikke totocup kamp mod hibernians? Ellers husker jeg helt forkert?
Hvis ikke hvorfor spiller de så mod bucarest i dag?

Pling pling. Cool

Hibernians er fra malta eller sådan noget lignende. Hibernian fra skotland.

roger over
« Seneste Redigering: 28 Jul 2006, 16:19 af morten81 » Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #116: 30 Jul 2006, 17:59 »

Tidman fra FCM til Barnsley? (ved ikke hvordan klubben staves) hvor ringe er vores liga lige når han hellere vil spille langt nede i England end i toppen i Danmark...skidt

Thore
Manager

« Svar #117: 30 Jul 2006, 18:21 »

Tidman fra FCM til Barnsley? (ved ikke hvordan klubben staves) hvor ringe er vores liga lige når han hellere vil spille langt nede i England end i toppen i Danmark...skidt

Det er sikkert et spørgsmål om penge, det skulle ikk undre mig hvis Barnsley kan give ham dobbelt så meget i løn. Nu har han jo også været i England før, så det kan være han savner en fadbamse efter kampen  Wink

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #118: 30 Jul 2006, 18:23 »

Bare skidt at vores liga er SÅ dårligt stillet Smiley troede jeg trods alt ikke den var. (tænker også på Hübertz til Milwall, selvom jeg ikke forstår hvad de vil med ham)

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #119: 30 Jul 2006, 18:35 »

Bare skidt at vores liga er SÅ dårligt stillet Smiley troede jeg trods alt ikke den var. (tænker også på Hübertz til Milwall, selvom jeg ikke forstår hvad de vil med ham)

Tjae, nu ligger Millwall så vidt jeg husker i 3. division, så på et eller andet plan så ser jeg det som et fremskridt, for klubben, ved mindre den 3. bedste engelsk division er på højde med SAS Ligaen?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010