home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ligalandsholdet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ligalandsholdet  (Læst 1083 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Ligalandsholdet
« : 17 Jan 2008, 15:32 »

Nu er jeg godt klar over, at ligalandsholdet ikke er noget stor debatemne i det ganske land, men jeg hiver det alligevel op herinde. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening og få en debat i gang om berettigelsen af dette "landshold" og om MO har udtaget de rigtige spillere. Det er IKKE en diskussion om MO, så hold jer fra indlæg der bare vil svine ham, eller for den sags skyld bare rose ham Wink

Personligt synes jeg godt om ligalandsholdet. Jovist, det er ikke de mest spændende kampe de spiller, og spillerne møder jo op i ikke al for god form, hverken spillemæssigt eller fysisk efter en vinterpausen, men jeg ser det som et perfekt udstillingsvindue for de spillere der ligger lige under det "rigtige" landshold, fra den hjemlige liga, som normalt ikke kan vise sig frem for landstræneren "face to face". F.eks. som sidste år, hvor Morten Nordstrand brilledere, eller som da Per Pedersen gjorde det samme. I dette landsholdsår, har der været flere fra den hjemlige liga udtaget til landsholdet end man ellers har set, delvist pga. skader, men ellers er ligalandsholdet jo netop landstrænerens chance for at tilfredsstille de mange kritikkere der ikke mener han udtager nok fra den hjemlige liga.

Og lige præcis i år synes jeg han samtidigt har benyttet lejligheden til at komme de mange kritikkere i møde, der kræver et generationsskifte, ved f.eks. ikke at udtage Peter Graulund (der i øvrigt ikke passer i landstrænerens system). Naturligvis er spillere som Chris Sørensen, Thomas Rasmussen og Ulrik Laursen, men der er også blevet plads til Jeppe Curth (dog blevet skadet og har meldt afbud), Mads Timm (også skadet og har meldt afbud), Zanka, Lorentzen, Absalonsen, Stuhr Ellegaard, Bernburg, Aabech, Beckmann, Vingaard, Henrik Hansen samt Kasper Risgård. Alle spillere der enten er helt nye i landsholdssammenhæn ge, eller som kun har været med få gange. Det vidner da om at landstræneren tager chancer, jeg mener, Henrik Hansen var vel ikke det mest oplagte emne fordi han spiller Horsens? Eller hvad med Martin Vingaard, der godt nok kom med på et afbud, men som åbenbart har vækket landstrænerens interesse.

Men hvad synes I? Er jeg for positivt og har MO bare udtaget det hold man kunne forvente, eller har han været "spot on" til denne sæson tur? Er det overhovedet nødvendigt med de here ture, når de kommer så tidligt eller hvordan har I det med det?

MLL
Manager

Sv: Ligalandsholdet
« Svar #1: 27 Jan 2008, 14:26 »

Her er startopstillingen til i aften

Stephan Andersen
William Kvist
Anders Møller Christensen
Ulrik Laursen
Chris Sørensen
Henrik Hansen
Thomas Kristensen
Niki Zimling
Kim Aabech
Mikkel Beckmann
Morten Duncan Rasmussen

Tilbage på FmF Opstemt

RCD
Gæst

« Svar #2: 27 Jan 2008, 15:04 »

Her er startopstillingen til i aften

Stephan Andersen
William Kvist
Anders Møller Christensen
Ulrik Laursen
Chris Sørensen
Henrik Hansen
Thomas Kristensen
Niki Zimling
Kim Aabech
Mikkel Beckmann
Morten Duncan Rasmussen
Wee to brøndby´er Shockeret

Thore
Manager

« Svar #3: 27 Jan 2008, 16:33 »

Bliver kampen sendt i tv nogen steder?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

MLL
Manager

« Svar #4: 27 Jan 2008, 16:35 »

Nej desværre Thore Skuffet

Tilbage på FmF Opstemt

-Benja-
Gæst

« Svar #5: 27 Jan 2008, 16:47 »

Hvornår starter den ?

MLL
Manager

« Svar #6: 27 Jan 2008, 18:26 »

Danmarks ligalandshold vandt 1-0 på mål af Henrik Hansen fra AC Horsens

Tilbage på FmF Opstemt

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #7: 27 Jan 2008, 18:28 »

super Opstemt Hentik er sku også en udemærket spiller da Opstemt havde håbet Duncan ku banke en kasse eller 2 ind men dejligt med sejr

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

MLL
Manager

« Svar #8: 30 Jan 2008, 19:15 »

Nooo Bahrian 1-0 Ligalandsholdet

80 min spillet

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010