home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:46:45 EarnestGet Baren NBA
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 1049 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvad er Blue Ray?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvad er Blue Ray?  (Læst 17060 gange)
absalonsen
Gæst
 
Hvad er Blue Ray?
« : 16 Jan 2008, 22:33 »

Nu har jeg efterhånden undret mig over det længe. Nu vil jeg have svaret!
Hvad er Blue Ray? Hvad er forskellen på den og DVD? Hvad er bedre/dårligere ved Blue Ray?

Håber på lidt info fra jer. Wink
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad er Blue Ray?
« Svar #1: 16 Jan 2008, 22:41 »

Blue-Ray er en bedre kvalitet end DVD + at der er mere plads på skiverne


En gammel artikel, men stadig god:
http://www.computergeil.dk/?artikelid=11142
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad er Blue Ray?
« Svar #2: 16 Jan 2008, 22:42 »

Blue Ray er sammen HD DVD fremtidens højopløselige DVD-formater. Hvilket format, der bliver standard er uvist, men Blue Ray fører vist på point.

Ps. De har intet med almindelige DVD`r at gøre Smiley

Lidt info: http://www.computergeil.dk/?artikelid=13864
« Seneste Redigering: 16 Jan 2008, 22:43 af ElGuapo » Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvad er Blue Ray?
« Svar #3: 16 Jan 2008, 23:02 »

Efter hvad jeg har læst på det sidste ser det ud til at Blue-Ray løber med sejren.
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad er Blue Ray?
« Svar #4: 16 Jan 2008, 23:17 »

Efter hvad jeg har læst på det sidste ser det ud til at Blue-Ray løber med sejren.

Ja de sidder vidst nok på 70% af de nye film der bliver udgivet.
Desuden er HD-DVD nærmest ikke eksisterende i Japan, hvilket nok også har lidt indflydelse.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Mac
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvad er Blue Ray?
« Svar #5: 16 Jan 2008, 23:19 »

Husk, at det staves "Blu-Ray", ikke Blue-Ray. Der er ikke noget 'e' Opstemt
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010