home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ny udfordring - Hvilken klub ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ny udfordring - Hvilken klub ?  (Læst 908 gange)
Daninho13
Ynglingespiller

Ny udfordring - Hvilken klub ?
« : 16 Jan 2008, 11:02 »

Hej alle ..

Jeg skal til at starte ny, men ved ikke med hvilket hold.
Vil gerne have en udfordring i det, så det skal ikke være et af de der standard hold man ved bliver gode.

Kom med nogle bud tak (:

Daninho - més que un jugadore

Don W
Ynglingespiller

Sv: Ny udfordring - Hvilken klub ?
« Svar #1: 16 Jan 2008, 11:12 »

Prøv at starte uden klub!  Smiley
Så kan du jo selv vælge hvor meget udfordring der skal være i det ved at vælge om du har erfaring fra Serie-6 eller har været verdenskendt....
Kan ihvertfald anbefale at prøve det!  Thumbs Up

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Daninho13
Ynglingespiller

« Svar #2: 16 Jan 2008, 11:16 »

Peace ..

Har du selv prøvet det , er det så okay nok at komme igang og sådan ? Og hvad skal jeg gøre ? Bare vente på at der er en klub der tilbyder kontrakt ?

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 16 Jan 2008, 11:25 »

Prøv at fører Mali med de tre stjerner, Kanoute, Diarra, og Sissoko til VM.. Det er da lidt af en stor udfordring? Vandt Africa Nations Cup med dem i første sæson, der er dog ét minus, og det er at, der KUn er én målmand som kan repræsentere Maili :-) Senere tilbød AaB mig job, og dem førte jeg til en 2. plads i SAS Ligaen, Vandt RL og kom dog kun til 3. runde i pokalen :-) Nu er Lyon, Bayern osv ude efter mig..

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 16 Jan 2008, 11:28 »

Peace ..

Har du selv prøvet det , er det så okay nok at komme igang og sådan ? Og hvad skal jeg gøre ? Bare vente på at der er en klub der tilbyder kontrakt ?

Bare start med at ansøg i de ledige klubber, og så tager du den derfra. ellers hvis du er kræsen, så skal du jo bare vente næsten én sæson før de første fyringer går igennem :-)

Daninho13
Ynglingespiller

« Svar #5: 16 Jan 2008, 11:35 »

Elne:

Ja xD .. Lyder jo begge som gode ideer ! ..
Tror jeg vil prøve med Mali først (: .. Og så se hvad der sker videre hen, altså hvilke klubber der tilbyder kontrakter .. (:

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 16 Jan 2008, 11:38 »

Elne:

Ja xD .. Lyder jo begge som gode ideer ! ..
Tror jeg vil prøve med Mali først (: .. Og så se hvad der sker videre hen, altså hvilke klubber der tilbyder kontrakter .. (:

Synes jeg er en god idé Smiley Held og Lykke. Kom faktisk op på en 7 plads på Verdensranglisten. Spillede blandt andet 4-4 mod Nigeria, og 1-1 mod Danmark..

Don W
Ynglingespiller

« Svar #7: 16 Jan 2008, 11:45 »

Peace ..

Ja har selv prøvet det, det var rigtig underholdene!
Du starter bare et spil uden job, og så går du på ferie og krydser af så du sender ansøgninger ud til klubber uden træner, og at vende tilbage når du bliver tilbudt job... Du kan evt. vælge den svenske/norske liga med og så først starte spillet ved årskiftet, så er der større muligheder for at der kommer nogle fyringer...

Jeg prøvede det i '07 hvor Silkeborg lå som håbløs sidst, og så blev jeg tilbudt jobbet i Marts/April... Jeg endte med at rykke ned og sagde op, næste år søgte jeg hos Leverkusen men kunne desværre heller ikke redde dem, dog vandt jeg pokaltuneringen! , men jeg sagde efterfølgende op og søgte så job hos Lens som lige netop havde reddet sig fra nedrykning og fik det!  Smiley
Vi blev spået til at rykke ned, men jeg solgte halvdelen af holdet og købte gode nye spillere, bl.a. Carraciolo fra Palermo. Han bombede løs og jeg sluttede med at vinde bronze! Min stjerne ville dog absolut til en større klub så det valgte jeg også at gøre ved at søge hos Espanyol. En kanon klub som havde haft en lorte sæson men gjorde også dem til topklub!
Det er nok det sjoveste spil jeg længe har prøvet især fordi det er utrolig svært når man altid kommer til klubber der er i krise, men det kan klart anbefales!
Får helt lyst til at starte en ny sæson-uden-job!  Wink

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Daninho13
Ynglingespiller

« Svar #8: 16 Jan 2008, 11:54 »

Ja har selv prøvet det, det var rigtig underholdene!
Du starter bare et spil uden job, og så går du på ferie og krydser af så du sender ansøgninger ud til klubber uden træner, og at vende tilbage når du bliver tilbudt job... Du kan evt. vælge den svenske/norske liga med og så først starte spillet ved årskiftet, så er der større muligheder for at der kommer nogle fyringer...

Jeg prøvede det i '07 hvor Silkeborg lå som håbløs sidst, og så blev jeg tilbudt jobbet i Marts/April... Jeg endte med at rykke ned og sagde op, næste år søgte jeg hos Leverkusen men kunne desværre heller ikke redde dem, dog vandt jeg pokaltuneringen! , men jeg sagde efterfølgende op og søgte så job hos Lens som lige netop havde reddet sig fra nedrykning og fik det!  Smiley
Vi blev spået til at rykke ned, men jeg solgte halvdelen af holdet og købte gode nye spillere, bl.a. Carraciolo fra Palermo. Han bombede løs og jeg sluttede med at vinde bronze! Min stjerne ville dog absolut til en større klub så det valgte jeg også at gøre ved at søge hos Espanyol. En kanon klub som havde haft en lorte sæson men gjorde også dem til topklub!
Det er nok det sjoveste spil jeg længe har prøvet især fordi det er utrolig svært når man altid kommer til klubber der er i krise, men det kan klart anbefales!
Får helt lyst til at starte en ny sæson-uden-job!  Wink

Hehe nice .. Tror jeg vil gør edet efter Mali-udfordringen (:
Lyder godt nok også nice

Don W
Ynglingespiller

« Svar #9: 16 Jan 2008, 11:56 »

Held & lykke!  Thumbs Up

--John Locke - LOST

Daninho13
Ynglingespiller

« Svar #10: 16 Jan 2008, 11:58 »

Held & lykke!  Thumbs Up

Mange tak mate Peace

Zimza
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 16 Jan 2008, 18:04 »

Af danske hold synes jeg at FC fyn er en Kæmpe udfordring

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010