home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Er disse bugs i FM?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Er disse bugs i FM?  (Læst 789 gange)
PF
Ynglingespiller

Er disse bugs i FM?
« : 15 Jan 2008, 17:15 »

Nu læser jeg ikke særlig meget på andre sites end FMfreaks, så jeg skal ikke kunne sige om dette har været skrevet eller ej.

Men jeg føler at når jeg spiller nu her med Man City, at der er en del bugs i spillet. Bla. At modstanderen har en tendens til at have en målmand med de sygeste reflekser i 1on1.

Udover det, virker det ekstremt svært at lukke en kamp af. Spillede lige nu her mod Aston Villa og var foran 2-1, men tabte så 4-2. Og det er ikke den eneste gang at det er sket mod andre hold også.

Er dette bugs som allerede er blevet opdaget af alle andre end mig? Eller er det bare mig som er ved at blive sindssyg?

The Red
Landsholdsspiller

Sv: Er disse bugs i FM?
« Svar #1: 15 Jan 2008, 17:18 »

Tvivler på at det med ikke at kunne lukke kampen er den bug. Det er nok bare enten din taktikder ikke er helt passende. Dine angribere kan også have en dårlig dag. Eller så tjek deres stats, afslutning og rolighed hænger sammen, en angriber med høj i afslutning men lavt i rolighed scorer sjældent mange mål Smiley Det med målmanden ved jeg sku ikke, syntes ikke selv jeg oplever det, kun ved dem man kan forvente det ved Peace

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

PF
Ynglingespiller

« Svar #2: 15 Jan 2008, 17:23 »

Tvivler på at det med ikke at kunne lukke kampen er den bug. Det er nok bare enten din taktikder ikke er helt passende. Dine angribere kan også have en dårlig dag. Eller så tjek deres stats, afslutning og rolighed hænger sammen, en angriber med høj i afslutning men lavt i rolighed scorer sjældent mange mål Smiley Det med målmanden ved jeg sku ikke, syntes ikke selv jeg oplever det, kun ved dem man kan forvente det ved Peace

Ved det sgu ikke rigtig. Jeg forventer nok bare et vist niveau når angriberne hedder Bianchi og Liédson Peace

Imragus
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 15 Jan 2008, 19:20 »

Jeg har oplevet præcis det samme, og jeg vil nu mene at en spiller som David Villa har nok i rolighed og afslutning til at putte de fleste 1on1 ind, men så vælger modstandernes målmand lige at lege supermand på stregen. Også kan man jo spørge sig selv om det er fordi at angriberen er for dårlig...

hamdenrare
Ynglingespiller

« Svar #4: 15 Jan 2008, 20:53 »

Synes nu også det sker lidt for tit at ens modstanderhold får udlignet/vundet kampen i 3-4 minutters overtid.. Meget belastende..

Desuden bruger ens hold også alt for mange chancer på at score mål.. Det kan ikke være rigtigt at man skal bruge 50 chancer på at score 2 mål..

Goddy
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 18 Jan 2008, 11:03 »

Nej, det er irriterende, man brænder altså ikke så mange 1on1 i virkeligheden heller.

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #6: 18 Jan 2008, 11:06 »

ingengang løgn
der er mange afbrændere i 1mod1 situationer..

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

Don W
Ynglingespiller

« Svar #7: 18 Jan 2008, 11:31 »

Uden at vide det, så tror jeg at det er med vilje at der er så mange afbrændere med! Det bedste ved spillet er jo kampene! Det er jo klimakset! Men det ville da ikke være særlig fedt hvis du scorede på alle dine chancer!
"Yes, jeg vandt lige 23-0 over et hold fra Malta med FCK!?" - Nej vel?
Så kunne man omvendt sige; okay, istedet for 25-30 chancer i en kamp hvorfor så ikke bare 10 chancer og 4-5 skud inde for rammen? Fordi (tror jeg) at folk ville syntes spillet blev pænt kedeligt hvis du kun har 4-5 højdepunkter i en kamp!
Det ville jeg ihvertfald!  Peace

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

fredesvbg
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 18 Jan 2008, 12:24 »

Det er jo kendte fejl, som alle mere eller mindre klager over.
Men vi må bare erkende at FM i år skulle have penge ind hurtigt, og så må vi andre bare vente på patches.
Jeg synes også det at man ikke kan regne med ens hold hvis man har haft lukket spillet, og derefter spiller vidre, spiller på samme måde er træls.
Min angriber var den sygeste i går, men da jeg havde haft slukket et par timer mens jeg spiste, valgte hanat starte ud med at være skide sur (var vold positiv inden jeg gemte???)
Smide ALLE bolde ved siden af mål (før havde han ca 1 mål per kamp)
Søger om at blive solgt, for derefter søge om ikke at blive solgt med 1-2 ugers mellemrum!!!!!
Det trælser mig af, men nu har jeg ca 15-20 skud i en kamp, det er jo meget realistisk, for Man U. havde 24 i deres sejr lørdag

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

PF
Ynglingespiller

« Svar #9: 18 Jan 2008, 19:40 »

Det er jo kendte fejl, som alle mere eller mindre klager over.
Men vi må bare erkende at FM i år skulle have penge ind hurtigt, og så må vi andre bare vente på patches.
Jeg synes også det at man ikke kan regne med ens hold hvis man har haft lukket spillet, og derefter spiller vidre, spiller på samme måde er træls.
Min angriber var den sygeste i går, men da jeg havde haft slukket et par timer mens jeg spiste, valgte hanat starte ud med at være skide sur (var vold positiv inden jeg gemte???)
Smide ALLE bolde ved siden af mål (før havde han ca 1 mål per kamp)
Søger om at blive solgt, for derefter søge om ikke at blive solgt med 1-2 ugers mellemrum!!!!!
Det trælser mig af, men nu har jeg ca 15-20 skud i en kamp, det er jo meget realistisk, for Man U. havde 24 i deres sejr lørdag

Haha. Jeg troede sgu bare at det var mig der var sindssyg. Det nøjagtig samme skete for mig. Jeg lukkede spillet og startede det op igen ( 5 mins mellemrum ), og så spillede holdet bare ad helvedes til, også imod små klubber.

sebahorse
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 18 Jan 2008, 19:43 »

det der pisser mig af er virkelig at man har 6 1on1 chancer i en kamp men ender med at tabe 4-0 !!

YNWA <3

hamdenrare
Ynglingespiller

« Svar #11: 20 Jan 2008, 19:45 »

Uden at vide det, så tror jeg at det er med vilje at der er så mange afbrændere med! Det bedste ved spillet er jo kampene! Det er jo klimakset! Men det ville da ikke være særlig fedt hvis du scorede på alle dine chancer!
"Yes, jeg vandt lige 23-0 over et hold fra Malta med FCK!?" - Nej vel?
Så kunne man omvendt sige; okay, istedet for 25-30 chancer i en kamp hvorfor så ikke bare 10 chancer og 4-5 skud inde for rammen? Fordi (tror jeg) at folk ville syntes spillet blev pænt kedeligt hvis du kun har 4-5 højdepunkter i en kamp!
Det ville jeg ihvertfald!  Peace

Nu er der jo ingen der siger at en chance er lig med en 1on1 situation, vel? Smiley Det er jo efterhånden ret sjældent at man ser 1on1 chancer i virkeligheden, medmindre det er et indlæg til en angriber der står fri foran kassen..

ManUtd83
Manager

« Svar #12: 20 Jan 2008, 19:50 »

Synes også det er fejl ved FM at man brænder så mange friløbere. Det burde ændres sådan at der opstod færre friløbere, men at verdensklasse angribere så scorede på langt de fleste.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #13: 20 Jan 2008, 19:58 »

Kan anbefale at hente patchen da det lyder til at være bugs nogle af dem..

[Min signatur er for stor]

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #14: 20 Jan 2008, 20:09 »

Synes også det er fejl ved FM at man brænder så mange friløbere. Det burde ændres sådan at der opstod færre friløbere, men at verdensklasse angribere så scorede på langt de fleste.

110% enig, tror i det kommer i den nye patch?

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010