home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:06:47 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
I går kl. 13:38:05 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  1 Bruger, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Principper
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Principper  (Læst 6673 gange)
7kfum
Gæst

Principper
« : 14 Jan 2008, 15:23 »

Principper

Har du nogle grundregler du bare altid går efter? Noget du altid står fast på? Som må bibeholdes med et hvert hold, uanset pris?

Personligt så indretter jeg altid nogle krav til min færden på transfermarkedet før jeg går igang. Dermed er der altid nogen ting jeg tager stilling til, nationalitet? Alder? Spillertype?

Derudover ser jeg altid taktikken som en måde hvorpå jeg kan føre klubben til sejr, ikke gennem store transfers og radikale ændringer i spillertruppen. Men gennem en taktik som flytter sig langsomt i takt med spiller materialet. Dermed er det også vigtigt for mig altid at holde mig på et lavt antal indkøb, så truppen kan blive stabil, og dermed opnå resultater sammen og ikke individuelt.

Ikke kun på de de ovennævnte punkter har jeg principper, allerede før spillet starter har jeg vise principper omkring valget af klubben. Jeg vælger aldrig klubber med et kæmpestort budget, heller ikke klubber som jeg ikke sympaterer med. Men derimod klubber som er af den bløde mellemvare eller under, og klubber som ingen negativ holdning har til.

Nu er det så op til dig at fortælle om dine principper? Hvad venter du på?

Gosser
Manager

Sv: Principper
« Svar #1: 14 Jan 2008, 15:26 »

Tja, bruger mere eller mindre altid mine tre udskiftninger på én gang, omkring det 65. minut. Gider ikke til at gå derind, i taktik, flere gange Opstemt

United master
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 14 Jan 2008, 15:28 »

Tja, bruger mere eller mindre altid mine tre udskiftninger på én gang, omkring det 65. minut. Gider ikke til at gå derind, i taktik, flere gange Opstemt

haha gør det samme bortset fra hvis der er skader. bruger dem bare i 70. min Peace

Rooland
Manager

« Svar #3: 14 Jan 2008, 15:28 »

Jeg køber altid realistisk. Køber FX. ikke Real spillere til Barca, Rooney til Milan, Spanske spillere til Tyskland osv.

SirToby
Manager

« Svar #4: 14 Jan 2008, 15:29 »

Når jeg kigger på spillere, er det sjældent, at jeg køber spillere, der ikke er fysiskstærke nok. Specielt ryger mine øjne altid hen på "Pace", da jeg ser dette som en af de klart vigtigste stats.

Det er også vigtigt for mig, at min trup ikke er for lille. Hellere for mange end for få. Det kan komme til at koste dyrt senere. Derfor kigger jeg truppen igennem, finder de svage punkter, og så går jeg ellers ud på transfermarkedet via mig selv og mine scouts.

JKJ
Gæst

« Svar #5: 14 Jan 2008, 15:38 »

Skifter også ret tit 3 på engang, bestemt ikke et princip og jeg er røv træt af at jeg gør det, men kan alligevel ikke lade være når man når til pausen eller 10-15 min ind i 2. halvleg...

Af princip derimod køber jeg ALDRIG spillere over 200 mio dkr, mener ikke de er det værd... Køber som regel også kun spillere i det land jeg spillere, engelske spillere til England, italienske til Italien osvsosv ( max hver 5. eller 6. kommer fra et andet land vil jeg tro)

Af princip brokker jeg mig aldrig over en udvisning, den bliver som regel bare forlænget med 2-3 dage mere hvis jeg gør...

-LFC-
Manager

« Svar #6: 14 Jan 2008, 15:42 »

Den har jeg også, ved mig plejer der at være tre spillere med under 80% i fysisk tilstand så dem skifter jeg ud, ellers plejer jeg tit at spille med en offensiv midtbane like Riquelme osv. Også lader jeg aldrig en spiller med under 96% i fysisk tilstand starte inde.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #7: 14 Jan 2008, 15:44 »

har samme taktik uanset hvilket hold jeg spiller med

O     O----->
     O                        O
O          O     O----->
    O                         O
    O      O----->

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Trinepigen
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 14 Jan 2008, 15:46 »

jaaa, jeg henter altid Tobias Mikkelsen og starter ham inde i alle de kampe jeg kan, han er jo også bare for lækker Opstemt

bare mig Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #9: 14 Jan 2008, 15:51 »

Også lader jeg aldrig en spiller med under 96% i fysisk tilstand starte inde.

Den bruger jeg så også men nin ligger nu på 93%... Wink

Gosser
Manager

« Svar #10: 14 Jan 2008, 15:51 »

jaaa, jeg henter altid Tobias Mikkelsen og starter ham inde i alle de kampe jeg kan, han er jo også bare for lækker Opstemt

Kunne ikke være mere enig! <'3

Rullende Øjne

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #11: 14 Jan 2008, 15:52 »

Kunne ikke være mere enig! <'3

Rullende Øjne

heh hmm måske vi skal holde lidt afstand  crazy

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #12: 14 Jan 2008, 15:57 »

Jeg har et princip om at have en meget bred trup. Når jeg starter et spil op analysere jeg min trup i henhold til transferbudget. Så rydder jeg op på holdet og køber den nødvendige forstærkning. Et af mine grundprincipper er på målmandsposten. Jeg vil altid have to keepere med klassen til at spille i den liga jeg ligger i. Og så skal jeg også altid have en tredje, helst et ungt talent, der vis alt går galt, kan tage et par kampe. Men ellers er det bare at have en bred trup, hvor jeg har to klassespillere på hver position. Og så på de pladser der er særligt udsat for skader, der har jeg som regel en OK erstatning for en af de to også. Og grundet at jeg altid har en meget bred trup, så rotere jeg meget, hvilket ender i et andet af mine principper. Mange har det sikkert ligeledes, en spiller der har under 94% i condition starter ikke inde. Det var bare et par af mine principper Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Altid FCK
Manager

« Svar #13: 14 Jan 2008, 18:31 »

Jeg køber altid ind efter min taktik.
Jeg køber ikke en central midbane da jeg ikke bruger en taktik med en central midbane. Men spillere som spiller central midbane og som har en klar fordel i det defensive eller offensive kan jeg godt bruge.
Jeg køber heller ikke nogen spillere bare fordi de er stjerner. De skal passe ind også på måden jeg spiller på.
Har gang i et Barca save hvor jeg ikke kunne drømme om at købe en høj, stor angriber for det passer ikke sammen

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

PF
Ynglingespiller

« Svar #14: 15 Jan 2008, 17:13 »

Jeg forsøger altid at holde et godt overskud i klubben og helst hver måned.

Udover det så vælger jeg aldrig en top 3 klub.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010