home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Rooland
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Rooland  (Læst 59661 gange)
Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #75: 21 Jun 2006, 11:25 »

Magnus Wolff Eikrem
------------------------
Fødselsdag: 8. August 1990
Placering: Midtbane
Nuværende klub: Molde
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #76: 21 Jun 2006, 18:01 »


-Man United købte for et stykke tid siden to brasilianske tvillinger på en 15-16 år.

Fabio og Rafael fra Fluminese til Man Utd
United vil hente de to brasilianere på en såkaldt ungdomskontrakt, da begge spillere endnu blot er 15 år. Det var det eneste jeg umiddelbart kunne finde..


Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #77: 21 Jun 2006, 20:27 »

Så sker der lidt igen... Jeg vil gerne have oplyst fødselsdato, position, klub, anden nationalitet, kompetencer, ca. potentiale osv. på følgende spillere:

-Man United købte for et stykke tid siden to brasilianske tvillinger på en 15-16 år.

-Magnus Wolff Eikrem fra Molde er 15 år gammel og på vej til Man U.

-Chelsea købte for et stykke tid siden en meget ung israeler.

-Rangers og flere andre storklubber er interesserede i en ung spiller fra DK. Mener at han hedder Morten Nielsen og spiller i KB.

Kan i hjælpe mig her?




Ham israeleren hedder Ben Sahar. Han er med i FM dog skal du have en stor meget database med.

Edit: Link1 og Link2 Smiley Link 2 er nok det bedste Thumbs Up
« Seneste Redigering: 21 Jun 2006, 20:33 af MisterFCK » Logged

ssn82
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #78: 27 Jun 2006, 01:42 »

Ang. db update generelt:

Kære FmFreaks, jeg er ny her på sitet, men har længe søgt en god og stabil FM side med løbende opdateringer til databasen, især for at sikre mig korrekte updates i den danske liga, hvor jeg bl.a. håber at I som dansk site vil kunne bidrage. Her tænker jeg i relation til transfers som f.eks.: Peter Sand (SønderjydskE) til AGF og Jesper Grønkjær (Stuttgart) til FCK.  Cool

Det er meget omfattende at lave en update, derfor forstår jeg udemærket den tid der går mellem hver udgivelse, men det er vigtigt når der så endelig udkommer en opdatering, at detaljerne så også er korrekte og fyldestgørende. Det har bl.a. ikke været tilfældet i "The Touchline Summer Update V2.0" med påstået opdatering frem til 05/6/06, der langt fra indeholder alle transfer opdateringer. Derfor er det samtidig ukorrekt at godtage updateringsbeskrive lsen "All data correct to 05/6/06".  ticked off

Håber I vil bidrage til løbende at tilføje nye up-to-date databaser, samt undlade at uploade dårlige uofficielle updates, da korrekte og opdaterede data utvivlsomt er en stor del af spillet!  Thumbs Up

Med venlig hilsen
*sebastian - ssn82*
 
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #79: 27 Jun 2006, 01:44 »

Du kan hente FreakUp 2.0, ellers kan du selv rette nogle af de vigtige i ediotoren Thumbs Up
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #80: 04 Jul 2006, 16:36 »

Ang. db update generelt:

Kære FmFreaks, jeg er ny her på sitet, men har længe søgt en god og stabil FM side med løbende opdateringer til databasen, især for at sikre mig korrekte updates i den danske liga, hvor jeg bl.a. håber at I som dansk site vil kunne bidrage. Her tænker jeg i relation til transfers som f.eks.: Peter Sand (SønderjydskE) til AGF og Jesper Grønkjær (Stuttgart) til FCK.  Cool

Det er meget omfattende at lave en update, derfor forstår jeg udemærket den tid der går mellem hver udgivelse, men det er vigtigt når der så endelig udkommer en opdatering, at detaljerne så også er korrekte og fyldestgørende. Det har bl.a. ikke været tilfældet i "The Touchline Summer Update V2.0" med påstået opdatering frem til 05/6/06, der langt fra indeholder alle transfer opdateringer. Derfor er det samtidig ukorrekt at godtage updateringsbeskrive lsen "All data correct to 05/6/06".  ticked off

Håber I vil bidrage til løbende at tilføje nye up-to-date databaser, samt undlade at uploade dårlige uofficielle updates, da korrekte og opdaterede data utvivlsomt er en stor del af spillet!  Thumbs Up

Med venlig hilsen
*sebastian - ssn82*
 

Som Mikkellas fortæller, så har vi jo allerede udgivet en update efter vintertransfermarke det, som vi selv mener dækker alle de transfers som man kan ønske sig. Vi arbejder selvfølgelig på en update her i sommerperioden, men den kommer jo nok først efter at det nuværende transfermarked lukker d. 1. september. Men indtil videre, så forsøg dig med FreakUp 2.0, den er fuldt opdateret med vintertransfers
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #81: 11 Jul 2006, 14:01 »

Så at ingen har svaret på hvor Theo Walcott er bedst, og det er han på kanten... Men det er ført set at de har gjort kant-spillere til stjerne-angribere i Arsenal, bare se Thierry Henry...
Logged


r0tlisbrgr
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #82: 28 Jul 2006, 18:44 »

Du kan hente FreakUp 2.0, ellers kan du selv rette nogle af de vigtige i ediotoren Thumbs Up

kan se du selv skal have rettet lidt til Peace - santos er skiftet...
Logged

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

r0tlisbrgr
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #83: 28 Jul 2006, 18:45 »

og så vil jeg lige høre om der kommer et eater-egg som f.eks. et kæmpetalent ved navn Gaylord eller noget i databasen? Peace
Logged

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

r0tlisbrgr
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #84: 28 Jul 2006, 19:17 »

her er lige et par transfers

Crystal Palace have signed Barnsley goalkeeper Scott Flinders on a three-year contract

Deportivo Coruna have taken Valencia's Uruguay midfielder Fabian Estoyanoff on loan for next season

Getafe sign Abbondanzieri

Germany defender Jens Nowotny has signed a three-year contract with Croatian champions Dynamo Zagreb
Logged

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

dennism29
Gæst
 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #85: 28 Jul 2006, 20:12 »

kan se der er mange der skriver at man kan gå ind og rette de sidste spillerhandler i editoren, men sådan en som mig ved ikke hvordan er der en der kan forklare hvor det er henne og i hvilken mappe man skal rode med, fordi ikke noget jeg kan finde ud af desvære men ellers en mega side
Logged

r0tlisbrgr
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #86: 28 Jul 2006, 20:25 »

i din fm installations-mappe i startmenuen ligger en genvej der hedder Data Editor... klik på den, load database og vent for evigt Peace
Logged

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

dennism29
Gæst
 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #87: 28 Jul 2006, 20:47 »

i min fm installations mappe i starmenuen forstår jeg ikke desværre. har bare en mappe der hedder sports interactive
Logged

r0tlisbrgr
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #88: 28 Jul 2006, 20:50 »

kool

i den ligger en fil ved navn editor - klik på den =)
Logged

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

Niko
Gæst
 
Sv: Spillerinfo til updates mm. - til hjælp for Gaylord
« Svar #89: 03 Feb 2007, 00:14 »

Jean Carlos Chera
Født: 5. December 1995
Fødeby: Matto Grosso, Brasilien
Kælenavn: Anderson
Position: Offensiv Midtbane/Angriber
Favoritspiller: Ronaldinho
Favorit fod: Venstre

Efter sigende skulle han træne med Santos' ungdomsafdeling


Der har jeg også fødselsdag   Cool
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010