home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Er Tottenham bare elendige eller er det mig som manager ??
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Er Tottenham bare elendige eller er det mig som manager ??  (Læst 757 gange)
Carsten7000
Lilleputspiller
*

Er Tottenham bare elendige eller er det mig som manager ??
« : 13 Jan 2008, 23:31 »

Nu vil jeg prøve at få lidt luft for mine frustrationer og søge hjælp blandt jer FM-eksperter.
Jeg har som Tottenham fan efterhånden startet en hel del karrierer og hver gang ender jeg i samme håbløse situation.... fyreseddel inden første sæson er omme..   Græder  jeg har selv prøvet at lave taktikker og har også prøvet mange herinde fra...bla. Rossos taktikker som mange herinde har stor held med, men lige lidt hjælper det... mine angribere er totalt ineffektive og mit forsvar sejler rundt, jeg taber et hav af kampe...jeg har snart prøvet at købe et hav af stjerner til klubben men heller ikke det hjælper..... .jeg ved godt Tottenham heller ikke kører med klatten i virkeligheden men noget må da kunne gøres for at vinde noget med The Spurs.. jeg har vundet flere titler med andre hold, bla. superligaen med FCN og La liga med Villareal så totalt håbløs er jeg forhåbentlig ikke....men Tottenham kan jeg absolut intet vinde med.....håber nogle herinde enten har vundet noget med Tottenham eller kan hjælpe mig på anden måde??,  for har snart revet alle hår ud af hovedbunden af bare frustration .

darkzt4r
Reserveholdsspiller

Sv: Er Tottenham bare elendige eller er det mig som manager ??
« Svar #1: 13 Jan 2008, 23:37 »

jeg er i prcæis samme situation. Utroligt godt hold på papiret men stadig væk så kører spillet på ingen måde for mig. har opgivet efter 5 forsøg. Skuffet

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 13 Jan 2008, 23:44 »

Ved ikke om det bare er mig der er heldig, men jeg plejer bare at købe en god venstre kant og en god central midtbane . Så køre den.. Ihvertfald første sæson..

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

Flyver88
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 13 Jan 2008, 23:45 »

Du skriver at du som tottenham fan efterhånden har startet en del karrierer og det tolker jeg som også værende sidste års FM, altså 07..
Der spillede jeg med Tottenham og vandt Primier League de første 2 sæsoner og skiftede så klub. Har godt nok ikke spillet med dem i 08 men med det hold de har burde du da have niveau til ikke at blive fyret.. men jeg skal til at starte en ny sæson nu, så måske det sku være Tottenham.. Er ikke sikker på hvem det ellers sku være..

" I would not be bothered if we lost every game as long as we won the league." - citat: Mark Viduka

Rossonero
Gæst

« Svar #4: 13 Jan 2008, 23:46 »

Aldrig giv op! En skam at taktikken ikke har virket, men der findes altid en udvej, det er der ingen tvivl om. Der skal bare bruges en masse tid på det. Når det er sagt, vil jeg henvise jer til DENNE TRÅD.

Der burde i finde noget inspiration, da der har været et par fornuftige indlæg allerede.

Carsten7000
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 14 Jan 2008, 15:16 »

Det er skam her i FM08 at jeg har startet flere spil med Tottenham og hver gang er det endt i samme håbløse situation... så derfor er jeg startet forfra i håb om bedre resultater men nej.....ligger håbløsti bunden hver gang efter ca 15 kampe og det ender som regel med fyring.... Men er da rart at jeg ikke er den eneste som har problemer med det hold.... for på papiret er det bestemt ikke det bundhold.

KennWolter
Gæst

« Svar #6: 14 Jan 2008, 15:40 »

Ellers kan jeg anbefale den her taktik; http://www.filecrunch.com/file/~py1edq
Jeg havde nemlig også store problemer med Ajax, men så prøvede jeg denne taktik og så var jeg ubesejret i 20 kampe! Bl.a. 13 sejre i træk!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010