home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:55:45 Broen13 Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23484
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hannahbrown9057
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 133658 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #555: 04 Jul 2006, 00:06 »

Rart at I husker min blog drenge...

Dusty78DK
Manager

« Svar #556: 04 Jul 2006, 00:07 »

Ja, ja ... la, la, la ... du taler men en ninja er tavs!  Opstemt  funny

Lad os så få den update!  Wink

wirenfeldt
Gæst

« Svar #557: 04 Jul 2006, 01:04 »

Hvaaa? Update ? Opstemt

Møller
Gæst

« Svar #558: 04 Jul 2006, 19:57 »

UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE, !

DelPiero
Gæst

« Svar #559: 05 Jul 2006, 16:46 »

Rart at I husker min blog drenge...

Vi husker den bare ikke, vi tilbeder den Wink

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #560: 05 Jul 2006, 19:08 »

Vi husker den bare ikke, vi tilbeder den Wink

HØRT

Come On You Spurs
COYS

lurking

Bademesteren
Manager

« Svar #561: 05 Jul 2006, 20:41 »

17. december 2016:

Første halvsæson i League One:

Så er sæsonens første 23 kampe spillet og der tegner sig nu et billede af holdets muligheder.

I sommerpausen blev der jo hentet en pose unge folk, som vi var meget spændte på at se i aktion. De er jo hentet som udviklingsspillere og skal tage over, når det lykkes mig, at få skudt andre afsted til en god pris.

På Målmandsposten blev Darren Richardson (19) og Eddie Reeves (17) købt og de har fået henholdsvis 8 og 5 kampe frem til nu.

Danny Hurst (17) og Petr Kostal (22) skulle tætne forsvaret og har fået tid på banen i 14 og 19 kampe.

Til midtbanen blev Rumænske Costel Popescu (19) købt og han har indtil videre spillet 19 kampe for Mansfield.

Og sidst men ikke mindst blev angrebet forstærket af Steffen Rasmussen (19) og Boris Maric (21) Der er nået op på 10 og 27 kampe.

Indkøbene bliver altså brugt flittigt i håb om, at de er klar til at tage over efter de garvede gutter senere hen.

Allerede efter dette transfervindue kan der blive stærkt brug for ungersvendene, da følgende spillere er solgt:

Målmand: Abel Aznar, 29 år, spanier, 60 kampe, til: MK Dons.

Forsvar: Joe Mattock, 26 år, englænder, 112 kampe, til: Coventry.

Midtbane: Patrick bexfield, 27 år, englænder, 85 kampe, til: Bradford.

Angreb: Klubikonet Michael McGinley, 28 år, skotte,  273 kampe og alltime topscorer for mansfield Town med hele 142 mål. til: Norwich.

Normalt sætter jeg de spillere af, som skifter til en anden klub når transfervinduet åbner, men med McGinlay gør jeg undtagelse. Han skal have den særlige behandling for lang og tro tjeneste, at få spilletid til han forlader klubben.

Samlet indtægt på disse salg vil løbe op i £ 3.775.000.

Så godt så langt, men hvordan er det første halve år så gået rent sportsligt?

Lidt op og ned må man sige og det er også hvad I sikkert kan læse af følgende:

Der er spillet 23 kampe, vi har vundet 11 af dem, spillet uafgjort i 6 og er gået fra banen som tabere i ligeledes 6 kampe. Altså har vi samlet 39 point sammen frem til nu.

Det er ikke videre imponerende, men vi er ganske tilfredse, når vi tænker på hvilken trup vi har at gøre med.

Samtidig er det jo glædeligt, at alle hold slår alle i denne liga. Tager man holdene fra og med 4. pladsen til og med 17. pladsen, så ligger de alle indenfor 10 points forskel.

I samme forbindelse er det pudsigt at tænke på, at vi har slået alle de 3 hold, der ligger over os i tabellen.
Vi skal dog ikke klage over vores placering, da det ofte er lykkedes os at hive de tætte kampe hjem. Med en lige så god anden halvdel af sæsonen er vi tilfredse, selvom det ikke skulle række til en plads i playoff.

I FA Cup'en vandt vi i 1. og 2. runde over Hinckley og Torquay hjemme på Field Mill. 3. runde byder på en udebanekamp mod Bolton fra Premier League, så det bliver sikkert endestationen.

I Carling Cup'en nåede vi frem til 4. runde ved at besejre Doncaster, Preston North End og Walsall, men stødte desværre på Premier League mandskabet Wolverhampton i den runde og måtte se os besejret med 4-1.

Ligaplaceringen er fin, Cupresultaterne OK. Det vigtigste er dog stadig, at vi får udviklet de unge via førsteholdsbold, så vi kan stille med et bedre og mere rutineret hold næste sæson.

Det var alt for denne gang boys!
« Seneste Redigering: 06 Jul 2006, 11:36 af Bademesteren » Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #562: 05 Jul 2006, 23:12 »

Flot bademesteren bestemt imponerende

Come On You Spurs
COYS

lurking

Møller
Gæst

« Svar #563: 05 Jul 2006, 23:18 »

Endelig Opstemt

Haha, godt gået Bademesteren du er mester i mere end badning Smiley

KUTGW mate.

Brodtgaard
Manager

« Svar #564: 06 Jul 2006, 09:03 »

Dejligt med en update..  Glæder mig til at se hvordan det går. Det ser ud til at blive en tæt kamp...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Bademesteren
Manager

« Svar #565: 06 Jul 2006, 13:26 »

07. januar 2017:

FA Cup 3. runde:

Vi har sagt pænt farvel til et par af de faste drenge, hvilket betyder at Boris Maric, Franck Mbala og Darren Richardson er med fra start idag, hvor det er Premier League klubben Bolton Wanderes, der byder op til dans på Reebok Stadium.

Vi får en decideret drømmestart på kampen, da Saar scorer kort efter at stadionuret har rundet det første minut.

Herefter går halvlegen bare slag i slag og da vi igen samles i omklædningsrummet med en kop the i hånden, har vi fuldstændig kampen under kontrol.

Jeg beder drengene om at kæmpe videre og ikke bare tro, at kampen er overstået. De nye spillere får en opmuntring med på vej ud af omklædningsrummet og op mod de sidste 45 minutter.

Anden halvleg er kun 5 minutter gammel, da Boltons Ricardo Vaz Te reducerer til 1-3.

Kampen vender fuldstændigt og vi bliver trykket tilbage i eget felt.

Vi forsøger at spille som en tæt enhed og ikke komme til at have for meget plads mellem vores folk, men Bolton har fået blod på tanden og bare 10 min. efter reduceringen er Vaz Te igen fri foran mål og pludselig er vores sikre føring sat over styr og der er 30 min. tilbage af kampen.

Samtidig med scoringen bliver vores højrewing Murtagh skadet og popescu bliver sat på banen. Han er lidt mere defensivt orienteret og kan måske sætte lidt skub i drengene derinde.

Det gør han ikke, spillet er stadig på boltons fødder og jeg krydser mine fingre for, at vi holder hele vejen hjem...

Jeg har allerede bedt spillerne om at bruge masser af tid i opbygningsfasen, for derved at få stadionuret til at nå de magiske 90 min., men alligevel er det somom at vi stille og roligt mister troen på sejren.

I 85. minut bliver min ene angriber, Maric, småskadet. Jeg vælger at skifte ham ud og indsætter en ekstra mand i forsvaret, selvom vi alle godt ved at en forsvarsrokering med så kort tid tilbage kan skabe lidt forvirring.
I håb om at det ikke sker udskifter jeg også den anden angriber, Saar, med vores danske islæt Steffen Rasmussen. Han skal ind og arbejde hårdt og på den måde flytte fokus fra vores forsvarsrokade.

Idéen lykkedes, dommeren fløjter af og Mansfield Town har taget en Premier League skalp i FA Cup'ens tredje runde.

Lodtrækningen til næste runde har sat os op mod Barnsley fra The Championship...

Brodtgaard
Manager

« Svar #566: 06 Jul 2006, 13:31 »

Flot mester...  Bare bliv ved.  Glæder mig til næste update

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

ZhotLog
Gæst

« Svar #567: 06 Jul 2006, 13:39 »

Lækkert med sejr over Bolton!! Smiley
KUTGW Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #568: 06 Jul 2006, 13:58 »

Pæn sejr over Bolton. Fortsæt det gode arbejde.

Bademesteren
Manager

« Svar #569: 07 Jul 2006, 07:28 »

Nu er jeg igen kommet i tanker om hvorfor jeg har holdt lidt pause fra blog'en.

Det her med at man hele tiden skal tilbage og skrive, når spændingen er på sit højeste og man bare har lyst til at klikke "continue", kan man godt blive lidt træt af i længden.

04. juli 2017:

Anden halvsæson i League One:

I løbet af transfervinduet i januar fik vi hentet 3 forstærkninger til truppen. De er nu mest forstærkninger i forhold til truppens bredde, der med vintersalgene var blevet lidt tyndt besat.

Der var i selvsamme vindue en del interesse om vores captain, Lee Cattermole. Han havde gjort det godt for os, men da der løb bud ind på både 1,2 og 1,5 millioner pund, selvom han kun var vurderet til omkring 300.000, valgte jeg at acceptere disse bud og han skiftede således til Peterborough i The Championship. 

De unge gutter vi hentede ind for samlet £ 793.000 er:

Sean James, der er indkøbt pga salget af Lee Cattermole og derved skal begå sig på den defensive midt.

Lee Carter, der er bedst på den offensive midt, men som også kan spille på højrekanten.

Per Zetterström, der skal husere på venstre backen og venstre midt, når vi spiller med udebanetaktikken.

Og så til det sportslige:

Det var som om Boltonkampen havde givet holdet en overbesning om, at de godt kunne spille med mod de store drenge. I ligaen fik vi nogle gode sejre og flere af dem med 3 eller flere overskydende mål.

FA Cuppen bød i 4. på et opgør mod Barnsley, der blev sat til vægs på Field Mill:

Det betød at vi var klar til 5. runde, hvor det var storklubben Aston villa, der ventede på deres Villa Park:

Sikke en kamp, vi spillede dem ud af banen og jeg var sgu' stolt over de unge gutter og satte næsen op efter lidt sølvtøj i denne turnering.

Det skulle jeg dog ikke have gjort, for 6. og sidste runde for Mansfield Town stod på et opgør mod topholdet fra The Championship - Manchester City.

Det ser ud til at vi havde chancerne til at slå dem, men ærlig talt, så husker jeg kampen som en ren afklapsning og cup-eventyret var en død fortælling!

I ligaen fortsatte de gode resultater heldigvis og vores statistik for anden halvdel af sæsonen kom til at lyde på:

17 sejre, 2 uafgjorte og 4 nederlag, så det var en klar forbedring i forhold til efterårssæsonen.

For mansfield Town betød den gode stime, at vi sagde farvel til at og alle i ligaen og nappede de gyldne medaljer til pokalskabet.

Klubben var selvfølgelig henrykt og fansne ligeså. Jeg selv har efterhånden set så meget i dette spil, at jeg ved at intet er umuligt, så længe jeg knokler med mandskabsbehandling en og for stillet den korrekte taktik til kampene.

Så en rigtig god sæson har det været for os og næste år står den på bold i Englands næst-bedste række. Her kommer jeg iøvrigt til at mødes med de gamle kendinge fra Hucknall, der netop er rykket ned fra Pemier League - Så kan de lære det!

Som de trofaste læsere af denne blog ved, så står ingenting stille i klubben bare fordi ligaen gør det. Vi er skam også allerede igang med forberedelserne til næste sæson og endnu engang er der spillere, der ikke har fået forlænget deres kontrakter eller som kun fik dem forlænget, fordi jeg så kunne få penge for dem i sommerpausen.  Wink

Lewis Edge kender I intet til, da han har ført en tilværelse som 3.målmand og derfor har været at finde på reserveholdet. Med hans afgang har vi kun to keepere tilbage i truppen og skal derfor hente en ny 3.målmand ude på markedet.

Eneste tilgang indtil nu er højrebacken Richard Richards:

Indrømmet, han er lidt af et sats, især pga. hans lave determination, men tiden vil vise om han kan bruges eller ej.

Nu lader vi lige batterierne op frem mod sæsonstarten i august og så må vi se hvad de unge drenge er lavet af...

« Seneste Redigering: 07 Jul 2006, 07:39 af Bademesteren » Logged

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010