home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:32:17 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1192 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [3#] The upcoming stars - Spanien U21
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: [3#] The upcoming stars - Spanien U21  (Læst 8668 gange)
Robuni
Gæst
 
Sv: The upcoming stars - Spanien U21
« Svar #15: 13 Jan 2008, 17:12 »

Det ved jeg ikke rigtigt, jeg tror bare jeg har spillet for meget med United og det blev det kedeligt allerede efter 2 måneder.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The upcoming stars - Spanien U21
« Svar #16: 15 Jan 2008, 19:15 »

Der har været lidt dødt i denne blog. Og nu skal der til at ske noget, men jeg kan se efter jeg har spillet et halvt år som landstræner, at der er ikke noget der fanger mig, men jeg stopper ikke bloggen der sker bare noget lidt urealistisk i næste update, men det må i leve med.
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The upcoming stars - Spanien U21
« Svar #17: 15 Jan 2008, 19:58 »

Jeg håber at du holder den her blog kørende ret længe. Jeg spiller en del med Valencia og vil da gerne høre om hvordan det går med
U21-holdet. Jeg vil ihvertfald tjekke den ret ofte
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Robuni
Gæst
 
Sv: The upcoming stars - Spanien U21
« Svar #18: 16 Jan 2008, 14:52 »

Tja, der kommer nok ikke nogle updates idag, da jeg skal til fodbold, men vil lige se om jeg kan nå en eller 2 i aften.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The upcoming stars - Spanien U21
« Svar #19: 16 Jan 2008, 18:58 »

Jeg laver en update nu.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: The upcoming stars - Spanien U21
« Svar #20: 16 Jan 2008, 19:51 »



De første kampe


A-Holdet

Så var det endelig tid til min første landskampe, for Spanien, både A-Landsholdet og U21-Landsholdet.
Jeg vil ikke fortælle jer så meget om A landsholdets kampe, men her kommer resultaterne;

Island - Spanien 1-3
Eidur Gudjohnson (10)
David Villa (30, 49 og 85)

En kamp hvor kom hurtigt bagud, og vi var næsten i chok. Men på et lidt heldig mål fik vi udlignet, og så var der ingen tvivl om hvem der var bedst.

Spanien - Letland 4-1
Maris Verpakovskis (6)
Francesc Fábregas (7)
David Villa (42)
José Antonio Reyes (85)
Silva (90)

Endnu en kamp hvor vi kom hurtigt bagud. Denne gang fik vi dog meget hurtigt udlignet, og derefter var der klasseforskel på os og Letland.

Her kan i lige se hvordan stillingen ser ud i vores EM kvalifikations gruppe :
Gruppe F


U21-Holdet

Jeg har også fået spillet vores første kamp med U21 holdet. Eller det er jo faktisk den anden, men den første med mig ved roret. Vi spillede mod Malta, på udebane.
På flyet der ned, sad jeg og spekulerede over startopstillingen og om taktikken.
Her kan i se hvad jeg fandt frem til;

Spanien - Startopstilling

I omklædning rummet fortalte jeg drengene at jeg forventede at vi skulle køre en sejr stille og roligt hjem til Spanien. Vi skulle spares for skader, og også for gule og røde kort.

Kampen startede stille og roligt, og efter kun 2 minutter, havde vi en kæmpe chance, som Bojan desværre sparkede forbi.

Bare 5 minutter senere var Bojan igen på spil, han driblede flot forbi to Maltesere og serverede bolden for fødderne af Raúl García. Han svigtede ikke, og bragte os sikkert i front.
Vi fortsatte vores høje pres for at få et mål mere, og det gav pote.
Braulio fik bolden midt på deres banehalvdel, driblede en mand, og havde nu frit løb mod målmanden, en smart finte mod højre sikrede os en 2-0 føring, og den holdt halvegen ud.

I pausen fortalte jeg spillerne at jeg syntes de havde spillet flot, og lige som vi havde snakket om.

I starten af anden halveg pressede vi igen på, og efter bare fem minutter bragede Raúl García.  et langskud helt op i krogen. Vi holdte os fremme på banen men dog uden at spille os helt igennem, og kampen endte med en sikker 3-0 sejr til os.

Efter kampen fortalte jeg spillerne at de havde spillet en god kamp, og havde undgået det vi havde snakket om vi skulle.

På vej hjem, til Spanien kiggede jeg lidt rundt på nettet, og her kan i se hvordan vores EM kvalifikations gruppe ser ud ;
Gruppe 3


Det var alt for denne gang, jeg håber i vil syntes om det.
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: [3#] The upcoming stars - Spanien U21
« Svar #21: 17 Jan 2008, 11:56 »

jeg synes det er en god blog.
KUTGW
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: [3#] The upcoming stars - Spanien U21
« Svar #22: 17 Jan 2008, 14:54 »

jeg synes det er en god blog.
KUTGW

Tak skal du ha´.

Det ville være dejligt med lidt flere kommentare.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010