home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23538
  0 Brugere, 1051 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: JAkolSoazy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Nogen der kan hjælpe m. at ligge de trøjer ind jeg har fået af andre !
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nogen der kan hjælpe m. at ligge de trøjer ind jeg har fået af andre !  (Læst 587 gange)
Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Nogen der kan hjælpe m. at ligge de trøjer ind jeg har fået af andre !
« : 13 Jan 2008, 00:12 »

Hey !
har problemer med at ligge de der trøjer ind jeg har fået..
Jeg har gjort følgende: brugere - xxxxx - dokumenter - Sports Interactive - Football Manager 2008 - graphics - pictures - kits - clubs - Spa - La liga - Getafe_home ..

- Nogen der kan fortælle mig hvor fejlen er ?


På Forhånd tak !
Logged


njandersen
Gæst
 
Sv: Nogen der kan hjælpe m. at ligge de trøjer ind jeg har fået af andre !
« Svar #1: 13 Jan 2008, 00:14 »

Søg dog lidt på siden - 2-3 emner har du opretter på 1 minut.
Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nogen der kan hjælpe m. at ligge de trøjer ind jeg har fået af andre !
« Svar #2: 13 Jan 2008, 00:17 »

Søg dog lidt på siden - 2-3 emner har du opretter på 1 minut.

Var fordi den ene kom jeg til at ligge ind under Manager 07'erne Wink
Og skal bruge det til 08 ..
Logged


-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nogen der kan hjælpe m. at ligge de trøjer ind jeg har fået af andre !
« Svar #3: 13 Jan 2008, 00:19 »

Så skriver man bare det til moderatorne. så skal vi nok klare det.
Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nogen der kan hjælpe m. at ligge de trøjer ind jeg har fået af andre !
« Svar #4: 13 Jan 2008, 00:25 »

Så skriver man bare det til moderatorne. så skal vi nok klare det.

Nå okey, det er bare iorden ! Wink
Men tænkte jeg ikke lige på ..
Logged


tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nogen der kan hjælpe m. at ligge de trøjer ind jeg har fået af andre !
« Svar #5: 13 Jan 2008, 08:28 »

Umiddelbart ser placeringen rigtig ud.
Har du andre trøjer i den mappe og virker de???
Og har du bare overskrevet den trøje du har fået med en anden???
Ligger der en config fil i mappen der skal fortælle spillet hvor trøjen hører til???
Har du fjernet fluebenet i Brug Udseende under Indstillinger/display og lyd???

Evt. fang mig på MSN så skal jeg hjælpe dig med at få den til at virker.
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010