home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  problemer imod 4 angribere -HJÆLP HJÆLP
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: problemer imod 4 angribere -HJÆLP HJÆLP  (Læst 674 gange)
jm8103
Lilleputspiller
*

problemer imod 4 angribere -HJÆLP HJÆLP
« : 12 Jan 2008, 00:03 »

jeg spiller en standard 442attacking dog kun med en pil op på fløjejne. Utallige gange er jeg kommet foran og er godt ved at køre kampen hjem, men så skifter modstanderen (typisk fra en 442) til en 424 med 4 angribere og de scorer så godt som HVER gang og nogle gange endda 2 gange. jeg har derfor spillet 11 ud af 21 kampe uafgjort på den konto og det pisser mig i den grad af. Derudover har jeg selv prøvet at bruge taktikken imod modstandere når jeg selv har været nede med et mål, men det virker kun sjældent efter hensigten.

jeg vil derfor MEGET gerne høre om der er nogen der har oplevet noget i samme stil og/eller har et taktisk modstykke der kan dæmme op for 424 taktikken som efter min overbevisning næsten er en bug så tit som den lykkes for modstanderholdet.  Ville principielt tabe samtlige kampe med det held modstanderne har ved den taktik i mit spil hvis de spillede sådan fast

Barca-boy
Landsholdsspiller

Sv: problemer imod 4 angribere -HJÆLP HJÆLP
« Svar #1: 12 Jan 2008, 00:22 »

Hvor mange forsvarsspillere spiller du med når de skifter taktik?

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 12 Jan 2008, 01:01 »

Tror ikke han skifter taktik..

Engang skiftede jeg taktik når jeg var foran, men fandt ud af (for mig i hvert fald.) det var fuldstændig forkert.. Hvis man bliver ved den samme taktik, føler de sig stadigvæk presset og hvis de er så dumme at satse, så vinder jeg endnu et mål på kontra.. Det sker dog ikke særlig tit, de lige får et mål til sidst, fordi de sætter 4 angribere frem.

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 12 Jan 2008, 03:23 »

Tror ikke han skifter taktik..

Engang skiftede jeg taktik når jeg var foran, men fandt ud af (for mig i hvert fald.) det var fuldstændig forkert.. Hvis man bliver ved den samme taktik, føler de sig stadigvæk presset og hvis de er så dumme at satse, så vinder jeg endnu et mål på kontra.. Det sker dog ikke særlig tit, de lige får et mål til sidst, fordi de sætter 4 angribere frem.

Det er også det jeg oplever. Jeg spiller en 4-4-2 med fokus på kontra, og der er det jo næsten en gave, når modstanderen smider mange mand frem. Jeg vil i hvert fald mene, at jeg oftere kommer foran med to mål end at modstanderen udligner føringen.

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

ajakob
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 12 Jan 2008, 04:34 »

Må sige at jeg heller ikke har de store problemer, sålænge jeg selv spiller med fire på linie bagerst og på contra. For en sikkerheds skyld kan man dog med fordel sætte sine full backs til at markere tæt (hvis man ikke allerede gør det) og sætte dem til specifik man marking på modstanderens venstre/højre angriber (altså de to yderste i 4-2-4 formationen). Det plejer at tage lidt af presset væk.

jm8103
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 14 Jan 2008, 19:35 »

jeg har hele tiden spillet en alm 442 dvs med 4 i forsvaret hele tiden. kontra virker heller ikke en meter.

MEN jeg tror at jeg har fundet løsningen imod de grimme oplevelser med 424 angreb.  jeg har skiftet til en 4132  med en backlinje, en defensiv midt, en midt midt, og 2 fløje uden pile samt 2 angribere.. det har fungeret over al forventning.

rose10
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 14 Jan 2008, 22:42 »

Hvis det virker for dig er det jo godt nok.
Jeg pleje at sætte mine backs til at blive tilbage "fremløb sjældent" . Har dem normalt på "ofte" eller "blandet".
Desuden spiller jeg på kontra og fokus på afleveringer ned langs kanterne. Da jeg spiller 4-4-2 er mine kante ofte fri.
De ske lige så tit at jeg bare bibeholder føringen som at jeg lave en pind ekstra.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010