home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1125 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Aastrup IF - Overtaget af de gamle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Aastrup IF - Overtaget af de gamle  (Læst 3705 gange)
RCD
Gæst

Aastrup IF - Overtaget af de gamle
« : 11 Jan 2008, 17:57 »

Aastrup IF - Overtaget af de gamle

Aastrup er idag blevet overtaget af Preben Elkjer & Brian Laudrup, Der tilsammen har spillet over 100 kampe i den rød/hvide trøje har valgt at starte en næsten umuligt projekt sammen. Deres projekt handler om at inden for 3 år skal Aastrup IF være klvalificeret til Uefa Cuppen & have vundet Dong Cuppen en gang. Aastrup IF kommer helt nede fra Jyllandsserien men er blevet købt op i Sas Ligaen For et stort milliard beløb, Aastrup IF er kommetind i Sas Ligaen på bekostning af Viborg FF der trak det korteste strå. Elkjer & co. Har skudt en masse penge ind i klubben Så klubben har godt 300 Mil til Indkøb & lønninger til spillerne.

Træneren:

Den nye træner er Kevin Lassen der kommer fra Grenaa der ligger lige ved siden af Aastrup. Preben Elkjer var en dag ude at se noget fodbold i Grenaa, Kevin Lassen var træner i Grenaa IF på det tidspunkt og Elkjer havde fået et godt øje for Lassen, næste dag blev Lassen så spurgt om han var intreseret i et job hos Aastrup IF, det sagde han så pænt ja til tilbudet om en 4 årig kontrakt.

Trøjerne:

Trøjerne er sponsoreret af Audi & mærket er Hummel der har tegnet en 1 årig kontrakt med ÅIF.

Hjemme

Ude

Alternativ

kan i li´ det ?
« Seneste Redigering: 12 Jan 2008, 08:51 af RCD » Logged

Matigol
Landsholdsspiller

Sv: Aastrup IF - Overtaget af de gamle
« Svar #1: 11 Jan 2008, 18:01 »

Haha, meget nice med en blog om Åstrup . (spiller der selv) Opstemt

RCD
Gæst

« Svar #2: 11 Jan 2008, 18:02 »

Haha, meget nice med en blog om Åstrup . (spiller der selv) Opstemt
Hvordan tror jeg fik Ideen, ej spiller der selv  Wink

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #3: 11 Jan 2008, 18:02 »

Okay.. Nice. (;

RCD
Gæst

« Svar #4: 11 Jan 2008, 18:06 »

Men anyway hvad syntes i ?

-LFC-
Manager

« Svar #5: 11 Jan 2008, 18:21 »

For meget med 300 mio kroner til spillere...Ellers udemærket.

RCD
Gæst

« Svar #6: 11 Jan 2008, 19:15 »

For meget med 300 mio kroner til spillere...Ellers udemærket.
Men det er en masse gamle rige fodbold spillere der har skudt en masse penge ind. Har ingen spillere så har virkelig brug for pengene  Wink

Pixiti
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 12 Jan 2008, 03:25 »

Det er da nice, når man selv har spillet fodbold og håndbold i klubben  Smiley Grin

N17
Manager

« Svar #8: 12 Jan 2008, 03:43 »

Det er nu Elkjær, hvis det altså er ham Preben... Synes det er en fin nok idé, men synes du skulle ha' startet fra 2. division. Derudover, så er jeg enig med LFC Freak i at 300 millioner er alt for mange penge i en dansk klub. Desværre, og kan være en grund til at jeg ikke kigger særlig meget herinde! Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

RCD
Gæst

« Svar #9: 12 Jan 2008, 08:50 »

Det er nu Elkjær, hvis det altså er ham Preben... Synes det er en fin nok idé, men synes du skulle ha' startet fra 2. division. Derudover, så er jeg enig med LFC Freak i at 300 millioner er alt for mange penge i en dansk klub. Desværre, og kan være en grund til at jeg ikke kigger særlig meget herinde! Smiley
Min fejl.

Har brug for pengene har INGEN spillere så jeg skal selv købe dem  Ubeslutsom

Don Abramovich
Manager

« Svar #10: 12 Jan 2008, 10:39 »

Alt for overdrevet! Jeg tænker bare det er lidt små korrupt hvis man kan købe sig ind i SAS ligaen! Jeg tvivler også på at Laudrup og Elkjær har så mange penge. Og stop for Guds skyld med at skrive ''&''!

Smiley

RCD
Gæst

« Svar #11: 12 Jan 2008, 11:44 »

Projektet er gået fulstændig død. Den DB jeg havde lavet er pist væk kan slet ikk finde den på Com´en.

RCD
Gæst

« Svar #12: 15 Jan 2008, 12:06 »

Hvad vil i sige til vis jeg Ryggede holdet ned i anden Divi vest og havde knapt så mange penge ?

Guldbrand
Gæst

« Svar #13: 15 Jan 2008, 13:06 »

Hvad vil i sige til vis jeg Ryggede holdet ned i anden Divi vest og havde knapt så mange penge ?

Tja, vist du rykkede dem ned i 2. div. og måske kun havde noget der lignede 5-20 mio. kr i klubkassen, så ville jeg være mere interesseret i bloggen end den du oprindelig havde lavet.. For den var da helt hen i vejret.. (undskyld)

Istedet for at det var Preben Elkjær og Brian Laudrup der havde overtaget klubben, så kunne du også bare sige at det var nogle lokale invastore som havde skudt lidt penge i klubben istedet..  På den måde bliver det hele lidt mere realistisk..

RCD
Gæst

« Svar #14: 15 Jan 2008, 13:11 »

Tja, vist du rykkede dem ned i 2. div. og måske kun havde noget der lignede 5-20 mio. kr i klubkassen, så ville jeg være mere interesseret i bloggen end den du oprindelig havde lavet.. For den var da helt hen i vejret.. (undskyld)

Istedet for at det var Preben Elkjær og Brian Laudrup der havde overtaget klubben, så kunne du også bare sige at det var nogle lokale invastore som havde skudt lidt penge i klubben istedet..  På den måde bliver det hele lidt mere realistisk..
Okay Smiley

Starter en ny blog op her idag men vi for at se om det bliver med AAstrup elelr en anden klub  Hævet Øjenbryn

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010