home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Liverpool i Krise! - Officiel FmFreaks.dk Challenge #1
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Liverpool i Krise! - Officiel FmFreaks.dk Challenge #1  (Læst 3566 gange)
N17
Manager

Liverpool i Krise! - Officiel FmFreaks.dk Challenge #1
« : 11 Jan 2008, 17:41 »

Liverpool i krise!
Gillett efterlader klubben i økonomisk ruin

Et chok er gået gennem fodboldverden i dag, da den stolte engelske klub Liverpool Football Club blev tvangsnedrykket til League One.

Grunden ligger i, at den nu tidligere ejer George Gillett har forladt klubben, og har efterladt denne i et økonomisk kaos, der gør at klubben har været meget tæt på at dreje nøglen om.

Redningen
Det engelske fodboldforbund, The Football Association, kom med en hjælpende hånd til den traditionsrige klub. Holdet fik lov at blive tvangsnedrykket til League One, hvor man bytter plads med en anden traditionsklub, Nottingham Forest, der får fornøjelsen af at rykke i Premier League. Den nye Liverpool ejer, Lee Hamlington, er en lokal forretningsmand som pga. klubbens finansielle status har kunne overtage klubben for en lille sjat penge. Ejeren er lettet over at klubben har kunne nøjes med at starte fra League One.

”Vi frygtede fra start, at vi nu blev nødt til at starte helt fra bunden, og jeg er sikker på, at det er vores traditioner der gør at vi har fået dette tilbud fra FA. Nu kan vi ligeså stille begynde at bygge klubben op igen, men der er lang vej, og det bliver hårdt. Men jeg er klar til at smide penge i klubben.”

Penge
Udover Lee Hamlington, så er der samlet en investorkreds rundt om klubben, hvilket har gjort, at man på ingen måde er i gæld mere, men der er stadig lang vej til at manageren vil få flere milliarder at købe for. Lige nu vil en eventuel manager formentlig starte med omkring 5 millioner til indkøb. Ikke meget i dagens fodboldverden.

Spillere
Men penge gør det ikke alene. Spillere skal der også være i klubben, og efter konkursen så har klubben mistet de fleste spillere. Ikke overraskende. Mere overraskende er det, at Steven Gerrard og Jamie Carragher stadig er at finde i klubben.

”Vi har snakket om det internt Jamie og jeg, og vi har besluttet at vi vil være med til at hjælpe vores gamle klub tilbage på sporet, og op i Premier League. Det bliver svært, men vi vil meget gerne være omdrejningspunktet i klubben. Sammen med klubbens talenter, så tror jeg på, at vi vil komme hurtigt op i Championship, og forhåbentlig også i Premier League.”

Ny spiller ind
Mens en masser spillere har forladt Liverpool Football Club i denne svære tid, så har en valgt at gå den anden vej. En tidligere Liverpool spiller er vendt tilbage for at hjælpe sin hjerteklub frem igen. Robbie ”God” Fowler er tilbage på Anfield Road.

”Jeg er glad for at være tilbage, men ikke glad for grunden hertil. Jeg vil være meget glad for at hjælpe klubben tilbage hvor den hører hjemme. Vi skal tilbage.”

Talenterne
Klubbens kvaliteter er uden tvivl dalet, men imens en masse rutineret kræfter har forladt klubben, så er der dukket en masse talenter op, som allerede nu får chancen på førsteholdet. En af disse er det 18-årige forsvarstalent Jack Hobbs.

”Jeg er meget glad for nu at få chancen i Liverpool, selvom det er på en trist baggrund. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at komme op i rækkerne sammen med Liverpool, og forventer bestemt ikke at skifte klub. Dette er min hjerteklub, og jeg vil kæmpe med alt hvad jeg har i mig.”

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

Sv: Liverpool i Krise! - Officiel FmFreaks.dk Challenge #1
« Svar #1: 11 Jan 2008, 17:42 »

Hvad der giver point kommer i dette indlæg, og hvad vinderne kan få ud af det!

Spørgsmål besvares i Denne tråd

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: Liverpool i Krise! - Officiel FmFreaks.dk Challenge #1
« Svar #2: 12 Jan 2008, 22:47 »

Dette scenario er den første officielle challenge fra FmFreaks.dk i 2008. George Gillett har efterladt den traditionsrige klub Liverpool FC i ruin, hvilket har medført tvangsnedrykning til League One, hvorfra Nottm Forest har overtaget Liverpools plads i Premier League.

Det er nu din opgave at få Liverpool FC tilbage i det fine selskab - men det bliver ikke nemt. Alle spillere har forladt klubben undtagen de to Liverpool drenge Steven Gerrard og Jamie Carragher, der har fået følgeskab af Robbie Fowler.

Et par hurtige facts om spillet:
§1 – Liverpool er ikke med i Europa
§2 - Klubben deltager i Community Shield
§3 – Reputation er sat ned, men ikke meget, da man gerne skal kunne holde Gerrard og Carragher
§4 – Økonomien er ikke for god, pas derfor på med alt for mange indkøb. Gerrard og Carragher tager en del af lønnen
§5 – Billetpriser og sæsonkortpriser er sat ned
§6 - Klubben har ingen samarbejdsklubber

Challengevinderen får følgende:
1 – 75000 balancepoint
2 – En forumtitel, der vil være en vandretitel til vinderne.

Regler:
§1 – De spillere/staff der er sat fri må IKKE hentes
§2 - Der må maks bruges 200 mio. kroner på indkøb pr. sæson

Point:
Løbetid: 5 sæsoner

Gennemsnitsalderen der vinder PL/C/LO:
Under 30: 50/25/10 point
Under 25: 200/100/50 point
Under 23: 400/200/100 point
Under 20: 750/300/200 point

2.pladser giver det halve antal point

SS af stillingen efter sæsonafslutning

Champions League vinder: Gennemsnitsalderen på holdet
Under 30: 50 point
Under 25: 100 point
Under 23: 200 point
Under 20: 500 point

Uefa Cuppen giver det halve, Super Cuppen(hvis du vinder CL eller UC giver halvt af CL, altså det samme som UC)
Andenpladsen giver det halve, undtagen i Super Cuppen - der giver den intet
FA Cuppen giver det halve af UC, og Liga Cuppen det halve af FA Cuppen

SS af finaler

Transfer:
Der må maks. bruges 200 millioner hvert år, hvilket gør du ikke kan købe de største stjerner - i hvert fald ikke alle sammen, og derfor bliver nødt til at finde dine egne.

SS af transfer efter sæsonafslutningen.

Spillere:
200 point pr. englænder med over 20 kampe

SS af oversigten over spillere

Database: Large
Ligaer: Danmark, England, Tyskland, Italien, Spanien, Frankrig
Patch: Nyeste
« Seneste Redigering: 15 Jan 2008, 19:16 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010