home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 816 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg ?
Spille videre med Marseille
Starte en ny blog
Ligeglad

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa  (Læst 84025 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: [Genåbnet] AS Roma - Guldet skal hjem.[Fantastisk start for Roma]
« Svar #315: 18 Feb 2008, 20:44 »

En stærk trup, meget stærk endda... Men har du kun de spillere der, 20 stk, at gøre godt med for så har du imo en meget meget tynd trup, med de 2 skader du har nu kan du jo kun lige stille fuldt hold + fuld bænk...
Ja, den er lidt tynd. Skal have nogle forstærkninger, så snart transfervinduet åbner Smiley

smukt hold du har fået dig, det er da utroligt Shockeret
Takker Wink
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: [Genåbnet] AS Roma - Guldet skal hjem!
« Svar #316: 18 Feb 2008, 21:17 »

hvornår kommer næste update?
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: [Genåbnet] AS Roma - Guldet skal hjem!
« Svar #317: 18 Feb 2008, 21:45 »

Imorgen Wink
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: [Genåbnet] AS Roma - Guldet skal hjem!
« Svar #318: 18 Feb 2008, 21:49 »

Imorgen Wink
glæder jeg mig til Grin
Logged

OneUnited
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: [Genåbnet] AS Roma - Guldet skal hjem!
« Svar #319: 18 Feb 2008, 21:54 »

Må sige at de er et spændende hold du har fået stablet på benene især god blanding mellem erfarne og unge spillere..
Bliver spændende at se om de kan bliver ved med at levere de gode resultater  Smiley
« Seneste Redigering: 18 Feb 2008, 21:57 af OneUnited » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: [Genåbnet] AS Roma - Guldet skal hjem!
« Svar #320: 19 Feb 2008, 10:50 »

1/1-2012

Roma bliver ved med og imponere.

Roma fortsætter det gode spil, de er ubesejret i denne sæson hvor der nu er spillet hele 17 kampe. Roma har stadig sin førsteplads, Roma har dog kun et point ned til Inter. Der er kun gået otte mål ind på målmanden Doni, han har stået fantastisk og forsvaret har også lukket godt af. Sergio Ramos og Philippe Mexes er blevet et rigtigt godt makkerpar.

Roma er stadig ubesejret i Serie A, men de må tage til takke med en andenplads. Roma har spillet et par kampe uafgjort, helt præsict fem. Roma bedste spiller i denne periode var italieneren Alessandro Rosina, han har spillet forrygnende. Det er ikke fordi han er den mest scorene spiller, men han er ekstrem god til og finde hans medspillere som så kan sende den i mål. Alessandro har lavet hele otte assist, han har selv scoret en enkelt gang. Angriberen Bojan har også gjort det godt, han er nu oppe på 11 sæsonmål i 17 kampe og han ligger nummer tre på topscorerlisten. Han helt store kamp var mod Parma, han scorede et vaskeægte hattrick, han skulle kun bruge 19 minutter af første halvleg.
Carlos Tevez er også kommet i gang med at score mål, han har scoret fem mål i denne sæson, 13 kampe er det blevet til for den lille argentiner.

Rosina er en stor del af Romas succes


Sa. Reggina 1-0
CL. Valencia 0-4
Sa. Lazio 3-1
Sa. Sampdoria 2-0

Sa. Torino 1-1
CL. Valencia 1-1
Sa. Inter 2-2

Sa. Livorno 2-0
CL. Nice 1-0
Sa. Udinese 1-1

Sa. Empoli 1-0
CL. Rangers 2-1

Sa. Parma 3-0

Po. Livorno 2-2


I Champions League ser det også godt ud for Benjamin Henriksens tropper. Roma vandt gruppen foran Valencia, selvom Roma blev ydmyget i Spanien. Valencia vandt kampen fuldt fortjent med hele 4-0, i Italien blev det 1-1. Roma spillede også to andre kampe mod franske Nice og Skotske Rangers. Nice blev slået med 1-0, og Rangers blev slået med 2-1 og da Valencia samtidigt satte point til mod Nice betød det at Roma havde vundet puljen. Roma kunne slippe for at spille mod en gruppevinder, så nu skulle de op mod en to'er fra en af de andre grupper.
I lodtrækningen trak Roma franske AJ Auxerre, Roma skulle gerne gå videre til kvartfinalen.




Roma har solgt deres franske midtbane spiller Mathieu Bodmer til engelske Tottenham. Mathieu Bodmer bliver solgt for et sted mellem 80-90 millioner kroner og han har underskrevet en 4-årige aftale,  franskmanden var ikke tilfreds med at sidde på bænken, så derfor henvendte han sig manageren Benjamin Henriksen og ønskede at blive sat til salg. Der skulle ikke gå mange dage, før Mathieu Bodmer havde fundet sig en ny arbejdsgiver. Inden transfervinduet lukkede i august var der mange klubber der ville have ham, men de kom for sent. Men nu har Roma solgt deres franske kæmper til Tottenham, Mathieu Bodmer bliver holdkammerat med Zdravko Kuzmanovic som er udlejet til den London klubben.




Logged

-Benja-
Gæst
 
[Rygter] AS Roma - Guldet skal hjem!
« Svar #321: 19 Feb 2008, 12:01 »

Rygtebørsen.

Så snart januar måned gik i gang, kom der en masse rygter. Nogle spillere er rygtet til -og væk fra
Roma. Roma manageren Benjamin Henriksen har udtalt at han godt vil have et bredere trup. I forsvarkæden, er der hvor danskeren kigger mest efter forstærkninger, Daniel Agger er nævnt som kommende Roma spiller. Benjamin Henriksen har omkring 800 millioner kroner og købe spillere ifølge Corriere dello sport.



John Mensah fra Roma til Manchester City
Kilde: Daily Mail.
Sandsynlighed: Over middel
Note: Avisen skriver, at Roma har accepteret et bud på forsvaren på omkring 100 millioner kroner.
Daniel Agger ny mand på Stadio Olimpico?

Daniel Agger fra Liverpool til Roma
Kilde: BT
Sandsynlighed: Middel
Note: BT skriver at Romas danske manager vil have Agger til Italien, Agger er ikke afvisende.

Cesc Fabregas Arsenal til Roma
Kilde: The Sun
Sandsynlighed: Middel
Note: Ifølge The Sun skulle Arsenal have tilbudt spanieren til Roma for 270 millioner kroner.

Alessandro Rosina fra Roma til Real Madrid
Kilde: AS
Sandsynlighed: Under middel
Note: Benjamin Henriksen vil ikke af med italieneren, Rosina har et prisskilt på omkring 500 millioner kroner.

Kaka fra AC Milan til Inter
Kilde: Corriere dello sport
Sandsynlighed: Lav
Note: AC Milan vil ikke sælge deres stjerne til rivalerne fra Inter.
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Rygter] AS Roma - Guldet skal hjem!
« Svar #322: 19 Feb 2008, 12:03 »

Super med nogle rygter.

KIU
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Rygter] AS Roma - Guldet skal hjem!
« Svar #323: 19 Feb 2008, 12:44 »

Lyder spændende.. Kunne være fedt med Daniel Agger..
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: [Rygter] AS Roma - Guldet skal hjem!
« Svar #324: 19 Feb 2008, 13:19 »

Update på vej Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
[Spiller indkøb] AS Roma - Guldet skal hjem!
« Svar #325: 19 Feb 2008, 13:39 »

1/2-2012

Roma henter to spillere

På rygtebørsen var der stor sandsynlighed for at John Mensah ville forlade Roma, til fordel for Manchester City. Det er nu også bekræftet af både Roma og Manchester City, Mensah var ikke tilfreds med og sidde på bænken. Så derfor ville han til en klub hvor han ville få spilletid, der var også andre klubber inde i billedet, men Manchester Citys placering som nummer fem i Premier League passede John Mensah fint.
Prisen på spilleren fra Ghana lød på omkring de 100 millioner, han har underskrevet en 2-årig aftale med englænderne.

Spillere ind.
Fred | Pris | 140 millioner kroner.
Daniel Agger | Pris | 150 millioner kroner.


Spillere ud.
John Mensah | Pris | 95 millioner kroner.
Okaka udlejet resten af sæsonen.

Den anden spiller som forlader Roma er angriberen Okaka, han er taget til Spanien på en lejeaftale sæsonen ud. Han skal nu prøve og score mål for Sevilla, Sevilla indtager en sjette plads i La Liga. Sevilla med danske Christian Poulsen i truppen er stadig med i Uefa Cuppen, de vandt deres pulje foran bland andre Juventus og Stuttgart.
Fred skal nu score mål for Roma

Roma har også forstærket sig, den ene er den brasilienske angriber Fred. Fred som er blevet købt fra rivalerne fra AC Milan, Fred havde ikke den store succes i Milan efter ham kom fra Lyon. Så nu har han derfor valgt at skifte klub til rivalerne Roma, han ser frem til at arbejde sammen med sine nye holdkammerater. Han skal slås med Mirko Vucinic, Bojan og Carlos Tevez om de to pladser i angrebet.
Roma har betalt 140 millioner kroner for Fred, og han har fået en 3-årige aftale.
Fred får nummer 19 i Roma.

Den sidste spiller Roma har købt er danskeren Daniel Agger, den 27-årige forsvarspiller kommer fra den engelske storklub Liverpool. Han var ikke en af de startende i Liverpools trup, så derfor ville han prøve noget nyt.
Roma har givet 150 millioner kroner for danskeren, han har fået en 4-årig aftale.
Daniel Agger får trykt nummer 3 bagpå Roma trøjen.

Daniel Agger havde og sige til skiftet.

-Jeg er utrolig glad for at have skiftet til Roma, nu kan jeg godt svare på spørgsmålet om jeg skifter til Roma. Jeg havde en god snak med Benjamin Henriksen, han fortalte kun gode ting om Roma. Benjamin sagde hvad planer han havde for fremtiden, og jeg var en del af dem. Det synes jeg lød spændende og jeg var ikke en del af planerne i Liverpool, så jeg er rigtig tilfreds med mit skifte og jeg ser frem til at møde mine nye holdkammerater.
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Spiller indkøb] AS Roma - Guldet skal hjem!
« Svar #326: 19 Feb 2008, 14:03 »

En rigtig god blog.

Helt sikkert nogen gode indkøb. Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

-Benja-
Gæst
 
Sv: [Spiller indkøb] AS Roma - Guldet skal hjem!
« Svar #327: 19 Feb 2008, 14:10 »

Mange tak Dannimh Wink

Til alle: Læg en stemme i min afstemning  Thumbs Up
Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Spiller indkøb] AS Roma - Guldet skal hjem!
« Svar #328: 19 Feb 2008, 14:15 »

Agger og fred, nice køb ! Wink
Logged


theniller87
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [Spiller indkøb] AS Roma - Guldet skal hjem!
« Svar #329: 19 Feb 2008, 15:56 »

rigtig gode indkøb i denne sæson må jeg sige.. selvom det lyder rimelig billigt sårn som du har fået carlos og gerrand..

men god blog ellers.
Logged

Juventus - Esbjerg FB

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010