home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 1098 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg ?
Spille videre med Marseille
Starte en ny blog
Ligeglad

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa  (Læst 84221 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: 31# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #165: 26 Jan 2008, 14:33 »



Nye spillere til danskerklubben


Før sæsonen startede Benjamin Henriksen, med og forstærke sig med nogle spillere.




Den første er nordmanden John Arne-Riise, han kommer på en fri transfer fra Liverpool. Han har underskrevet en 2-årig aftale med danskerklubben. Han får nummer 14 i Aston Villa, han forventes at skulle tage kampen op med Gareth Bale om backpladsen. Gareth Bale har ikke leveret varen.

Den anden spiller er en dansker, nemlig Nicklas Bendtner. Han er kommet til fra Arsenal på en 1-årig lejeaftale. Benjamin Henriksen har lejet det danske talent, fordi han gerne ville have lidt mere bredde til angrebet. Da Luke Moore ikke har spillet godt nok, Søren Larsen og Léidson er de to angribere der starter inde. Han får nummer 19 i Aston Villa.

Den sidste spiller er italianeren Enzo Maresca, som kommer på en fri transfer fra Sevilla.
Han bliver nok backup for anføren Gareth Barry og Nigel Reo-Coker. Han har underskrevet en 2-årig aftale.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 32# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #166: 26 Jan 2008, 15:16 »



August måned


Aston Villa skulle prøve og finde formen, fra sæsonen 07/08. For sidste sæson var ikke gået som planlag. I august måned lagde danskerklubben ud mod Arsenal i Charity Shield, en meget spændende og indtens kamp.
Efter blot 29 minutter var mexicaneren Carlos Vela på pletten for Arsenal. Det to hold havde begge chancer, men kampen skulle først hen til det 90
minut før skotten Shaun Maloney udlignede for Aston Villa. Det betød at de to hold skulle i forlænget spilletid. I den forlængede spilletid blev der ikke scoret, så betød straffesparkskonkur rence. Eduardo og Aliaksandr Hleb scorede de to første mål for The Gunners, mens Shaun Maloney og Søren Larsen brændte. 2-0 til Arsenal efter fire straffespark, Tomas Rosicky brændte mens Gareth Barry scorede. Kampen endte 3-2 til Aston Villa i straffesparkskonkur rencen.
Næste kamp var mod Manchester United i Premier League, en svær kamp for danskerklubben. Det viste sig heller ikke være en nem kamp. I kampen blev der kun scoret et mål, det var Darren Fletcher der stod for det flotte mål. Efter scoringen var hjemmeholdet ikke så angrebsivrige, så det var svært for Aston Villa og komme igennem det stærke forsvar.
Næste kamp var det kun en Aston Villa sejr, der ville tælle. Modstanderne var nemlig nyoprykkede Cardiff.  Det startede godt for hjemmeholdet, da skotten Shaun Maloney endnu engang scorede for danskerklubben. Få minutter efter pausen øgede danske Søren Larsen til 2-0. Seks minutter senere reducerede Steven Fletcher for Cardiff,
endte med en Aston Villa sejr.

Nu var tid til opgøret mod den tidligere Aston Villa spiller Ashley Young og hans Blackburn.
Det startede godt for gæsterne, allerede efter 35 sekunder scorede Gabriel Agbonlahor. Det holdt til pausen. For efter pausen kom hjemmeholdet bedre med, i det 58 minut scorede amerikanske Eddie Johnson. Små 20 minutter senere scorede Matt Derbyshire til slutresultatet 2-1 til Blackburn, skuffende anden halvleg af danskerklubben.
Charity Shield: vs. Arsenal FC 3-2
PL: vs. Manchester 0-1
PL: vs. Cardiff 2-1
PL: vs. Blackburn 1-2
PL: vs. West Ham 2-0
PL: vs. Newcastle 1-1

Nu kom West ham på besøg i Birmingham, West Ham havde endnu ikke tabt i denne sæson.
Men det skulle der laves om på nu, John Arne Riise scorede allerede efter ni minutter. I første halvleg var det klart hjemmeholdet som sad på kampen, og de kom også yderligere foran med to minutter til pausen. Danske Søren Larsen var målskytten, han har det med og score til 2-0.
Anden halvleg var uden de helt store chancer, de fleste til et meget dominerende hjemmehold.
Månedens sidste kamp skulle spilles i Newcastle, første halvleg var kedelig uden de største chancer.
Men et kvarter inde i anden halvleg begyndte holdene at røre på sig, brasilianske Liédson bragte gæsterne foran. Blot to minutter senere udlignede Geremi fra Newcastle til slutresultatet 1-1.



Aston Villa sælger stjerne til Liverpool:
Det drejer som Curtis Davies, Benjamin Henriksen var ikke meget for at sælge ham. Men da han så buddet var på hele 200 millioner kroner, kunne han ikke sige nej.
Benjamin Henriksen nåede dog lige og købe belgieren Thomas Vermaelen, fra Newcastle for 140 millioner. Inden transfervinduet lukkede kl. 00.00 1 September.
« Seneste Redigering: 26 Jan 2008, 16:25 af -Benja- » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 33# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #167: 26 Jan 2008, 15:30 »

Hvad synes i, om den nye stil ?
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: 33# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #168: 26 Jan 2008, 15:32 »

Det er fedt, meget bedre. Giver en fornyet lyst til at læse med.
- MEN det tog også lang tid at lave ikke ?
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 33# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #169: 26 Jan 2008, 15:39 »

riise & bendtner!
gode handler! Opstemt
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 33# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #170: 26 Jan 2008, 15:41 »

Jeg synes nu også den er nice den nye stil Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

-Benja-
Gæst
 
Sv: 33# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #171: 26 Jan 2008, 16:25 »

Glad for at i kan lide det . Wink
Logged

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 3.1# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #172: 26 Jan 2008, 16:44 »

Ja god stil og nogle gode køb.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 3.1# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #173: 26 Jan 2008, 17:52 »

Tak for de fine kommentar Wink
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: 3.1# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #174: 26 Jan 2008, 23:16 »

lækker top banner Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 3.1# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #175: 27 Jan 2008, 10:25 »



September måned


Danskerklubben skulle prøve og fortsætte det gode spil, som har sikret en nuværende 9 plads.
Første kamp i september måned var Norwich, dem fik danskerklubben prygl af i sidste sæson da Norwich vandt imponerende 6-1. Norwich var placeret som nummer 20, Norwich har ikke vundet en kamp i denne sæson det er kun lykkes dem og får et point.
Nyindkøbet skulle Thomas Vermaelen skulle kun bruge to minutter i Aston Villa, før han scorede for sin nye klub. Men blot fire minutter senere udlignede landsmanden Franck Moussa for Norwich.
I denne kamp, blev der ikke scoret flere mål. En skuffende anden halvleg af hjemmeholdet, Norwich har nu fået deres andet point i denne sæson.
Fem dage senere skulle Aston Villa spille Uefa Cup mod Sion fra Schweiz. Første kamp skulle spilles i England, det var hjemmeholdet som kom bedst fra start. Da brasilianeren Liédson bragte danskerklubben foran med 1-0, fuldt fortjent at Aston Villa gik til pause med en 1-0 føring. Anden halvleg var kun otte minutter gammel før franskmanden Hatem Ben Arfa øgede Aston Villa føringen med 2-0. Kampen endte sikkert 2-0 til danskerklubben, Sion havde ikke mange muligheder. Udmærket udgangspunkt for Aston Villa, inden de drager til Schweiz.



Nu gjaldt det Premier League mod Sunderland, Sunderland havde kun fået en sejr i denne sæson.
Dean Whitehead skulle kun bruge 21 minutter på banen, før han bragte hjemmeholdet fra Sunderland på sejrkurs. Små 20 minutter scorede Anthony Stokes til pausestillingen 2-0, en skidt første halvleg af danskerklubben. Der skulle ske noget i anden halvleg, hvis danskerklubben skulle gøre forhåbninger om en sejr. Det skete ikke, og dermed måtte Aston Villa tage tilbage til Birmingham uden point.
Aston Villa skulle prøve at rejse sig i Carling Cuppen mod Preston. Det lignede en overkommelig opgave for danskerklubben. Danskerklubben kom også foran allerede efter 12 minutter, da Gabriel Agbonlahor bragte gæsterne foran med 1-0. Lige inden pausen scorede Shaun Maloney til 2-0. Efter pausen scorede Gabriel Agbonlahor til slutresultatet 3-0. Aston Villa skal nu op imod QPR i næste runde.

PL: vs. Norwich 1-1
PL: vs. FC Sion 2-0
PL: vs. Sunderland 0-2
LC: vs. Preston 3-0
PL: vs. Chelsea 5-1


Næste kamp var det Premier League mod de stærke Chelsea, det lignede en meget svær kamp for hjemmeholdet. Men allerede efter et lille kvarter scorede danske Søren Larsen til 1-0, det var også ham der gjorde det til 2-0. To minutter efter danskerens scoring, scorede Gabriel Agbonlahor til hele 3-0 og seks minutter senere lukkede og slukkede Gabriel Agbonlahor kampen med sin scoring til imponerende 4-0. Tre mintutter efter pausen reducerede Michael Essien til 1-4. Blot to minutter efter reducering scorede Gabriel Agbonlahor sit trejde mål til 5-1. Aston Villa lammetævede Chelsea med hele 5-1.

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 3.2# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #176: 27 Jan 2008, 11:02 »

Flot sejr i FA-cuppen, mon ikke det reddede dig fra en fyring  Wink
Og du sluttede da også ganske godt af i PL, så mon ikke det giver lidt selvtillid til den nye sæson (som du allerede er igang med, men har ikke ligge været på siden i fredags Wink )

Hvad er målsætningen for den kommende sæson??

Ang skrivestillen, så skal du som nogle nævner skrive i den stil du selv synes om, ikke hvad andre synes...
Og den nye stil er fin med mig så kø bare på  Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 3.3 # AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #177: 27 Jan 2008, 12:34 »




Roma ansætter ny manager.


Det drejer sig om danskeren Benjamin Henriksen, den tidligere Aston Villa manager.
AS Roma har ansat danskeren på en 2-årig kontrakt med en ugeløn på 410.000 kroner,  næsten dobbelt så meget som han fik i Aston Villa.

Danskeren havde selv og sig til dette skifte.

”Da Roma henvendte sig til mig, var jeg ikke i tvivl. Roma er en storklub, med mange spændende spillere, ikke fordi Aston Villa ikke havde det. Men Roma kæmper med om medaljer hvert år, og det er også deres mål. Jeg har altid drømt om og komme til Italien, og så da muligheden var der, så slog jeg til.

”Hvordan har du det med og forlade Aston Villa”?

”Det har jeg det ikke så godt med, fans og alle omkring klubben var rigtigt flinke. Men jeg synes det var på tide og prøve noget nyt. Jeg kan godt forstå Aston Villa fans'n er ærgelige, men managers kommer og går, jeg er sikker på Randy Lauren og de andre nok skal finde en god erstatning.

”Der har været rygter om, at du ville tage din asssisten Keld Bordingaard med til Rom”

” Ja, det har der. Det er ikke kun rygter for jeg har taget Keld med, han kommer først om et par dage. Det er super dejligt, for vi havde et godt samarbejde i Aston Villa.

”Vil du hente nogle spillere til Roma, for i Aston Villa var der mange danskere”

” Det ved jeg ikke, jeg skal først lige se holdet an, og så må vi se om der sker noget i januar måned”

Oversigt over ligaen

Oversigt over truppen
« Seneste Redigering: 27 Jan 2008, 12:43 af -Benja- » Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: 3.2# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #178: 27 Jan 2008, 12:39 »




Roma ansætter ny manager.


Det drejer sig om danskeren Benjamin Henriksen, den tidligere Aston Villa manager.
AS Roma har ansat danskeren på en 2-årig kontrakt med en ugeløn på 410.000 kroner,  næsten dobbelt så meget som han fik i Aston Villa.

Danskeren havde selv og sig til dette skifte.

”Da Roma henvendte sig til mig, var jeg ikke i tvivl. Roma er en storklub, med mange spændende spillere, ikke fordi Aston Villa ikke havde det. Men Roma kæmper med om medaljer hvert år, og det er også deres mål. Jeg har altid drømt om og komme til Italien, og så da muligheden var der, så slog jeg til.

”Hvordan har du det med og forlade Aston Villa”?

”Det har jeg det ikke så godt med, fans og alle omkring klubben var rigtigt flinke. Men jeg synes det var på tide og prøve noget nyt. Jeg kan godt forstå Aston Villa fans'n er ærgelige, men managers kommer og går, jeg er sikker på Randy Lauren og de andre nok skal finde en god erstatning.

”Der har været rygter om, at du ville tage din asssisten Keld Bordingaard med til Rom”

” Ja, det har der. Det er ikke kun rygter for jeg har taget Keld med, han kommer først om et par dage. Det er super dejligt, for vi havde et godt samarbejde i Aston Villa.

”Vil du hente nogle spillere til Roma, for i Aston Villa var der mange danskere”

” Det ved jeg ikke, jeg skal først lige se holdet an, og så må vi se om der sker noget i januar måned”

Oversigt over ligaen

Oversigt over truppen
Lyder spændende .. Held og Lykke ! Thumbs Up
Logged

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 3.3# AS Roma. Tidligere Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #179: 27 Jan 2008, 13:01 »

Rigtig godt hold du har fået dig der. Det skal nok blive spændene.
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010