home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 673 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg ?
Spille videre med Marseille
Starte en ny blog
Ligeglad

Sider: 1 [2] 3 4 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa  (Læst 84262 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: 5# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #15: 12 Jan 2008, 09:44 »


31/7-2007

Villa præsenterer en dansker og en Brasilianer.




På et pressemøde skulle
Benjamin Henriksen præsentere sine 2 første indkøb. Valget er faldet på den tidligere Brøndby spiller Thomas Kahlenberg, de to kendte hinanden da Benjamin Henriksen var ungdomstræner i Brøndby. Den anden spiller er Liédson, som er hentet i Sporting CP i Portugal.

Benjamin Henriksen havde at sige til pressemødet ”Jeg er utrolig glad for at kunne præsentere Thomas Kahlenberg, han er en dygtig spiller. Han er teknisk god, driblestærk og så har jeg fået skrevet en 4-årig aftale. Da jeg henvendte mig til Thomas, og sagde til ham at jeg gerne ville have ham til England. Han sagde straks, jeg er frisk Benjamin” Thomas sad og smilede ved siden af Benjamin og Randy Lerner.
”Jeg er utrolig glad for at underskrevet med Aston Villa, jeg synes det er fedt med Benjamin og Keld som mine trænere.” sagde en glad dansker.

Den anden spiller er Brasilens Liédson som er hentet i Sportng CP.
Benjamin Henriksen sagde ”Jeg er glad for at fået hentet en angriber, som ved hvor målet står. Han har bevist i Portugal, at han er en målsluger. Han er skarp foran målet. Liédson var heller ikke særlig lang tid om at sige ja, da jeg henvendte mig til ham.”
Liedson havde at sige til pressemødet ”Jeg er glad for at have underskrevet denne kontrakt, mulighed for at spille i en af verdens bedste ligaer. Og så et hold der har høje forventninger for næste sæson.”

Thomas Kahlenberg får nummer 13 i Aston Villa, og har kostet manager Benjamin Henriksen ca 60 millioner kroner.

Liédson har fået nummer 10 i Aston Villa, og har kostet Aston Villa 90 millioner kroner. Han har fået en 3-årig aftale.
« Seneste Redigering: 14 Jan 2008, 13:56 af -Benja- » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #16: 12 Jan 2008, 10:00 »

Det ser spændene ud indtil nu... jeg er helt sikker en sikker læser af bloggen  Thumbs Up
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #17: 12 Jan 2008, 10:08 »

Det ser spændene ud indtil nu... jeg er helt sikker en sikker læser af bloggen  Thumbs Up
Samme her  Thumbs Up
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #18: 12 Jan 2008, 10:29 »

Tak for de fine ord Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #19: 12 Jan 2008, 12:18 »


August måned

Første kamp startede Henriksen co. ude mod Reading, et godt mandskab. Aston Villa havde problemer i det meste af kampen. Dansker klubben havde ikke så meget at byde på i den kamp. Det var hjemmeholdet som, stod for det gode spil.
Henriksens nye indkøb Thomas Kahlenberg og Léidson, spillede ikke deres bedste kamp. ”Men de skal lige have lidt tid til at falde på plads i det engelske.” sagde Benjamin Henriksen. Kampen endte 0-0, det kan Aston Villa vel være mest tilfredse med.



Næste kamp tog danskerklubben imod Middlesbrough. I den kamp lagde man mest mærke til den unge englænder Luke Moore, som ikke mindre scorede et vaske ægte hattrick. 23 min skulle den unge Aston Villa angriber bruge til at have skudt Birmingham klubben på sejrkurs.
Aston Villa gik til halveg med en 3-0 førings. Takket være Luke Moore.

Efter pausen, var det Middlesbrough der havde bolden. Aston Villa havde trukket sig lidt tilbage, da de førte 3-0. Men i 62 min reduceret tyrkiske Sanli Tuncay, og gav lidt håb til hans klub. Efter målet pressede Middlesbrough meget, de jagtede deres andet mål. Det tætteste de kom på deres andet mål, var der Stewart Downing sendte bolden på overliggeren.
Kampen endte 3-1, kampens store helt var Luke Moore.

Sæsonens 3 kamp skulle Henriksen og co. til Derby, et hold der var tippet til at rykke ned i denne sæson. Aston Villa havde heller ikke de store problemer med oprykkerholdet. Efter blot 2 min scorede den nye brasilianer Léidson, på et flot mål. I det 83 minut afgjorde Luke Moore kampen, med sin scoring til 2-0. Som også blev kampens slutresultat. Kampens spiller blev igen Luke Moore som har vendt sig til at spille ved siden af Léidson. Farlig angrebsduo Aston Villa har fåt.

Næste kamp kom de forsvarende mestre Manchester United på besøg. Det var en tæt kamp, efter blot 2 min scorede den 29-årige angriber. I første halveg var det Henriksens mandskab, der stod for det flotte spil. De havde presset de forsvarende mestre helt tilbage, det var kun et spørgsmål om tid inden dansker klubben kunne øge til 2-0. Pausestillingen var dog kun 1-0 til hjemmeholdet.


Efter pausen skulle der kun går 5 min inden Darren Fletcher havde udlignet.
I det 60 min brænder anfører Gareth Barry et straffespark, til stor skuffelse på Villa Park. Kampen forløb med at begge hold pressede meget, men det var mest udeholdet. Begge hold havde et par skud på mål, efter det brændte straffespark.
Kampen endte 1-1, en kamp med mange friskpark.
Aston Villa manager havde at sige til pressen bagefter. ”Jeg er lidt ærgerlig ovet at vi ikke kunne holde føringen”. Men det er også mod de forsvarende mestre.

Om onsdagen var der fløjtet op til liga cuppen, der lod Benjamin Henriksen reserverne spille. De spillede en god kamp, og de vandt med 4-0 over Barnsley. Thomas Sørensen holdte buret rent. Gareth Barry blev kampens spiller med to mål, det ene på straffespark.

Henriksen præsenterer en ny spiller.

Det drejer sig om den 22-årige skotte Alan Hutton. Hutton er hentet i Rangers i skotland, for 55 millioner kroner. Manchester City var også med i kapløbet om den unge skotte. Men Manchester Citys bud blev afvist af Rangers, pga de bød for lidt. Alan Hutton får nummer 18 hos Aston Villa. Han forventes som de andre indkøb at gå ind i startopstillingen. Benjamin Henriksen havde at sige til indkøbet. ”Jeg er utrolig glad for at have skrevet en aftale med Alan, han er stærk back. Hurtig, han har de kvaliteter som back skal have. Nu har jeg fået det hold jeg gerne ville have.”
« Seneste Redigering: 14 Jan 2008, 13:59 af -Benja- » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #20: 12 Jan 2008, 12:23 »

Her er et overblik, over min trup .

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #21: 12 Jan 2008, 12:28 »

Ok start... hvad er dine mål for sæsonen??

Og gode indkøb synes jeg, de har imo været rigtig fornuftige  Thumbs Up

Agbonlahor spiller på højre fløj... har selv overvejet og byde på ham i mit Liverpool spil, er han bedst på fløjen eller i angrebet??
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #22: 12 Jan 2008, 12:28 »

Det ser fint ud og jeg kan rigtig godt lide klubben og danskerne. Dog så jeg gerne Thomas Sørensen på kassen ! Han er slet ikke så dårlig.
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #23: 12 Jan 2008, 12:31 »

Ok start... hvad er dine mål for sæsonen??

Og gode indkøb synes jeg, de har imo været rigtig fornuftige  Thumbs Up

Agbonlahor spiller på højre fløj... har selv overvejet og byde på ham i mit Liverpool spil, er han bedst på fløjen eller i angrebet??

Jeg citere : "Hvad er dine mål for denne sæson spurgte en journalist" "Mine mål er at spille med om UEFA CUP pladserne. Komme langt i FA cuppen, den kunne jeg godt tænke mig at vinde." Sagde en glad Benjamin Henriksen.

Agbonlahor er bedst i angrebet, men han har spillet godt på fløjen. Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #24: 12 Jan 2008, 12:32 »

Det ser fint ud og jeg kan rigtig godt lide klubben og danskerne. Dog så jeg gerne Thomas Sørensen på kassen ! Han er slet ikke så dårlig.

Tak. Synes Scott Carson er lidt bedre end Thomas Sørensen. Thomas får lov til at stå i Carling- og FA cuppen.
Logged

United master
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #25: 12 Jan 2008, 12:33 »

Tak. Synes Scott Carson er lidt bedre end Thomas Sørensen. Thomas får lov til at stå i Carling- og FA cuppen.


hmm hva så når Carson smutter tilbage til liverpool? fra hans lejeaftale?
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #26: 12 Jan 2008, 12:35 »

Ser lige Carson an i denne sæson. Hvis han gør det godt , kan aftalen måske blive permanent . Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #27: 12 Jan 2008, 13:23 »

Så er der en afstemning oppe Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #28: 12 Jan 2008, 13:56 »




Interview med manager Benjamin Henriksen.

Benjamin Henriksen har nu været i Aston Villa i over 2 måneder. Så nu har han valgt at stille op til interview.
”Hvordan synes du det er gået her i Birmingham?”

Det går rigtigt godt, mig og min familie er faldet godt til her. Alle er flinke og rare. Det er også dejligt at have nogle danskere i klubben. 3 spillere og 2 trænere.””Er du tilfreds med placeringen i ligaen?”

Jeg er meget tilfreds. Nummer 5 i Premier League, kan man vel kun være tilfreds med. Medierne har jo ikke så høje forvetninger til os. Det betyder også at der er ikke er så meget pres på os. Der er meget pres på de 4 store hold. Manchester United, Arsenal, Liverpool og Chelsea. Det er dem jeg gerne ville kunne udfordre om et par år.
Vi spillede lige op med Manchester United og Chelsea. Jeg er ærgerlig over at vi ikke kan holde en 2-0 føring i London mod Chelsea. Vi er foran 2-0 og taber 3-2, der var jeg skuffet over spillerne. Jeg sagde i pausen da den stod 2-0. Pas nu på at i ikke tager kampen for let.
Chelsea er jo et stærkt hold. Drogba er skarp, det var ham der ødelagde det for os.

”Det var vel vigtigt at i slog Tottenham, da det primært er dem i skal slås om pladserne til UEFA cuppn`?”

Da vi vandt over Tottenham, blev jeg meget glad, netop pga det du siger der. Tottenham er et meget stærkt hold. Så det kan vi vel kun være tilfredse med.”
”Hvordan synes du de nye spillere har klaret sig?”

De er meget dygtige alle 3. Alan Hutton, kendte godt den engelske spillemåden, så det var ikke så svært for ham at tilvende sig her i det engelske.
Léidson er jeg meget tilfreds med. Ham og Luke Moore er en farlig kop te, de er begge to lynhurtige. De spiller godt sammen. Léidson har lidt problemer med det engelske, men han er ved og få det lært. Thomas Kahlenberg
 har det også godt her, ham har jeg snakket med meget. Han er glad, han har det godt og han er glad  for at kæresten er flyttet med, Men jeg må smutte nu. Skal hente min søn i skolen.”
« Seneste Redigering: 12 Jan 2008, 14:18 af -Benja- » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: #5 Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #29: 12 Jan 2008, 14:08 »

I må gerne komme med kommentar. Smiley
Synes I at mine updates, kommer for hurtigt?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010