home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1138 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Andalucia CF - Det risikofyldte projekt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Andalucia CF - Det risikofyldte projekt  (Læst 6031 gange)
andersfa123
Gæst

Andalucia CF - Det risikofyldte projekt
« : 11 Jan 2008, 13:11 »

Så er jeg på banen igen med en helt ny idé udvliklet af mig og GHERTESTEAS.

Denne gang handler det om Andalucia CF. I tænker nok "hvad fanden er det for noget?" og her kommer forklaringen. Det er en fusionklub som er 2 hold slået sammen og de to hold er Real Betis og Sevilla. Jeg håber selvfølgelig at denne blog bliver en succes og jeg håber at holdet klare sig godt..

Lidt info:
Klubnavn: Andalucia CF
Grundlagt: 2006
Stadion: Andalucia Park
Kapicitet: 52.700 pladser
Manager: José María del Nido Benavente
Formand: José León Gómez
Liga: Premiera Division
« Seneste Redigering: 13 Jan 2008, 12:22 af andersfa123 » Logged

Elne
Førsteholdsspiller

Sv: Andalucia CF - Det risiko fyldte projekt
« Svar #1: 11 Jan 2008, 13:14 »

Lyder fedt, glæder mig til en anderledes blog Smiley

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

ydersog
Gæst

« Svar #2: 11 Jan 2008, 13:15 »

Lyder meget spændende Smiley

Slår I så de to trupper sammen, så alle spillerne spiller i Andalucia CF?

andersfa123
Gæst

« Svar #3: 11 Jan 2008, 13:16 »

Lyder meget spændende Smiley

Slår I så de to trupper sammen, så alle spillerne spiller i Andalucia CF?

Yep, det er allerede gjort men det er kun de spillere der har over 130 i current adilitu (staveplade) der er kommet med i Andalucia CF..

andersfa123
Gæst

« Svar #4: 11 Jan 2008, 13:45 »

Klubberne slås sammen

Det stod i aviserne lørdag morgen da de forskellige folk havde fået deres avis. Hele Andalucia's befolknings kæbe faldt til jorden. De to ærkerivavler, Real Betis og Sevilla var blevet slået sammen.

Det var en katastrofe ifølge de spanske fans men en god muglighed for at føre klubben til tops for de to bestyrelser.

De bedste spillere fra begge hold var blevet samlet og resten af spillerne er enten solgt eller sat på fri transfer. Af alle dem der er blevet solgt fik Andalucia et transferbudget på ca. 685mio ifølge den spanske presse.

Vi har fået et lille interview med manageren José María del Nido Benavente.

"Goddag José. Hvordan kan det være at to lokale ærkerivaler har besluttet af slå sig sammen?

Jo nu skal du høre, det er jo fordi at ingen af holdene ikke klare sig så godt indbyrdes i ligaen, men så kunne det jo være at de klarede sig godt hvis de spillede sammen.

Der står rundt omkring at fasnsne er ret utilfredse, hvad vil i gøre hvis klubben ingen fans har?

Det er jo et problem som vi ikke tager os så meget af lige nu, vi får jo at se hvor mange fans der dukker op til venskabkampene også må vi tage det derfra.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2008, 22:03 af andersfa123 » Logged

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #5: 11 Jan 2008, 15:39 »

Lyder spændende Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #6: 11 Jan 2008, 15:41 »

Mourinho Jr. Opstemt

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #7: 11 Jan 2008, 15:50 »

Sevilla er da La Ligas tredjebedste hold, så om de ikke klarer sig godt, ved jeg nu ikke.

Held og Lykke.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #8: 11 Jan 2008, 15:51 »

Jeg kunne godt tænke mig noget mere kød på dine updates, men ellers er det da meget spændende..

JimmyGP
Manager

« Svar #9: 11 Jan 2008, 15:55 »

Idén er god nok, men Sevilla og Betis hader hinanden som pesten.. Tror ikke det ville ske i virkeligheden.. men skal nok kigge med her alligevel.. savner lige mere kød på dine updates Wink

- Veni, vidi, vici -

Guldbrand
Gæst

« Svar #10: 11 Jan 2008, 15:57 »

Normalt er jeg ikke den der kritiser grammatikken, men du bør seriøst overveje at læse det igennem inden du poster det..  Der er en del stavefejl, og tror også der er enkelte steder hvor du helt mangler at sætte et ord ind, og det gør det træls at læse..   Ellers en spændende ide. Så kan du få det gramatiske op på et lidt højere niveau, så vil jeg helt sikkert følge med..   Thumbs Up

Rossonero
Gæst

« Svar #11: 11 Jan 2008, 15:58 »

Idén er god nok, men Sevilla og Betis hader hinanden som pesten.. Tror ikke det ville ske i virkeligheden.. men skal nok kigge med her alligevel.. savner lige mere kød på dine updates Wink

Nu tror jeg heller ikke, at man i denne form for spil, prioritere realiteten højst.
Spændende idé, dog er jeg bange for, at dine updates bliver ligesom dine forrige blogs.
Alt for mange fejl, hurtigt overstået, og generelt for tynde, nu når du har valgt at skrive udfra et journalistisk synspunkt.

JimmyGP
Manager

« Svar #12: 11 Jan 2008, 16:03 »

Nu tror jeg heller ikke, at man i denne form for spil, prioritere realiteten højst.
Spændende idé, dog er jeg bange for, at dine updates bliver ligesom dine forrige blogs.
Alt for mange fejl, hurtigt overstået, og generelt for tynde, nu når du har valgt at skrive udfra et journalistisk synspunkt.

Det er selvfølgelig rigtigt nok.. men alligevel Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

andersfa123
Gæst

« Svar #13: 11 Jan 2008, 16:04 »

Det ved jeg jo godt .. Men det bliver da sjovt alligevel Peace

Jeg kunne godt tænke mig noget mere kød på dine updates, men ellers er det da meget spændende..

Mere kød på mine updates ? Hvordan skal det menes ? Der er kun kommet 1 update ...

I denne blog har jeg tænkt mig at tage mig mere sammen da det er lidt mere spændende end de forrige blogge ..

Men tak for kommentarene alle sammen ..

Rossonero
Gæst

« Svar #14: 11 Jan 2008, 16:05 »

Mere kød på mine updates ? Hvordan skal det menes ? Der er kun kommet 1 update ...

Jeg går stærkt udfra, at JimmyGP mener, at han savner noget mere tekst eller fyld i dine updates, om man vil.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010