home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  2 Brugere, 551 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Newcastle - tilbage mod toppen ?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: Newcastle - tilbage mod toppen ?  (Læst 29472 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: (afstemning)Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #150: 15 Feb 2008, 13:01 »

Hehe Hallas. Du har helt ret, men meningen skulle faktisk også bare være at man mente at de spilleren ville være ude i X antal uger/måneder ved første øjekast på skaden. Ikke at det lå helt fast. Men ja, det er nok en lille fejl.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: (afstemning)Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #151: 16 Feb 2008, 08:39 »



Fin stime


19 / 1 - 2009


Januar måned der starter den traditionsrige pokalturnering, Fa Cupen. Newcastle skal igen på nogen besværlige udekamp. Liverpool og Tottenham venter.


Krul(GK), Rafinha(DR), Rádoi(DC), Faye(DC), Pineda(DL) - Butt(MC), Smith(MC), Virtanen(MR), Skelbred(ML) - Doyle(FC), Bell(FC)
Odds: 1,57 / 3,50 / 5,00
Newcastle(5) - Leicester(16)
Tidligere kampe: 0 - 0 - 0 (0-0)

Leicester ligger kun på en 16.plads i den næste bedste række. Brian Lindahl har vurderet at en masse af reservespillerne får kamptræning i dagens kamp og Rafinha får debut for hjemmeholdet, hvor der også var debut til 17 årige Bell i angrebet.

En utrolig kedelig kamp, ikke meget gang i den. Newcastle var chance dominerende, Leicester mest i boldbesiddelse. Om det var de mange nye spillere i startopstillingen eller om spillet bare ikke kørte den dag er svært at sige. Der skulle også en indskiftning til fot hjemmeholdet for at der kom et mål. Milner kommer fint fri i højresiden og ligger et perfekt indlæg til Martins som lige er kommet ind for Bell. Martins skyder lige på målmanden, Doyle får sparket returbolden i nettet og Newcastle er videre til næste runde.
Newcastle - Leicester 2-0 (FA Cup)
MOM: Pidgeley (målmand) 8-tal

En kommentar fra de 3 debutanter:

Tim Krul:
"Det var vildt at få sin kamp for Newcastle på St.James park. Der var godt nok lidt halvtomt (32976) på stadion i dag. Jeg er glad for denne kamp, godt nok fik jeg ikke så meget at lave, forsvaret foran mig stod rigtig godt og jeg havde vel kun en rigtig god redning. Jeg glæder mig til at få flere kampe"

Rafinha:
"Man kunne godt mærke det ikke var en rigtig Premier League kamp, med alt respekt for Leicester. Vi vandt kampen og er videre, jeg glæder mig til min første rigtige premier league kamp. Det gik okey idag"

Campbell Bell:
"Det er så sindsygt det her! Aldrig har jeg prøvet noget så fedt. Jeg er kun 17 år og får lov til at deltage i en FA cup. Jeg fik desværre ingen forsøg på mål, men er sikker på det nok skal komme med tiden. Jeg er bare glad for chancen"

I næste runde skal Newcastle til Norwich. De ligger også i den næst bedste række og der er realistiske muligheder for videre deltagelse.




Newcastle henter ny mand


Bonnet skaber bredde

Newcastle har endelig fået en ny offensiv spiller til truppen. Newcastle har længe ledt efter en midtbanespiller som kan dække alle pladser. Den 22 årige franskmand, Alexandre Bonnet, er en venstre benet offensive midtbanespiller som bedst kan lide den centrale rolle. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Bonnet bare er en breddespiller, det ville undre mig meget hvis Brian Lindahl ikke finder en rigtig kantspiller som kan true N´Zogbia og Milner.

Bonnet:
"Så blev jeg endelig enig med Newcastle, jeg er glad og stolt og kan ikke vente til min debut. Det er lidt sjovt at jeg skal kæmpe med min landsmand om venstre kanten som nok bliver min rolle på holdet."

Brian Lindahl:
"Jeg har længe ledt efter en forholdsvis ung midtbane spillere som kan være med til at bidrage i fremtiden. Bonnet har mange kvaliteter og jeg er sikker på at han nok skal give den gas. Han skal ligesom de andre nye lige vænne sig til det hele. Jeg er glad for jeg fik ham i truppen"

Newcastle har ca givet 40 millioner for Bonnet.





Given(GK), Rafinha(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Enrique(DL) - Masherano(MC), Emre(MC), Milner(MR), N´Zogbia(ML) - Doyle(FC), Martins(FC)
Odds: 2,50 / 3,00 / 2,63
Liverpool(9) - Newcastle(5)
Tidligere kampe: 1 - 1 - 1 (4-5)

Agger, Gerrard og Torres er alle udenfor for hjemmeholdet. Selvom hjemmeholdet manglede 3 af deres store profiler var de stadigvæk små favoritter. Newcastle havde også Owen og Defoe ude med skade imens Banega var til landskamp.

Det var en rimelig lige første halvleg, savnet af anfører Gerrard var dog stort. Newcastle havde meget af boldbesiddelsen hvor Liverpool fik skabt lidt flere åbne chancer.

Det første mål kom i starten af anden halvleg, Martins kom med et godt ryk forbi Carragher, Martins er meget hurtig på de første meter og ingen af de andre forsvarspillere fik taklet inden Martins fik udplaceret Reina i målet.
Resten af kampen havde Newcastle tingene under kontrol og specielt pasningspillet var i topklasse. Emre og Mascherano havde næsten 100% i afleveringer. Spillere som Given, Rafinha, Dawson og Martins var en tand bedre end resten af holdkammaraterne.
Liverpool (11) - Newcastle (3) 0-1
MOM: Martins 8-tal




Virtanen er udlånt til Livingston resten af sæsonen. Carr er skiftet til Hull for et mindre beløb. Efter 4½ år i Newcastle valgte den 32 årige højre back at skifte for at få mere spilletiden i slutningen af hans karriere. Carr spiller for Hull resten af sæsonen og derefter må han tage stilling til hvad han vil, udtalte han til mig lige efter skiftet.




Given(GK), Rafinha(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Enrique(DL) - Masherano(MC), Barton(MC), Milner(MR), Bonnet(ML) - Doyle(FC), Martins(FC)
Odds: 1,80 / 3,00 / 4,00
Newcastle(3) - Birmingham(12)
Tidligere kampe: 1 - 0 - 2 (4-5)

Birmingham har et udmærket tag på Newcastle. Det er blevet til 2 sejre ud af 3 mulige, udeholdet får dog en del problemer med et godt kørende hjemmehold.

Barton og Bonnet, så får debut er med fra start i stedet for Emre og N´Zogbia.

Hvis Newcastle fortsætter den rigtig gode stime og gode spil så er det ikke urealistisk at spå om et mesterskab. Birmingham blev fuldstændig udspillet, Martins var igen i målform da han scorede begge Newcastle mål. Birmingham fik reduceret i anden halvleg, det var også deres eneste forsøg inden for rammen. Bonnet spillede en fornuftig kamp og det kan blive afgørende at Newcastle har fået så god og bred trup som de har. De kan skifte spillere ud hvor de ikke rigtig kan mærke der bliver skiftet. Problemet lige nu er angrebet hvor der kun er Doyle og Martins. Smith er backup.
Newcastle(3) - Birmingham(13) 2-1
MOM: Martins 8-tal




Given(GK), Rafinha(DR), Rädoi(DC), Dawson(DC), Pineda(DL) - Masherano(MC), Emre(MC), Milner(MR), N´Zogbia(ML) - Smith(FC), Martins(FC)
Odds: 4,00 / 3,00 / 1,80
Tottenham(9) - Newcastle(3)
Tidligere kampe: 2 - 0 - 1 (9-8)
Elmander dobbel målscorer

Pineda, Rädoi, Emre, N´Zogbia og Smith er nye i startopstillingen til den svære udekamp mod Tottenham. I denne sæson har Newcastle slået både Chelsea, Man Utd, Liverpool i denne sæson. Tottenham kæmper om at få en uefa cup og skulle meget gerne have 3 point.

Newcastle mistede 2 vigtige point i kampen om mesterskabet. Selvom de var foran med 3-0 gik det alligevel galt, et målmands drop fik Tottenham tilbage i kampen.
I første halvleg havde Martins scoret til 1-0 og Milner direkte på frispark til 2-0. Martins øgede føringen til 3-0 og det så ud til sejren var i hos. Baines fik reduceret kort til efter på et frispark.

Pineda og Given begik en kæmpe fejl i det 74. minut, Given kom ud for at hente bolden i feltet men noget fik galt, på en klodset måde endte bolden hos Elmanden som kunne scorer i tomt net. Elmanden var også manden der fik udlignet til slutresultat 3-3.
Tottenham(9) - Newcastle(3) 3-3
MOM: Elmander 9-tal







Den normale reservekeeper, Steve Harper har forladt Newcastle til fordel for W.B.A. Tim Krul er dermed rykket tættere på i målmandsrækken da der nu kun er 2 keepere i truppen. Lauri Dalla Valle er ligesom Virtanen udlånt til Newcastle sammarbejdsklub, Livingston i Skotland.
Newcastle har mistet en god mand for klubben da Adrian Lamb har forladt klubben til fordel for et job i Aston Villa. Newcastle er nu igang med at lede efter en erstatning.

Et par dage efter havde Newcastle fundet deres nye mand i trænerstaben, Hollandske Rene Kolmschot er skiftet fra Heracles.




Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Pineda(DL) - Masherano(MC), Barton(MC), Bonnet(MR), N´Zogbia(ML) - Doyle(FC), Smith(FC)
Odds: 1,57 / 3,50 / 5,00
Newcastle(3) - Bolton(14)
Tidligere kampe: 1 - 1 - 2 (5-5)

Flere klubber under Newcastle har spillet mindre kampe, så hvis Newcastle bare skal have den mindste tro på at god topplacering så skal der 3 point på bordet. Banega er stadigvæk med det argentinske u20 mandskab til de sydamerianske mesterskaber.
Martins sidder på bænken sammen med Milner, Emre, Rádoi og Krul. Rafinha får en velfortjent pause.

Bolton fik slet ikke mulighed for at få nogen point med hjem fra dagens kamp. Newcastle startede rigtig godt og fik lagt et udmærket pres på Bolton. Det gav bonus da Doyle scorede til 1-0 efter 12.minutter. Lidt senere i første halvleg måtte Alan Smith forlade banen med en brækket næse, det forventes at han er ude i ca en uge. Martins kom ind i stedet. Og netop Martins gav den gas i slutningen af første halvleg, der gjorde han det både til 2-0 og 3-0.

I anden halvleg var det så Bolton der ville frem på banen, de havde bolden en del mere end Newcastle, chancerne blev aldrig helt farlige, og det der kom indenfor rammen blev taget af Given. Doyle gjorde det lidt ufortjent til 4-0 i det 76.minut. Gabri fik reduceret med 5.minutter igen, Bolton kom ikke tættere på.
Newcastle(3) - Bolton(14) 4-1
MOM: Kevin Doyle 9-tal




top 5)

1) Man Utd (22) 50point
2) Chelsea (22) 46point
3) Newcastle (23) 45point
4) Arsenal (21) 43point
5) Man City (21) 42point
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


JKJ
Gæst
 
Sv: (afstemning)Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #152: 16 Feb 2008, 10:38 »

Det går jo ganske godt, dog bryder jeg mig ikke om at du har et godt tag på Liverpool  ticked off

Men det er tæt, og om 2-3 runder kan du jo sagtens ligge længere oppe, eller længere nede også  Peace
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: (afstemning)Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #153: 16 Feb 2008, 17:19 »



Newcastle henter kantspiller


20 / 1 - 2009


Newcastle har længe været  på marked for at finde en kantspiller der både kunne spille i venstre og højre side. Newcastle har med vilje ledt efter en rutineret spiller som kan bidrage med holdet på andre måder også. N´Zogbia og Milner er begge unge spillere og har måske ikke den nødvendige rutine til Champions League.

Navnet på Newcastle nye spiller er Simao Pedro Fonseca Sabrosa, bare kaldet Simao. Atletico Madrid har ikke brugt ham voldsomt efter de hentede ham i Benfica for 150 millioner. I følge mine kilder så har Newcastle måtte ligge omkring 90 millioner kroner for kantspilleren. Og det må også betyde sidste indkøb da Newcastle nu har holdet på plads, ifølge Brian Lindahl.
Simao til Newcastle

Kommentar fra manager og den nye spiller:

Brian Lindahl:

"Jeg er en glad mand. Jeg har haft scouts rundt omkring i verden for at finde den rigtige spillere og der har været mange at vælge imellem. Simao har ikke været den store succes i Atletico Madrid, det er dog ikke noget der gør mig nervøs. Jeg ved hvad Simao står for og jeg er sikker på han nok skal blive en succes. Jeg har mit hold klar nu, Simao kan dække begge pladser på kanterne, ligesom Milner også kan. Der bliver en god og sund konkurrance mellem de 3, hvor typer som Bonnet og Skelbred også kan spille"

Simao:

"Jeg har altid kunne tænkt mig at spille i den engelske premier league. Det skulle være meget specielt. Jeg fik taget en god snak med Luis Garcia, der tidligere har spillet for Liverpool og han havde kun positive ting at sige om England. Så jeg er meget spændt på at komme igang, har ikke spillet så meget i år så de første par måneder bliver nok hårde, indtil jeg kommer i kampform. Jeg vil gøre alt for at se Newcastle som engelske mestre"



Simao forventes at få spilletid når Newcastle i weekenden skal møde Norwich i Fa Cupen 4.runde.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: (afstemning)Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #154: 17 Feb 2008, 09:39 »



Færdig i FA Cupen


19 / 2 - 2009

Vi er nået frem til FA Cupen´s 4.runde. Newcastle har WBA, Southampton og Reading i de næste Premier League kampe.


Krul(GK), Beye(DR), Rädoi(DC), Faye(DC), Pineda(DL) - Banega(MC), Barton(MC), Simao(MR), Bonnet(ML) - Smith(FC), Bell(FC)
Odds: 4,00 / 3,00 / 1,80
Norwich(8) - Newcastle(3)
Tidligere kampe: 0 - 0 - 0 (0-0)

Banega er tilbage i Newcastle og får hans første kamp, der er også debut til Simao.

Newcastle sparede mange af deres faste spillere og det var tydeligt at se i kampen. Banega kom aldrig ud til anden halvleg da han i første fik en skade. De første meldinger lyder på 3 ugers pause til netop hjemvendte spiller. Starten kunne Newcastle ikke klage over, Bell blev nedlagt i feltet og Pineda udnyttede straffesparket.
Ryan Jarvis kom på måltavlen for hjemmeholdet, han fik sikkert udplaceret bolden bag hollandske Krul. Kampen endte 1-1 og dermed venter der en omkamp på St.James Park.
Norwich - Newcastle 1-1
MOM: Pineda 8-tal



Viduka tilbage

Da Newcastle har problemer med skader i netop angrebet har klubben valgt at få Viduka hjem fra leje opholdet i Livorno hvor han har haft stor succes.

Brian Lindahl:

"Mark Viduka har spillet fantastisk i Livorno, 12 ligamål har han lavet. Da Owen og Defoe er skadet, så har vi kun Doyle og Martins så jeg fandt det nødvendigt at få Viduka hjem for at hjælpe os i resten af sæsonen."





Given(GK), Rafinha(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Enrique(DL) - Mascherano(MC), Emre(MC), Milner(MR), N´Zogbia(ML) - Doyle(FC), Martins(FC)
Odds: 4,00 / 3,00 / 1,80
W.B.A(16) - Newcastle(3)
Tidligere kampe: 1 - 0 - 0 (3-1)

Tilbagevendte Mark Viduka er med på bænken for Newcastle som spiller i noget nær bedste startopstilling.

Igen var Newcastle ustoppelige og specielt var en mand ikke til at stoppe for WBA forsvaret. For en gang skyld var det ikke Martins som blev hovedpersonen for Newcastle. Angrebsmakkeren Kevin Doyle kom på måltalven hele 3 gange og scoret et vaskeægte hattrick da målene faldt i 12, 42 og 44 minut.

Newcastle kørte bolden fint rundt og skabte chancer til en storsejr, WBA kom ikke frem til voldsomt meget og blev fuldstændig kørt over er et stærkt spillende Newcastle hold der ny rykkede op 2.pladsen fordi et par af de andre klubber forsat er et par kampe bagud.
W.B.A (17) - Newcastle (2) 0-3
MOM: Kevin Doyle 9-tal





Given(GK), Rafinha(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Enrique(DL) - Mascherano(MC), Skelbred(MC), Smith(MR), N´Zogbia(ML) - Doyle(FC), Martins(FC)
Odds: 1,40 / 3,75 / 7,50
Newcastle(2) - Southampton(16)
Tidligere kampe: 0 - 0 - 1 (0-1)

Smith kommer ind på højre kanten i stedet for Milner. Skelbred får en uventet chance på den centrale midtbane, selvom Emre og Barton er klar.

Newcastle tabte 2 utrolig vigtige point hjemme mod Southampton. Selvom de dominerede kampen fra start til slut og fik skabt hele 23 chancer så stod en velspillende Bialkowski i vejen i målet. Han blev senere kåret til MOM. Martins havde en forfærdelig kamp, 9 chancer fik Newcastle topscorer men skarpheden manglede. Man Utd kom et vigtig skridt tættere på mesterskabet hvor Arsenal er tætteste konkurrant.
Newcastle(2) - Southampton(16) 0-0
MOM: Bialkowski 9-tal




Transfer vinduet er lukket er her er nogen af de største handler:
Garcia er en dyr dreng

1) Raul Garcia fra Atletico Madrid til Bayern Munchen. Pris: 365millioner dkr
2) Aaron Lennon fra Tottenham til Chelsea. Pris: 265millioner dkr
3) Fabio Quagliarella fra Udinese til Valencia. Pris: 245millioner dkr
4) Elano fra Man City til Barcelona. Pris: 240millioner dkr
5) Miroslav Klose fra Bayern Munchen til AC Milan. Pris: 185millioner dkr
6) Carlos Vela fra Arsenal til Udinese. Pris: 172,5millioner dkr
7) Anderson fra Man Utd til Barcelona. Pris: 150millioner dkr
8) Angelo Palombo fra Fiorentina til Man Utd. Pris: 147millioner dkr
9) Muntari fra Portsmouth til Fiorentina. Pris: 122millioner dkr
10) Asamoah Gyan fra Udinese til Liverpool. Pris: 87,5millioner dkr

Min kommentar til transfer vinduet af top 5 klubberne:

1) Man Utd
De har ikke været så voldsom aktive på marked. Anderson som alligevel ikke var fast mand blev solgt til den spanske storklub, Barcelona. Små ukendte spillere skiftede klub til mindre hold i England. Eneste indkøb blev Palombo som er købt til den centrale midtbane.
Man Utd har en god trup som sagens kan gå hele vejen, der kan dog opstå problemer hvis der kommer skader i angrebet.

2) Newcastle
Newcastle har kommet af med 2 reservespillere som ikke var i nærheden af holdet. Ind er kommet Rafinha, Banega, Bonnet og Simao. Et par rigtig gode indkøb. Banega har vi ikke set meget til, Rafinha og Simao kunne sagens blive et par rigtig gode indkøb.

3) Arsenal
I sommers brugte Arsenal store dele af deres transferbudget på Silva i sommers. Så det blev ikke til indkøb i Januar måned. Vela og Senderos er solgt, de var ikke nogen vigtige spillere for Arsenal. Så alt ialt er der ikke sket så meget. Lidt bredde er væk fra truppen, det burde dog ikke blive noget problem.

4) Chelsea
Lennon er hentet ind fra lokalrivalerne fra Tottenham. Carvalho har skiftet reservetjansen ud med et job i Real Madrid. Som backup har Chelsea i forvejen Boulahrouz og Tal Ben Haim om reserve for Alex og John Terry. Så salget af Carvalho er ikke så slemt. Lennon skal kæmpe med SWP om højre kanten.

5) Man City
City er svækket, Elano og Bianchi har forladt City til fordel for spansk fodbold. Forsvaret er dog forstærket med Bale til venstre kanten. Som erstatning for Elano på højre kanten er Pennant købt fra Liverpool.




Krul(GK), Faye(DR), Skrtel(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Butt(MC), Barton(MC), Simao(MR), Bonnet(ML) - Smith(FC), Bell(FC)
Odds: 1,50 / 3,60 / 5,50
Newcastle(2) - Norwich(7)
Tidligere kampe: 0 - 1 - 0 (1-1)

Der er omkamp i FA Cupen. Norwich ligger 7 i den næstbedste række og er tæt på at være i playoff. Dawson og Beye er kommet hjem med skader efter landskampe og Rádoi er ude med karantæne.

Der er flere genvalg i truppen i forhold til sidste fa cup kamp hvor det endte 1-1. Igen viste Norwich at de har mandskabet til at drille en Premier League klub, som godt nok ikke spillede med det bedste hold, men alligevel med en del stjerner. I løbet af kampen fik indskiftet Doyle en del store chancer. Vi måtte ud i forlænget spilletid før der kom drama. Joey Barton fik hans andet gule kort og 2 minutter før straffesparkskonkur rencen gik igen fik Alan Smith det andet gule kort. Så de sidste minutter måtte Newcastle spille med 2 mand mindre. Vi skulle ud i straffesparks konkurrence:
Norwich drillede Newcastle

1 skud:
Huckerby scorer | Pineda brænder | 0-1 Norwich
2 skud:
Senda scorer | Emre brænder | 0-2 Norwich
3 skud:
Strihayka scorer | Milner scorer |  1-3 Norwich
4 skud:
Croft scorer og Norwich er videre i Fa Cupen

Newcastle - Norwich 0-0 (1-3)
MOM: Marschall 8-tal (målmand, Norwich)

Jeg fik et par kommentar fra et par spillere i Newcastle efter den tidligere pokal exit:

Kevin Doyle:

"Jeg forstår ikke hvordan vi ikke får scoret i den odinær kamp. Vi har så mange chancer at kampen slet ikke skulle havde været ude i forlænget spilletid. Norwich spiller en udmærket kamp og er skarpe ved straffespark. Ærgeligt vi ikke kan forsvare sidste års pokalsejr"

Skrtel:

"Noget møg vi ikke gik videre. Vi havde måske for mange reserve spillere med, men vi burde kunne slå et hold der ligger i den næst bedste række med det her hold. Positivt er det at vi ikke skal spille så mange kampe, nu kan vi koncentere os om Champions League og Premier League"





Given(GK), Beye(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Enrique(DL) - Mascherano(MC), Emre(MC), Milner(MR), N´Zogbia(ML) - Doyle(FC), Martins(FC)
Odds: 1,80 / 3,00 / 4,00
Inter(1) - Newcastle(3)
Tidligere kampe: 0 - 0 - 0 (0-0)

Rafinha har karantæne i denne kamp så Beye går ind på backen. Newcastle kan ikke forvente meget af denne kamp, et udebane mål ville genialt at få til hjemmekampen.

Inter kom klart bedst fra start hvor de flere gange var alene med Shay Given, det fik dog galt for udeholdet da Dawson afleverede bolden til Ibrahimovic der viste flot overblik ved at finde Adriano der sikkert bragte Inter i front.
Newcastle fik skabt et par smål muligheder, ikke de største. Dommeren var dog med Newcastle i det 55 minut da han, til mange tilskuere store overraskelse, pegede på pletten. Maxwell gik i ryggen på Martins, ikke verdens største straffespark. Den tidligere Inter spiller, Emre, scorede sikkert bag Cesar:

Inter lagde derefter den nødvendige pres for at få et fornuftigt udgangspunkt til returkampen i England. Selvom de fik skabt et par store chancer blev der ikke lavet flere mål.

Inter - Newcastle 1-1
MOM: Adriano 8-tal
« Seneste Redigering: 17 Feb 2008, 13:37 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Schjeld3
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #155: 17 Feb 2008, 12:42 »

Flot update.
Begynder at følge med her.
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #156: 20 Feb 2008, 21:30 »

Heps BlaZZo.

Først, super med uafgjort i Milano, fantastisk med andenpladsen i ligaen og skuffende med FA cup indsatsen.

Dernæst, tror du snart du kan nedlade dig til at skrive en ny update. Vi hungrer efter mere fra Newcastle og omegn.

-bune
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #157: 24 Feb 2008, 09:27 »



Nedtur i Champions League


15 / 3 - 2009

Der venter nogen spændende kampe. City og Newcastle bliver nok de 2 klubber som kommer til at kæmpe om 4.pladsen. De skal mødes




Given(GK), Rafinha(DR), Rädoi(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Banega(MC), Emre(MC), Simao(MR), Bonnet(ML) - Viduka(FC), Martins(FC)
Odds: 1,80 / 3,00 / 4,00
Newcastle(5) - West Ham(18)
Tidligere kampe: 3 - 1 - 0 (14-4)

Newcastle er røget ned på en 5 plads og skal vinde hjemme over nedrykningstruet West Ham. Owen er ved at være tilbage igen, han forventes at være joker i hjemmekampe mod Inter.

West Ham havde et 9-1 nederlag i ryggen fra et tidligere møde og man kunne godt se de ikke satsede med så mange mænd frem ad banen. Det var general en meget tynd kamp som ikke gav så meget til de over 50.000 festglade fans. Der kom kun et enkelt mål og det var nyindkøbet, Bonnet. Han tog tingene i egen hånd da han driblede forbi hans oppasser og fik udplaceret Green.

Newcastle (4) - West Ham (18) 1-0
MOM: Bonnet 8-tal




Given(GK), Rafinha(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Enrique(DL) - Mascherano(MC), Emre(MC), Milner(MR), Simao(ML) - Doyle(FC), Martins(FC)
Odds: 2,50 / 3,00 / 2,63
Man City(4) - Newcastle(3)
Tidligere kampe: 2 - 1 - 0 (4-2)

Vigtig sejr til City

Et af begge holds vigtigste kampe, en af de 2 vil muligvis blive sorteper om den sidste champions league plads. Inden kampen fik jeg et par kommentar fra et par spillere:

Micah Richards:
"Den her kamp er mere end vigtig. Vi kan komme lidt væk fra Newcastle hvis vi vinder. Vi har ingen skader så jeg tror vi får alle 3 point"

Simao:
"Det er den vigtigste kamp jeg indtil videre kommer til at spille for Newcastle. Vi har begge 52 point så 3 point ville være godt at få. Jeg er glad for at starte inde og håber at gøre en god indsats"

Det blev ikke det ventede topopgør som mange havde håbet på. Newcastle virkede meget slidte og kunne ikke rigtig gøre noget ved Man City i denne kamp. Bojinov bragte både hjemmeholdet på 1-0 og 2-0 og det ser nu ud til at Newcastle bliver sorteper. Man City, Chelsea og Newcastle kæmper om 3 og 4 pladsen.

Man City(3) - Newcastle(5) 2-0
MOM: Bojinov 9-tal






Given(GK), Rafinha(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Enrique(DL) - Banega(MC), Emre(MC), Simao(MR), Milner(ML) - Owen(FC), Martins(FC)
Odds: 2,75 / 3,20 / 2,25
Newcastle(5) - Inter(1)
Tidligere kampe: 0 - 1 - 0 (1-1)
Burdisso blev helten

Da Newcastle for 3 dage siden tabte til City havde de måske Champions League kampen mod Inter i hoved. Der er en alvorlig karantæne hos hjemmeholdet, Mascherano har karantæne og unge Banega skal erstatte ham. Owen er tilbage i holdopstillingen.

Newcastle fans kan godt gå rigtig skuffet hjem. Hjemmeholdet styre store dele af kampen, man kommer planmæssigt foran 1-0 på mål af Martins. I anden halvleg mistede forsvaret overblikket 2 gange lige i træk. Først kunne Ibrahimovic står fuldstændig umarkeret i feltet og gøre det til 1-1, 3 minutter efter kom Burdisso højst på et hjørne og headede Inter i front med 2-1.
Derefter lagde Newcastle det nødvendige pres, de var nød til at lave 2 mål for at komme videre. Det blev kun til et, da Martins langt inde i overtiden scorede til 2-2. Inter er videre via reglen om udebanemål.
Newcastle - Inter 2-2
MOM: Martins 8-tal

Reaktioner efter CL exit:

Brian Lindahl:
"Det er selvfølgelig en stor nedtur at vi ryger ud via udebanemål. Jeg synes vi spillede en god kamp, mod måske, verdens bedste hold i øjeblikket. Inter har mere rutine i så nogen kampe som de her. Jeg er meget skuffet. Nu skal vi ende i top 4!"

Shay Given:
"Med alt respekt for Banega, så synes jeg vi mangler Mascherano på midtbanen, han har mere rutine end Ever. Vi sover et par gange ved deres mål, vi havde klart fortjent mere end det her. Vi må op på hesten igen og håbe på vi kommer i Champions League til næste år"

Følgene hold gik videre til kvartfinalen:

Juventus - Real Madrid
Man Utd - PSV
Arsenal - Inter
Lyon - Valencia






Given(GK), Rafinha(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Enrique(DL) - Mascherano(MC), Emre(MC), Simao(MR), Milner(ML) - Owen(FC), Martins(FC)
Odds: 1,80 / 3,00 / 4,00
Newcastle(5) - Everton(10)
Tidligere kampe: 1 - 1 - 1 (4-5)


Med Newcastle ude af både FA Cupen og Champions League så var der kun Premier League tilbage. James Milner spillede hans 125. ligakamp for hjemmeholdet, han havde en stor andel i sejren.

Milner bragte Newcastle i front efter 22 minutter, Martins fandt en fri Milner der sikkert scorede til 1-0. I anden halvleg var rollerne så byttet om, Milner fandt, fra venstre siden, Martins i feltet og han headede den i mål til 2-0. Everton havde ingenting at byde på overhoved og Newcastle fik 3 lette point.

Newcastle (3) - Everton (11) 2-0
MOM: Milner 8-tal




2 kasser af Owen


Given(GK), Rafinha(DR), Skrtel(DC), Dawson(DC), Enrique(DL) - Mascherano(MC), Barton(MC), Simao(MR), Milner(ML) - Owen(FC), Martins(FC)
Odds: 2,75 / 3,20 / 2,25
Aston Villa(7) - Newcastle(3)
Tidligere kampe: 2 - 1 - 0 (8-5)

Emre får en pause og ind kommer Barton. Ellers ingen ændringer for Newcastle.

Om det var fortjent at Newcastle løb med de 3 point i den målrige kamp er svært at sige. Begge hold spillede en god og flot kamp, Aston Villa kom frem til lidt flere chancer end Newcastle, til gengæld var Newcastle mere effektive.

Martins bragte hurtigt udeholdet på 1-0 efter 7 minutter. Det unge engelske angrebstalent, Agbonlahor, gjorde det til 1-1 i det 31.minut. Holdene gik til pause med den stilling.

Anden halvleg havde Newcastle lidt bedre chancer og Michael Owen viste sin målnæse da han faktisk satte punktum i kampen da han scorede til 2-1 og 3-1. Agbonlahor scorede i kampens overtid til 2-3. Med sejren holder Newcastle sig stadigvæk godt med i toppen.

Aston Villa (8) - Newcastle (3) 2-3
MOM: Owen 8-tal
« Seneste Redigering: 24 Feb 2008, 09:30 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #158: 24 Mar 2008, 21:46 »

Heps BlaZZo.

Det er så ærgeligt, at du har valgt at stoppe med at skrive videre på denne blog. Den var ellers ganske glimrende.

-bune
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010