home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Newcastle - tilbage mod toppen ?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle - tilbage mod toppen ?  (Læst 29573 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #30: 15 Jan 2008, 19:54 »




Owen skadet i Comeback kamp



2/9 - 2007

Der er få dage til transfervinduet lukker og Newcastle har allerede gjort klart for flere uger siden at de ikke skal handle mere på market. Af andre handler i Premier League kan nævnes:
Maxi Rodriguez -> Arsenal. Goran Pandev -> Chelsea. Nicky Shorey -> West Ham. Atouba -> Aston Villa. Edman -> Wigan. Belluschi -> Man City.

Den seneste uge tid har Newcastle trænet lidt i en 4-5-1. Et system som nok skal bruges mod de store hold på udebane. Der stilles med 2 defensive midtbanespillere, en højre midtbane og en venstre midtbane. Så er der en offensiv midtbane og kun en angriber. Af det jeg har set synes jeg det set meget fornuftigt ud. Newcastle har efterhånden en del der kan spille på den defensive midtbane hvis man tæller Rädoi og Pineda med.

Det var tid til det store rival opgør mod Middlesbrough. Emre var endelig tilbage efter karantæne og det betød at han var med i startopstillingen. Den så ud som følger, 4-4-2:
Harper(GK), Beye(DR), Rädoi(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Butt(MC), Emre(MC), N´Zogbia(ML) - Viduka(FC), Martins(FC)

I seneste kamp spillede Newcaslte mod Portsmouth og det blev til et point, de 11 udvalgte skulle prøve at skaffe de 3 point hjem til St.James Park. Det startede også godt, Emre lagde en god bold via et frispark hvor Martins mødte bolden perfekt og headede den i mål til føringen 0-1.
Boro fik frispark udenfor feltet, begået af Rädoi, Andrew Taylor kunne smukt placere bolden i målhjørnet unden chance for Harper i målet.
Boro startede bedst i anden halvleg, der gik dog længe før de kom på måltavlen, en redning af Harper endte hos Varela og han kunne let scorer til 2-1 for Boro. Det så ud til det blev resultatet, Superjokeren, Vuoso, var kommet ind i midten af halvlegen, kom øverst i en hovedstødsduel med Varela og han blev den store helt med 2-2 målet.
Middlesbrough - Newcastle 2-2

4 dage efter det tid til pokalfodbold, den lille pokalturnering blev sat igang og modstanderen for Newcastle var det lille League 1 hold Yeovil, som befinder sig i bunden af rækken. Det skulle meget gerne være en pligtsejr og Brian Lindahl satte også flere reserver i kamp og der var comeback til Michael Owen
Harper(GK), Carr(DR), Taylor(DC), Cacapa(DC), Babayaro(DL) - Virtanen(MR), Rädoi(MC), Emre(MC), N´Zogbia(ML) - Vuoso(FC), Owen(FC)
Som ventet var det også Newcastle der havde fat i den lange ende, Yeovil, lavede et dumt straffespark og det omsatte Emre sikkert. Tidligere på sæsonen havde Emre brændt et straffespark og der var meget tale om en ny skytte, Emre beviste dog han havde nerverne til tage det.
I anden halvleg kom Michael Owen i fokus, efter at have været ude i nogen måneder så var hen endelig tilbage på banen igen. I det 54.minut scorede han til 2-0 og det blev 3-0 i det 76.minut.
En sikker sejr til Newcastle, i 3.runde venter Portsmouth.
Newcastle - Yeovil 3-0

2 kasser i hans comeback

Et par timer efter kampen kom Newcastle ud med en meddelse om at Michael Owen havde fået i vrid i knæet og er ude i 2-3 uger. Ikke så optimalt for Newcastle som havde regnet med Owen virkelig var kommet tilbage fra hans skade. Jeg fik en kommentar fra Owen:

"Det er selvfølgelig trist at være ude med en skade, igen. Jeg er lige kommet tilbage og jeg følte mig klar til at spille, desværre kunne jeg mærke i vrid i knæet i slutningen af kampen og jeg vidste der var noget galt med det samme. Jeg må nok vente et par uger for at spille igen"

Michael Owen er Newcastle bedst betalte spiller i følge mine kilder. 4,5 millioner om måneden får han. Indkøbte fra Chelsea, Damien Duff er forsat ude med skade, han får 2,75mill om måneden. Så de 2 bedst betalte spillere i Newcastle er altså ude med skader.

Vi er nu kommet ind September måned, der er ikke chancer for flere spilindkøb. Jeg har ellers hørt at Newcastle var parat til at låne en angriber hvis Owen blev ved med at have skader. Newcastle har så valgt at satse på Ameobi, hvis der opstår skader. FA er kommet med deres priser for August og Brian Lindahl fik en 3. plads i månedens manager og Martins fik scoret månedens mål.

Brian Lindahl om "titlen":
"Vi har haft en fin måned, gået videre i Carling Cupen og ligger i toppen. Ved godt der ikke er spillet så mange kampe, men jeg er optimist, håber på vi kan holde kursen"

Inden landskampspausen så var der lige en runde i Premier League. Newcastle havde fået æren af at møde Reading. Kampen blev spillet igår og Newcastle havde disse 11 med fra start:
Harper(GK), Beye(DR), Rädoi(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Smith(MR), Butt(MC), Emre(MC), Milner(ML) - Viduka(FC), Martins(FC)

N´Zogbia havde fået en lille pause og Smith fik chancen fra start på højre kanten. Det skal nok få Brian Lindahl på nogen tanker, for Smith spillede en fantastisk god kamp i 4-0 sejren. 2 oplæg blev det til. Martins og Vuoso scorede hver to mål og Vuoso presser virkelig på for en startplads. Newcastle var meget effektive på jeres chancer, Vuoso kom ind i det 63. minut og 6 minutter efter var han dobbel målscorer. En flot kamp af ham og hele Newcastle holdet.
Newcastle - Reading 4-0

Stilligen i PL efter 5 kampe:

http://img525.imageshack.us/img525/9641/ligakampe5wq9.jpg
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #31: 15 Jan 2008, 20:37 »

 



Newcastle var tæt på midtbanespiller ?



Sapara skiftede til Derby


8/8 - 2007




Det var ikke helt sandt da Brian Lindahl og Newcastle kom ud og sagde at de var færdige på transfer marked. Det forlyder at Newcastle var meget tæt på at få den slovakiske landsholdspiller, Marek Sapara i truppen. Den 25 årige offensive midtbanespiller havde i flere dage prøvet at blive enige med Newcastle om en kontrakt. Frisparkeksperten og den store tekniker mistede tålmodigheden og valgte at skifte til Derby.

Jeg prøvede at få en kommentar fra Brian og han valgte ikke at give nogen. Sapara´s agent, var heller villig til at sige noget. Det var grundlønnen som Marek ikke var tilfreds med og Newcastle kunne heller ikke garantere fast spilletid.
Den tidligere Rosenborg spiller skiftede til Derby for omkring 16-18 millioner dkr.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #32: 15 Jan 2008, 20:42 »

Det ser rigtig godt ud indtilvidere, men lige et lille spørgsmål er Shay Given skadet?
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #33: 15 Jan 2008, 20:58 »

Ja, Given er skadet i starten af spillet. Han er lige blevet klar igen, men Harper har stået utrolig godt, så jeg ved ikke om jeg fortsætter med Harper lidt endnu.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


S
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #34: 15 Jan 2008, 21:05 »

Gode resultater. 2-2 på udebane er aldrig dårligt. 3-0 over Yeovil og 4-0 over Reading er bare super.. Lækkert at se at det nye centerforsvar spiller spitzenklasse.
Jeg er lidt bekymret for Duff og Owen, specielt Duff. Tror virkelig han bliver en vigtig brik i sæsonen.
Keep up the good work Smiley
« Seneste Redigering: 15 Jan 2008, 21:07 af S » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #35: 16 Jan 2008, 06:42 »

 



Ballade i Newcastle efter bøde


16/9 / 2007
Emre fik bøde for udvisning

Der er opstået ballade i Newcastle efter Emre har fået en uges bøde af Brian Lindahl for hans røde kort mod Liverpool.

Newcastle tabte igår, ufortjent på Anfield Road med 2-0. Newcastle var storspillende i første halvleg hvor Martins alene havde 6 forsøg på mål, 4 inde for rammen. En godt spillende Reina og en uskarp Martins var de 2 hovedpersoner i første halvleg, lige indtil det 44 minut. Emre havde allerede fået hans første gule kort og et dumt frispark, helt oppe ved Liverpools fælt, betød hans andet gule kort og Emre kunne gå tidligt i bad. Selvom Newcastle kun var 10 mand så spillede de også en flot anden halvleg, Given var tilbage i Newcastle målet efter en skadesperiode. Han så ikke alt for godt ud da Lucas på en eller anden måde fik scoret direkte på frispark. Gerrard lukkede kampen med en flot langskud.
Given(GK), Beye(DR), Rädoi(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Smith(MR), Butt(MC), Emre(MC), Milner(ML) - Vuoso(FC), Martins(FC)
Liverpool - Newcastle 2-0

I en vendskabskamp tidligere på sæsonen fik Emre en advarsel for hans røde kort og Brian ville nu vise han mente det, 1 uges bøde til Emre.. og nu er 80% af truppen, utilfreds med behandlingen af holdkammarat. Hvilke konsekvenser det får for holdet de næste par kampe bliver spændende at se, en ting er sikkert, Brian har mistet en del opbakning fra truppen efter den bøde. Brian siger:

"Jeg havde godt nok ikke ventet denne modtagelse, jeg er skuffet over holdet ikke følger mine regler. Emre havde allerede fået et rødt kort i sæsonen og vi tabte tydeligvis fordi han fik rødt kort mod Liverpool. Han fik en fortjent bøde og mange i truppen er ikke tilfreds med min beslutning. Jeg må se fremad"
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #36: 16 Jan 2008, 08:35 »

H3ehe..... Gode updates Smiley Det går jo udemærket....  Selv om det blev til nederlag her til sidst....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

S
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #37: 16 Jan 2008, 18:55 »

Synes det er synd at spillere bliver sure over en fair bøde. Det er ike fair at de skyder skyldnen på dig. Håber det ikke får den største effekt på holdets moral!!
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #38: 16 Jan 2008, 21:45 »




Videre i Carling Cup


3/10 - 2008

Lee Mason i centrum





Klubben og spillerne må videre, balladen omkring bøden til Emre skulle glemmes og det gør man bedst ved at spille nogen kampe, og helst vinde.

Første kamp efter "det røde kort" var hjemme mod Fulham. En kamp der meget gerne skulle vindes hvis man havde ambitioner om en flot placering.
Given(GK), Beye(DR), Rädoi(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Butt(MC), Smith(MC), N´Zogbia(ML) - Viduka(FC), Martins(FC)
Med en skudstatestik til hjemmeholdet der hed 15/9, 2 annuleret mål og et brændt straffespark så var det klart at spillerne var meget utilfredse med 0-0 resultat over en relativ dårlig modstander. N´Zogbia fik chancen fra straffepletten i det 28. minut og med scoring der kunne tingene havde set meget bedre ud. 46.420 tilskuere var også stærk utilfreds med dommer, Lee Mason. 2 gange havde Newcastle bolden i nettet, begge gange dømt offside.
Newcastle - Fulham 0-0
Jeg fik en kommentar fra Martins efter kampen:

"Jeg er sikker på jeg modtager bolden da Beye er foran mig, han spiller den nemlig skråt tilbage til mig og jeg skyder den ind. Kan ikke forstå hvorfor der bliver dømt for offside. Jeg synes vi har rigtig godt fat i Fulham og havde da også klart fortjent de 3 point"


Svær modstander i næste runde

En ting som Brian Lindahl går meget op i er den lille pokal turnering, Carling Cupen. For allerede i Februar måned kan man være sikker på Uefa Cupen hvis man har vundet turneringen. Så det bliver der satset på. De udvalgte spillere så også meget opsatte ud i 3.runde kampen mod Portsmouth.
Given(GK), Carr(DR), Rädoi(DC), Cacapa(DC), Babayaro(DL) - Virtanen(MR), Barton(MC), Smith(MC), N´Zogbia(ML) - Vuoso(FC), Owen(FC)
Barton fik debut for Newcastle, hvor han sammen med Smith skulle udgøre den centrale midtbane, med anførebindet om armen gik han forrest. 32 minutter spillet, stillingen var 4-0 til Newcastle. En hel utrolig og flot indsats i første halvleg af holdet. I modsætning til Fulham kampen var der en anderledes grejst. Vuoso lavede 2 mål, Owen 1 og Smith kom også på måltavlen. Den endte 4-0 og i 4.runde skal Newcastle ud på en svær opgave.
Newcastle - Portsmouth 4-0


Newcastle skulle i udekampe mod Wigan vise de var kommet videre som hold, en flot kamp mod Portsmouth skulle meget gerne følges op med en sejr. Reserverne var tilbage på bænken eller slet ikke med i truppen og de normale spillere blev valgt.
Given(GK), Beye(DR), Rädoi(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Butt(MC), Smith(MC), Emre(ML) - Vuoso(FC), Martins(FC)
Man skulle tro man var tilbage til Fulham kampen, i modsætning til Fulham kampen så skabte Newcastle næsten ingen chancer. Wigan kom på 1-0 og senere i første halvleg på 2-0, heldigvis for Newcastle så fik Martins reduceret inden 1.halvleg blev fløjtet af.
Der blev dømt straffespark til Newcastle efter 67 minutter og N´Zogbia fik chancen, denne gang tog han den og scorede til 2-2. Ærgeligt for Newcastle, så blev Rädoi udvist efter hans andet gule kort, det der lignede en fantastisk comeback så nu ud til at blive fiasko.
Stillingen holdt dog hjem og alt ialt kan Newcastle være fin nok tilfreds med det ene point.
Wigan - Newcastle 2-2

Med 8 kampe spillet i ligaen så tegner der sig et billede, Man Utd, Arsenal og Chelsea er i top 3, Newcastle er iøjeblikket på en 8.plads. Til nedrykning ligger Portsmouth, Sunderland og Fulham.


Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #39: 17 Jan 2008, 21:10 »




Krise i ligaen


3/11 - 2007

Et svært program ventede forude for Newcastle. Birmingham(H), Arsenal(U), Man Utd(H) og Arsenal hjemme i Carling Cuppen. Newcastle er inde i en lidt skidt periode, 3 kampe i træk uden sejr, kravet var en sejr hjemme over Birmingham.

Given(GK), Beye(DR), Cacapa(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Faye(MC), Emre(MC), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Martins(FC)
Faye var tilbage efter en skadesperide, han fik chancen i stedet for Butt. Med Rädoi ude med karantæne så overtog Cacapa pladsen i centerforsvaret. Newcastle var klart dominerende i mange af de 90 miunutter, et tvivlsom straffespark begået af Enrique, 6. minutter før tid, endte med at blive kampens eneste scoring. Indskiftet McSheffrey satte den sikkert ind bag Given. En general skidt indsats af Newcastle, det ser ud til at de ikke er kommet helt ud af deres interne krise.
Newcastle - Birmingham 0-1
Bendtner MOM


Newcastle var nu nede på en 10 plads og modstanderen hed Arsenal som lå nr 2. Det nye system, 4-5-1 blev prøvet af.
Given(GK), Beye(DR), Rädoi(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Butt(DMC), Faye(DMC), Emre(ML), Milner(MR) - Barton(AMC), Martins(FC)
Danske Nicklas Bendtner var i startopstillingen, inde kampstart måtte de to danskere på hinanden og ønskede godt kamp. Og netop Bendtner kom i fokus, det blev til 2 mål i 3-1 sejren over Newcastle.
Newcastle startede ellers bedst rent spillemæssigt, de var meget i boldbesiddelse, men ind ville bolden ikke. Walcott scorede kampens første mål. Martins blev målscorer for Newcastle.
Desværre måtte tilbage vendte Faye udgå med en skade og i de sidste 15 minutter spillede Newcastle med 10 mand. De første meldinger lyder på at Faye er ude i omkring 2-3 uger.
Det ser ikke godt ud for Newcastle, en 12 plads er holdet nu på. Efter en fantastisk god start er tingene gået ned af bakke, specielt efter Emre fik bøde for hans røde kort. Arsenal venter rundt om hjørnet i Carling Cupen.
Arsenal - Newcastle 3-1

Smith spillede godt mod sin gamle klub

Endnu en svær modstander ventede, Manchester United. Premier Leagus førerhold kom en tur til St.James Park. For anden gang i sæsonen blev 4-2-2-1-1 systemmet prøvet af.
Given(GK), Beye(DR), Rädoi(DC), Taylor(DC), Pineda(DL) - Butt(DMC), Barton(DMC), Emre(ML), Milner(MR) - Smith(AMC), Martins(FC)
Emre bragte også Newcastle foran via et frispark, den blev dog rettet af af en Man Utd mand. Glæden var dog kort, for ved halvleg så var Man Utd foran med 2-1. Scholes og Rooney fik favoritterne tilbage i kampen.
I anden halvleg skete der ting og sager, den tidligere Man Utd spiller, Alan Smith kom i fokus. Først scorede han til 2-2 og med 13minutter igen scorede han til 3-2. Kort efter føringsmålet ændrede Brian Lindahl taktik, meget defensivt, 5 mands forsvar. Det så ud til at Newcastle ville vinde, men først scorede Tevez til 3-3 og i kampens overtid scorede Ronaldo til slutresultat 4-3.
Newcastle - Man Utd 3-4
Det var en meget skuffet Brian Lindahl efter kampen:

"Jeg fatter det ikke, vi er foran 2 gange. 1-0 og 3-2 og begge gange lader vi dem komme ind i kampen. Set over hele kampen er det fortjent nok at Man Utd vinder, men uafgjort havde jeg været meget glad for. Vi har ikke vundet i et stykke tid og jeg håber virkelig vi kan lave et godt resultat i Carling Cup kampen mod Arsenal."



Der var lagt op til revanche da Newcastle og Arsenal igen skulle mødes. Det er ikke mange dage siden at Arsenal slog Newcastle med 3-1, denne gang fandt opgøret dog sted på St.James Park.
Brian Lindahl var gået tilbage til hans 4-4-2:
Given(GK), Baye(DR), Rädoi(DC), Pineda(DC), Babayaro(DL) - Milner(MR), Butt(MC), Emre(MC), N´Zogbia(ML) - Smith(FC), Martins(FC)

Smith havde fået chancen i angrebet sammen med Martins og det gav bonus. Smith fortsatte hans gode målstime og scorede kampens eneste mål og sendte Newcastle videre i Carling Cup hvor West Ham venter i kvartfinalen. Smith har nu scoret Newcastle 3 seneste mål. Arsenal spillede en fin kamp, men en storspillende Given var på plads i målet og tog alt hvad der kom inden for rammen. James Milner blev kåret til MOM. Butt har karantæne i næste kamp da han fik et gult kort.
Newcastle - Arsenal 1-0
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


S
Gæst
 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #40: 17 Jan 2008, 21:17 »

Ser lidt skidt ud.. Går godt nok hurtigt ned af bakke i ligaen. Kan det godt nok passe at Emre's bøde kan give så meget uro ? Har du nogen planer om hvordan du vil ændre stimen ?
Logged

Daninho13
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #41: 17 Jan 2008, 21:26 »

Mega fed blog !!

Kan ikke vente til næste indlæg (':
Logged

Daninho - més que un jugadore

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #42: 17 Jan 2008, 22:48 »

S:
Ved ikke om det lige er Emres bøde der gør forskellen. Men er sikker på det også har en indflydelse. Har ikke nogen rigtig plan, tager en kamp af gangen som de siger Opstemt

Daninho13:
Jeg takker mange gange! Fedt med nogen kommentar, det giver lysten til at skrive, specielt når det ikke går så godt. Der kommer en lille update imorgen tidlig.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #43: 18 Jan 2008, 06:16 »

 
Tættere på...


4/11 - 2007


Jeg vil engang imellem komme tættere på en spiller for Newcastle. Tættere på hedder mit lille indlæg i avisen.
I dag vil jeg gå lidt tættere på Alan Smith. Spilleren der er bedst kørende i øjeblikket for Newcastle United. De 3 hurtige:

Kæreste/Single ?
Smith: Single, desværre...

Alan Smith


Hus eller lejlighed ?
Smith: Hus, klart!

Byture eller hjemlige hygge ?
Smith: uha den er svært... byture selvfølgelig!

Ja Smith. Du er en af de bedst spillende for Newcastle for tiden, hvad synes du om krisen ?

Smith:
Det er selvfølgelig ikke sjovt når det går dårligt, vi startede ligaen rigtig godt, men nogen gik galt. Heldigvis er vi stadigvæk med i Carling Cupen og jeg tror på vi kan gå hele vejen der.

Du har efterhånden spillet en del pladser i denne sæson, højre midt, centralt midt og angriber, hvor føler du dig hjemme ?

Smith:
Jeg kan bedst lige angriber rolle, hvor jeg kan bevæge mig frit rundt. Som midtbane har man også defensive opgaver og det er ikke altid lige sjovt. Så angriber må blive mit svar.

Hvad er dine fremtidsplaner:

Smith:
Først og fremmest så koncentere jeg om min tid her i Newcastle. Jeg har haft 3 blandet år i Man Utd og jeg føler nu jeg vil bevise jeg er god nok til at spille fast. Jeg har kontrakt med Newcastle til 2012 og medmindre Newcastle vil sælge mig så er jeg indstillet på at være i klubben de næste 5 år.

Alan Smith


Hvad er de realistiske mål for sæsonen ?

Smith:
Hvis jeg skal være helt ærligt så håber jeg på en top 10, helst en plads blandt uefa cup pladserne. Chelsea, Arsenal, Liverpool og Man Utd er næsten sikker på at ende i top 4, de ligger også alle i top 4 på nuværende tidspunkt. Vi er nok ikke så heldige at en af holdene får en dårlig sæson.

Hvilken af dine medspillere ser du mest til i fritiden?

Smith:
Joey Barton ser jeg en del til. Vi bor ikke så langt fra hinanden, og da han også er single så har ikke rigtig nogen forpligtelser med kærester og børn. Babayaro er også en rigtig rar og flink person.


Alan Smith er startet inde i 7 kampe og har været indskiftet i 7. 4 mål er det blevet til. 4 oplæg er det også endt med. I News of the World har han fået en samlet karaktere på 7,14.
« Seneste Redigering: 18 Jan 2008, 06:20 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle - tilbage mod toppen ?
« Svar #44: 18 Jan 2008, 20:37 »

 


God stime


25 / 11 - 2007

Ovenpå Carling Cupen kampen mod Arsenal hvor man gik videre så var det tid til Premier League igen, og med mere selvtillid. Et lidt nærmere program hvor de kommende kampe også.Derby(U), Sunderland(U) og West Ham(H). Et program som burde give mindst 7point.

En kommentar fra Rádoi om de kommende kampe:
"Nu kender jeg ikke voldsomt meget til holdene da jeg lige er skiftet til Engelsk fodbold. Når jeg ser på stillingen så burde vi ihvertfald vinde over Derby og Sunderland hvis vi overhoved skal håbe på at spille om Uefa Cup plads. Vi har været inde i et svært program hvor nederlaget til Man Utd gjor rimelig ondt da jeg føler vi havde fortjent bedre"

Mirel Rádoi har været en af de posetive nyindkøbte spillere hos Newcstle. Jeg er sikker på han bliver endnu bedre når han begynder at snakke Engelsk.




Mål i Martins!


Derby ventede på udebane, Derby havde Sapara som tidligere på året var tæt på et skifte til Newcastle med i holdopstillingen. Newcastle havde følgene 11 spillere:
Given(GK), Baye(DR), Rädoi(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Butt(MC), Emre(MC), N´Zogbia(ML) - Smith(FC), Martins(FC)

Kampen skulle vise sig at være en rigtig god kamp for Newcastle, og specielt en mand gav den gas.Martins kunne efter 23 minutter gøre det til 1-0 for udeholdet, 6 minutter var han på pletten igen da han slog kontra sammen med Smith. Martins spiller Smith på midten, Smith spiller den i dybden med en førstegangs afleveringen og Martins banker den ind bag Hans Vonk.
Glæden varede dog kort, Rumænske Rádoi begik straffespark og Derby var nu tilbage i kampen med stillingen 2-1. Inden pausen kunne Martins lave sit hattrick. Emre erobrede bolden og sendte lynhurtige Martins afsted, han vred sig fri af forsvarsspileren og scorede sikkert. 3-1 var stillingen ved pausen.

Starten af anden halvleg var kedelig, Newcastle var foran med 2 og Derby kom ikke rigtig frem til noget, det så ud til den godt kunne ende med 3-1 resultatet. En fejl af Brian Priske gjor dog at Martins fik lavet hans 4. mål i kampen. Owen sparkede bolden indover fra højre, Priske får på en underlig måde ikke sparket bolden væk og Martins kunne scorer uden problemer.
Martins var ikke færdig, i kampens 94.minut afsluttede han fra 25 meter og med et placeret skud oppe i hjørnet så kan det godt ende med det bliver kåret til månedens mål. 5 mål blev det til af Martins i 5-1 sejren over Derby.
Derby - Newcastle 1-5

En glad Martins efter kampen:
"5 kasser har jeg aldrig scoret før! Det er helt sindsygt og jeg er rigtig stolt. Jeg elsker at spille i Newcastle og når vores fans bakker os op på denne måde så har jeg lyst til at være her resten af min karriere"




Barton så rødt


Ærkerivaler

Så ventede Sunderland, de ligger på en 20. plads og er på vej tilbage til Championschip igen. En skade hos den tidligere Newcastle spiller, Chopra, har dog heller ikke hjulpet. Han er topscorer for Sunderland med 7 mål er er ude i et par måneder endnu.
Manager Brian Lindahl har lavet et par små ændringer i forhold til storsejren over Derby:
Given(GK), Baye(DR), Rädoi(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Barton(MC), Emre(MC), N´Zogbia(ML) - Viduka(FC), Martins(FC)

Den ene ændring, Barton, skulle vise sig at få alvorlige konsekvenser. Med hans andet gule kort efter bare 32 minutter så var det farvel og tak til anføren.
Inden det var stillingen 1-1, Sunderland var kommet på 1-0 efter bare 2 minutter. Hvem ellers end Martins udlignede.Efter Barton´s udvisning var der sket nogen ændringer, Taylor var kommet ind i midterforsvaret og Rádoi op på midtbanen.
Netop Rädoi lagde op til Newcastle næste mål. Han vandt en hovedstødsduel hvor han sendte Owen afsted, med sin hurtighed satte han en mand af og fik udplaceret Gordon.
Selvom Newcastle var en mand mindre i en time kunne det ikke ses, Newcastle havde et godt pres på Sunderland, som ikke var skarpe foran målet.
Martins kunne øge føringen til 3-1 med 30 minutter igen. Sunderland fik et trøstemål i overtiden. Kampen endte 3-2 til Newcastle.
Sunderland - Newcastle 2-3




51470 var mødt frem på St.James Park til kampen mod West ham. Nr 9 mod 10 skulle spille mod hinanden og det kunne vise sig at være en vigtig kamp om uefa cup pladserne på længere sigt.
Da Barton var i karantæne skulle der et par ændringer til:
Given(GK), Baye(DR), Rädoi(DC), Pineda(DC), Enrique(DL) - Milner(MR), Butt(MC), Emre(MC), N´Zogbia(ML) - Owen(FC), Martins(FC)
Flere tidligere Newcastle spillere startede inde for West Ham, Dyet, Bellamy og Solano.

Så fik Newcastle scoret på et hjørnespark og denne gang var Rädoi der kom på måltavlen. Senere scorede Emre til 2-0 på et langskud. Så en offday til Owen og Martins som ikke kom på måltavlen. Sidst i kampen fik Pantsil reduceret, men det var ikke nok for West Ham.
Newcastle - West Ham 2-1
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010