home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1195 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FRIENDS
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: FRIENDS  (Læst 47683 gange)
Rooland
Manager

Sv: FRIENDS
« Svar #135: 05 Jul 2008, 21:12 »

Desuden lever Joeys manager jo i hans egen serie, og hun døde da i den normale freinds? Så vidt jeg husker.

Ja Smiley Og Joey har 7 mørkhårede søstre i "Friends", men kun 1 lyshåret i "Joey".
Jeg syntes dog stadig Joey er en god serie.

Jeg kunne godt tænke mig en "Friends - The Movie", fordi jeg elsker serien og jeg tror på at seriens forfattere er gode nok til at finde en rigtig god handling, selvom serien blev afsluttet alt for godt af.

Gungner
Gæst

« Svar #136: 05 Jul 2008, 21:57 »

Han har mere end 1 søster i serien "Joey"... Der bliver i hvert fald omtalt flere, plus der har været et par gæste-stjerner med til at spille en søster.... Men i Friends, har han ingen søster der hedder Gina.

Yessir
Manager

« Svar #137: 05 Jul 2008, 22:04 »

Han har mere end 1 søster i serien "Joey"... Der bliver i hvert fald omtalt flere, plus der har været et par gæste-stjerner med til at spille en søster.... Men i Friends, har han ingen søster der hedder Gina.

En hurtig Google søgning siger noget andet

Mary Angela
Mary Theresa
Veronica
Gina
Tina
Cookie
Dina

Don AA
Manager

« Svar #138: 06 Jul 2008, 23:23 »

Ingen Friends ­film alligevel http://vip.tv2.dk/article.php/id-12793962.html  Skuffet Græder

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

absalonsen
Gæst

« Svar #139: 08 Jul 2008, 23:16 »

Eddie, der bliver Chandlers bofælle i et par afsnit (på Zulu NU!!), er det ikke ham, der spiller Jimmy i Joey?

Djævlen
Gæst

« Svar #140: 08 Jul 2008, 23:25 »

Jo.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #141: 10 Jul 2008, 01:15 »

Hmm, jeg ville selvfølgelig gerne se vennerne samlet igen, men samtidig frygter jeg det ville blive et flop. Men igen, hvor mange dårlig friends episoder findes der? 0 efter min mening, så alt tyder da på at det kunne blive en succes. Dog ved jeg ikke hvad filmen skulle handle om, siden alt faldt på plads, og at f.eks. Joey flyttede til L.A.

(Har læst at det ikke bliver til noget med filmen)

Jeg forstår bare ikke at i alle hader Joey. Elsker Joey, og synes serien er alt for genial. Ikke Friends niveau, men stadig underholdende. Sørgeligt at serien blev droppet, jeg må sgu indrømme at jeg nyder at se Matt LeBlanc i den rolle, og ser ingen grund til at det skulle stoppes Skuffet

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Yessir
Manager

« Svar #142: 10 Jul 2008, 01:27 »

Hmm, jeg ville selvfølgelig gerne se vennerne samlet igen, men samtidig frygter jeg det ville blive et flop. Men igen, hvor mange dårlig friends episoder findes der? 0 efter min mening, så alt tyder da på at det kunne blive en succes. Dog ved jeg ikke hvad filmen skulle handle om, siden alt faldt på plads, og at f.eks. Joey flyttede til L.A.

(Har læst at det ikke bliver til noget med filmen)

Jeg forstår bare ikke at i alle hader Joey. Elsker Joey, og synes serien er alt for genial. Ikke Friends niveau, men stadig underholdende. Sørgeligt at serien blev droppet, jeg må sgu indrømme at jeg nyder at se Matt LeBlanc i den rolle, og ser ingen grund til at det skulle stoppes Skuffet

Hvis den ikke tiltrak nok seere i US, har du grunden lige der  Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #143: 10 Jul 2008, 07:58 »

Problemet er bare, at det ikke er den rolle. Han er en helt anden person i Joey end i Venner.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #144: 10 Jul 2008, 22:23 »

@Yessir
Fik måske ikke udtrykt mig klart. Ved godt hvorfor den blev droppet, men forstår ikke hvorfor seerne svigtede den...

@United-styrer
Jeg synes kun du har delvist ret. Han er da den Joey vi stort set kender fra Friends. Jeg ved godt hvor du vil hen når du siger at han ikke er den samme rolle, for uden helt at kunne forklare det, ved jeg godt hvad du mener.

Han er jo pludselig hovedpersonen i Joey, i stedet for at dele den med 5 andre mennesker. Han er jo "alene" nu, og derfor har de jo ændret lidt på ham. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare hvad jeg mener? Har set meget Joey på det sidste, og et stykke tid siden jeg sidst så Friends, så kommer til at blande det lidt sammen. Alt i alt nyder jeg bare at se serien. 

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Yessir
Manager

« Svar #145: 10 Jul 2008, 22:36 »

@Yessir
Fik måske ikke udtrykt mig klart. Ved godt hvorfor den blev droppet, men forstår ikke hvorfor seerne svigtede den...

@United-styrer
Jeg synes kun du har delvist ret. Han er da den Joey vi stort set kender fra Friends. Jeg ved godt hvor du vil hen når du siger at han ikke er den samme rolle, for uden helt at kunne forklare det, ved jeg godt hvad du mener.

Han er jo pludselig hovedpersonen i Joey, i stedet for at dele den med 5 andre mennesker. Han er jo "alene" nu, og derfor har de jo ændret lidt på ham. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare hvad jeg mener? Har set meget Joey på det sidste, og et stykke tid siden jeg sidst så Friends, så kommer til at blande det lidt sammen. Alt i alt nyder jeg bare at se serien. 

Fordi US seerne bliver forælet med så mange andre kvalitets sitcoms, og derved er det svært at fastholde publikum medmindre du virkelg har en klasseserie. OG det var Joey imo (og mange amerikaneres) ikke  Wink

Ja han har fået nogen af de samme karaktertræk med over i hans egen serie. Men det virkede bare aldrig optimalt i det nye miljo. Endnu engang er det her kun baseret på min egen holdning, og skal ikke ses som den hellige gral på hvorfor serien floppede  Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #146: 16 Aug 2008, 10:47 »

Lækkert! Så er boksen bestilt. Glæder mig sgu' til den lander Thumbs Up

absalonsen
Gæst

« Svar #147: 02 Nov 2008, 19:21 »

Blev sku færdig med boxen her tidligere på dagen. Meget mærkelig følelse, at jeg nu har set alle afsnit. ;-)

Gungner
Gæst

« Svar #148: 02 Nov 2008, 22:37 »

Elsker det afsnit med Brad Pitt og deres "I hate Rachel club"...
Og hvor vi finder ud af at Ross har snavet med bibliotekaren... Genialt afsnit

GudenEricsson
Gæst

« Svar #149: 02 Nov 2008, 22:52 »

Elsker det afsnit med Brad Pitt og deres "I hate Rachel club"...
Og hvor vi finder ud af at Ross har snavet med bibliotekaren... Genialt afsnit

Alle afsnit er geniale! Opstemt Kan også godt lide de afsnit hvor Ross og Rachel bliver gift i vegas. Smiley

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010