home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1190 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FRIENDS
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: FRIENDS  (Læst 47681 gange)
7kfum
Gæst

FRIENDS
« : 10 Jan 2008, 20:32 »

Vi har tråde om næsten alt her på siden, hvordan kan det så være at vi ikke har en tråd om verdens bedste serie, friends.

Personligt troede jeg, inden jeg så noget af den, at det var noget typisk amerikansk lort. Men så anbefalede min bror det, og så blev jeg ellers ramt af friends mani, hvilket resulterede i at jeg investerede i boxen med alle ti sæsoner.

I denne tråd kan vi diskutere sjove og mindeværdige øjeblikke  i denne fantastiske serie.

Personligt synes jeg at fraklippene og da Joey skal lære fransk er noget af det sjoveste.

Derudover er det spændende at se at karakterene udvikler sig gennem serien. I de første sæsoner er Chandler Bing klart den sjoveste, men han bliver meget mere seriøs henover serien. Den modsatte udvikling sker for Ross, som ender med at være helt vildt morsom.

Grasshoppers
Landsholdsspiller

Sv: FRIENDS
« Svar #1: 10 Jan 2008, 20:37 »

Det er verdens bedste serie!  crazy

Robuni
Gæst

« Svar #2: 10 Jan 2008, 20:43 »

Ja, det er en helt fantatisk serie, har alle sæsonerne på dvd, og det er totalt humor. Er helt væk af grin, der hvor Joey og Ross spiser Rachels kage, og Ross siger "It tast like feet" Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #3: 10 Jan 2008, 20:43 »

Da Joey lærer fransk, ja, det er pissefedt! Jeg ser så mange afsnit jeg kan på TV2 og Zulu. Smiley Overvejer også, at investere i Boxen, nogen der ved, hvor jeg kan købe den billigt? Ved den ligger til 699 mange steder, men nogen der kender et billigere sted. Evt. brugt?

Friends er for godt. :-D

7kfum
Gæst

« Svar #4: 10 Jan 2008, 20:44 »

Ja, det er en helt fantatisk serie, har alle sæsonerne på dvd, og det er totalt humor. Er helt væk af grin, der hvor Joey og Ross spiser Rachels kage, og Ross siger "It tast like feet" Wink

Ja og samme scene i fraklippene er også super.

7kfum
Gæst

« Svar #5: 10 Jan 2008, 20:44 »

Da Joey lærer fransk, ja, det er pissefedt! Jeg ser så mange afsnit jeg kan på TV2 og Zulu. Smiley Overvejer også, at investere i Boxen, nogen der ved, hvor jeg kan købe den billigt? Ved den ligger til 699 mange steder, men nogen der kender et billigere sted. Evt. brugt?

Friends er for godt. :-D

Jeg var så dum at bruge 1000 kroner for den. Jeg tror ikke du kan få den billigere end 699.

Robuni
Gæst

« Svar #6: 10 Jan 2008, 20:45 »

Ja og samme scene i fraklippene er også super.

ja, det er vildt humor Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #7: 10 Jan 2008, 20:48 »

Jeg var så dum at bruge 1000 kroner for den. Jeg tror ikke du kan få den billigere end 699.

Hvis jeg kan få den brugt, så burde der være mulighed for det. Smiley

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #8: 10 Jan 2008, 20:48 »

Jeg er også helt vild med den serie.. Smiley

Min yndlings er helt klart Joey, fordi han er så ligeglad og bare nyder livet.. Opstemt Med hensyn til yndlingsafsnit må det nok også være det hvor Joey lærer fransk.. Det er virkelig underholdende, dog synes jeg det mest ... Ikke rørende, men bare bedste afsnit, tror jeg nok, helt klart er det sidste, hvor de snakker tilbage gennem de sidste mange år.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

7kfum
Gæst

« Svar #9: 10 Jan 2008, 20:49 »

ja, det er vildt humor Smiley

Må indrømme at jeg blev mega sur da det sluttede. Jeg var i dårlig humør den dag :b

GudenEricsson
Gæst

« Svar #10: 10 Jan 2008, 20:51 »

Godt med en tråd om den bedste serie! Thumbs Up

Kan bedst lide det det afsit, med nytårsforsætene. Sæson 6 mener jeg det er... Ross' forsæt er, at han vil gøre en ting hver dag, som han aldrig har prøvet før. Det hele ender med, at han får proppet Pudder og Lotion ned i sine læderbukser på en date, haha. Chandler må ikke gøre grin med sine venner i en uge. Det mislykkedes selvfølgelig! Specielt dét afsnit synes jeg om, men der er ikke ét afsnit, der ikke er sjovt.

Det kunne være fedt med en Reunion (Hvad hedder de på dansk?), hvor man ser hvordan det går for Monica og Chandler med ungerne og det nye hus, hvad der sker med Ross og Rachel, om Phobe er blevet endnu mere underlig crazy, Og om Joey er kommet i fast forhold (Tvivler på det sidste! Wink) Bare et afsnit, der varede en times tid, ville være alt for nice! Opstemt

Har selvfølgelig friends boxen Cool
« Seneste Redigering: 10 Jan 2008, 20:52 af GudenEricsson » Logged

arsenalistic
Manager

« Svar #11: 10 Jan 2008, 20:53 »

Må indrømme at jeg igennem hele min ungdom, og stadigvæk, altid bliver en smule forelsket i Rachel, når jeg ser denne Serie. Hun er da det dejligste Smiley

Go you Gunners!

absalonsen
Gæst

« Svar #12: 10 Jan 2008, 20:53 »

En anden episode jeg husker godt er denne:

Kort før Chandler og Monica's bryllup, får Chandler kolde fødder og "flygter". Han efterlader en seddel, hvor der står "Sig til Monica, at jeg er ked af det." Ross finder den og viser den til Rachel. De viser den så til Phoebe, der læser den: "Sig til Monica, at jeg er ked af det." Og siger så til Ross "Det kan du da selv gøre!"

Det er meget sjovere, når man ser det rigtigt. Smiley :-P

7kfum
Gæst

« Svar #13: 10 Jan 2008, 20:54 »

David Schwimmer er den eneste der har sagt nej til at lave flere friends. Hvis han havde sagt ja, kunne det være blevet til en hel sæson mere.

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #14: 10 Jan 2008, 20:55 »

Friends er, og blir' ved med at være verdens bedste serie!

Er pisse sur på Ross.. Læste at han ikke ville lave flere afsnit. De andre vil gerne? Han svarede da de spurgte: "It's the past"! Hvad fanden sker der? Shockeret

EDIT: Så ikke at Sommer skrev det samme som mig Wink

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010