home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:31:00 Broen13 Blogs [4] Mit AS Roma-eventy...
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 22:04 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  2 Brugere, 552 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Lær fra anden spiller
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lær fra anden spiller  (Læst 554 gange)
drud
Lilleputspiller
*

Lær fra anden spiller
« : 10 Jan 2008, 12:10 »

Hej allesammen

Jeg har lige købt Mauro Zarate i sommerpausen og ham vil jeg gerne have til at lære fra Cesar Dalgado som jeg købte sidste sæson, men hvordan gør jeg det? Jeg har været under "handling med spiller" som en af mine kammerate fortalte mig, men jeg synes ikke at kan finde det?

Håber en af jer kan hjælpe mig

Daniel-123
Landsholdsspiller

Sv: Lær fra anden spiller
« Svar #1: 10 Jan 2008, 13:40 »

Er spilleren ungdomsspiller?

Metsu1
Manager

« Svar #2: 10 Jan 2008, 13:42 »

Mener også det har noget med alderen at gøre.

Hvor gammel er Zarate??

Rossonero
Gæst

« Svar #3: 10 Jan 2008, 13:44 »

Hvor gammel er Zarate??

20 år Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #4: 10 Jan 2008, 13:56 »

Så burde han være modtagelig for oplæring.

Det er under "handlinger med spiller" og helt ned i bunden, at man kan vælge, hvem han skal "i lære" hos

barca4ever2
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 10 Jan 2008, 14:04 »

Så burde han være modtagelig for oplæring.

Det er under "handlinger med spiller" og helt ned i bunden, at man kan vælge, hvem han skal "i lære" hos
har også let efter det, Tak for svaret

Metsu1
Manager

« Svar #6: 10 Jan 2008, 17:59 »

Jeg har lige lavet et SS, så du kan se, hvor det er, man finder funktionen.

Dette eksempel er Vurnon Anita fra Ajax. Han er en fast del af førsteholdet, men kan stadig stå i lære hos andre mere erfarne spiller. Han er 19 år.

Nu er han allerede i gang med at blive lært op af Maduro, men normalvis ville der være en række spillere til rådighed i den med rødt indrammede kasse. Spillere der alle spiller den samme position som Anita. Jeg har valgt Maduro til ham, da der under hans personlige side står, at han minder om Maduro i spillestilen.

Håber dette kan hjælpe dig yderligere  Thumbs Up

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #7: 10 Jan 2008, 18:26 »

Det vigtigste man skal kigge efter er spillernes personlighed. Den skal helst matche, eller være tæt på hinanden. Ellers kan det betyde, at spillerne får et misforhold til hinanden eller ligefrem bliver uvenner, og det kan skabe uro i truppen. Man får altid en kommentar fra begge, når man har sat dem sammen. Er den ikke positiv, så skiller jeg dem af igen, ved at udleje lærlingen til en rugeklub, og hente ham hjem igen et par dage efter.. Af samme årsag parrer jeg kun spillere i transfervinduerne.
Man skal også være opmærksom på stats som beslutsomhed(og muligvis også mod, aggresivitet, indflydelse og flair, men jeg er ikke helt sikker hvad angår FM 08). Hvis mentorens statværdi i beslutsomhed er lavere end lærlingens, så vil lærlingens beslutsomhed falde. Man skal også vurderer om mentorens specielle traits(hvis nogen) er nogen man ønsker lærlingen skal besidde. F.eks er traiten "Kommer frem så snart muligheden byder sig" måske ikke lige det man ønsker sig af sin back.
Spillere, hvis personlighed er "leder" kan muligvis være mentor for alle andre personligheder, men det er jeg ikke helt sikker på endnu, men jeg har ikke haft nogen negative erfaringer med dem til nu.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010