home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  2 Brugere, 794 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Video-overvågning i byer
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Video-overvågning i byer  (Læst 7538 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller

Video-overvågning i byer
« : 09 Jan 2008, 15:39 »

Nu vil de jo til at sætte mere overvågning op på gader og stræder for at beskytte os.

Hvad siger i egentlig til det: Personligt synes jeg det er en god idé fordi det kan måske skræmme overfalds mændende, hjælpe politiet i deres opklaringssager, og få borgerne til at føle sig mere trygge. Men hvad synes i??

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Video-overvågning i byer
« Svar #1: 09 Jan 2008, 15:40 »

Helt enig. Mere videoovervågning, det kan kun gå for langsomt!

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 09 Jan 2008, 15:44 »

Jeg har ikke noget at skjule, så fint med mig.

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 09 Jan 2008, 15:47 »

videoovervågning er vejen frem. vi har så mange uopklarede overfald i danmark, så det er skræmmende.
dem som ikke vil have videoovervågning må jo åbenbart føle at det gør noget som andre ikke må se

barca4ever2
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 09 Jan 2008, 15:50 »

videoovervågning er vejen frem. vi har så mange uopklarede overfald i danmark, så det er skræmmende.
dem som ikke vil have videoovervågning må jo åbenbart føle at det gør noget som andre ikke må se[/quote

lige i øjet det er vejen frem!!
« Seneste Redigering: 09 Jan 2008, 15:52 af barca4ever2 » Logged

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #5: 09 Jan 2008, 15:50 »

Jeg sys det er lamt at man skal ku se hvad folk laver når de går i byen... At man skal overvåges li meget hvad man gør... Men sådan er verden jo blevet, og det er skidt.. Trist... Men det er fint med mig, for det kan muligvis hjælpe politiet... Tror ikke det skræmmer overfaldsmændende, og tror ikk det gør at der blir færre overfald, men det kan jo muligvis hjælpe en opklaring... Hvis man går alene et skummelt sted, med to hætteklædte bag sig, vil man nok ikk tænke "ahr, der er overvågning, der sker ikk en skid..."... Så på den måde tror jeg ikk det hjælper...

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

barca4ever2
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 09 Jan 2008, 15:54 »

Jeg sys det er lamt at man skal ku se hvad folk laver når de går i byen... At man skal overvåges li meget hvad man gør... Men sådan er verden jo blevet, og det er skidt.. Trist... Men det er fint med mig, for det kan muligvis hjælpe politiet... Tror ikke det skræmmer overfaldsmændende, og tror ikk det gør at der blir færre overfald, men det kan jo muligvis hjælpe en opklaring... Hvis man går alene et skummelt sted, med to hætteklædte bag sig, vil man nok ikk tænke "ahr, der er overvågning, der sker ikk en skid..."... Så på den måde tror jeg ikk det hjælper...

(det med fed) det kan jeg godt følge dig i men jeg tror man håber på at folk lader vær fordig man regner med de ik vil have straf og derfor lade vær..fordi man sætter flere kamera op

LosCules
Gæst

« Svar #7: 09 Jan 2008, 15:56 »

Det er helt fint med mig. Det er lidt trist, at vi er kommet så langt ud, hvor vi bliver nødt til at have overvågning i byen. Men så længe det hjælper, så har jeg absolut intet i mod det.

simonob@ Mht. til det du skrev til sidst, så hjælper det jo ikke på den måde, men det vil gøre det langt nemmere at finde overfaldsmændene.

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #8: 09 Jan 2008, 16:04 »

Kan bare heller ikke se hvad folk skulle have i mod det, andet end dem der har noget at skjule

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #9: 09 Jan 2008, 16:08 »

(det med fed) det kan jeg godt følge dig i men jeg tror man håber på at folk lader vær fordig man regner med de ik vil have straf og derfor lade vær..fordi man sætter flere kamera op
simonob@ Mht. til det du skrev til sidst, så hjælper det jo ikke på den måde, men det vil gøre det langt nemmere at finde overfaldsmændene.

Præcis... Men tror ikk de tænker sådan... Jeg er af dén holdning, at folk der stikker andre ned, enten uden grund, ELLER fordi de ikk må få en smøg, eller et eller andet i den stil, de folk er bare syge i hovedet... Og hvis de er psykisk syge, så tænker de ikk over der er et kamera... Men som jeg også skrev... Det er trist at man skal overvåge alt og alle, men håber da bar at det kan hjælpe på opklaringen af de kommende sager...

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #10: 09 Jan 2008, 16:10 »

Kan bare heller ikke se hvad folk skulle have i mod det, andet end dem der har noget at skjule

Både og, ikk ? For det er da også trist at man skal overvåges ligemeget hvor man er ?
- Men igen... De få ødelægger de for alle de andre...
« Seneste Redigering: 09 Jan 2008, 16:12 af simonob » Logged

LosCules
Gæst

« Svar #11: 09 Jan 2008, 16:18 »

Præcis... Men tror ikk de tænker sådan... Jeg er af dén holdning, at folk der stikker andre ned, enten uden grund, ELLER fordi de ikk må få en smøg, eller et eller andet i den stil, de folk er bare syge i hovedet... Og hvis de er psykisk syge, så tænker de ikk over der er et kamera... Men som jeg også skrev... Det er trist at man skal overvåge alt og alle, men håber da bar at det kan hjælpe på opklaringen af de kommende sager...

De bliver i det mindste stadig fundet.

Guldbrand
Gæst

« Svar #12: 09 Jan 2008, 16:18 »

Tja..  Jeg syntes det er en skam at det er kommet så vidt som det er.. Men de senete uroligheder i København har gjort at det er en nødvendighed..

Men det er lidt trist at vide at man ikke kan gå i byen og klø sig i røven uden at nogen skal se det på video overvågning..   Forlegen   Heldigvis bor jeg ikke i København, så det problem har jeg ikke... Peace   Endnu.   Skuffet

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #13: 09 Jan 2008, 16:23 »

De bliver i det mindste stadig fundet.

Tjah, der er jo ingen garanti... Men man kan da håbe at de gør... Opstemt

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #14: 11 Jan 2008, 21:11 »

Men det er lidt trist at vide at man ikke kan gå i byen og klø sig i røven uden at nogen skal se det på video overvågning..
Tjah, så ville jeg da skide på om man så mig, klø mig selv i røven også bag ved mig kom Peter Lundin rendene efter Biker-Jens Rullende Øjne

I ain't playin', nigga

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010