home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 15:16:21 morfar Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23172
  2 Brugere, 601 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Georgegex
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjælp med Opbygning af taktik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp med Opbygning af taktik  (Læst 638 gange)
Vegito
Ynglingespiller

Hjælp med Opbygning af taktik
« : 08 Jan 2008, 22:47 »

Hej jeg ville hører om der nogle der ville hjælpe mig med og sætte en taktik om med hold indstilling/personlig indstilling

Formation: http://www.sendspace.com/file/pcwpcm (Ved ikke hvordan jeg lægger billede op)

Mit hold: http://www.sendspace.com/file/lcha0b

Håber nogle vil hjælpe mig

Mvh Vegito

Nogen der ved hvad foreskellen er på sex og Lego???

Vegito
Ynglingespiller

Sv: Hjælp med Opbygning af taktik
« Svar #1: 09 Jan 2008, 21:04 »

Ingen hjælp

Nogen der ved hvad foreskellen er på sex og Lego???

ajakob
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 12 Jan 2008, 04:51 »

Før det første vil jeg sige, at det er svært, hvis man ikke har nogen personlig erfarings med FCM's spillere, at sætte de personlige indstillinger. Disse afhænger jo i høj grad af spillernes egenskaber. I øvrigt bruger du er formation, som jeg vil tro /har i hvert fald ikke selv) de færreste har erfaring med og det kan derfor være svært at vide hvordan holdet reagerer på de enkelte indstillinger.
For det andet synes jeg du skal prøve dig frem, selv om det kan være frustrende og spild af tid (som man ofte ikke har, hvis man er et tophold) og eventuelt kigger rundt på diverse fora.
Din taktik ser jo forholdsvis offensiv ud, så det ville nok være godt, at sætte mentalitet i den høje ende af skalaen, fx omkring 12-14.
Da der er mange folk på midtbanen, bør afleveringerne her nok sættes til kort, mens forsveret hurtigt skal have bolden op til midtbanen og derfor ville jeg sætte dem til "direkte" afleveringer. Tempoet bør nok sættes til langsom, hvis du vælger at spille med korte afleveringer.
Af personlige indstillinger er det som sagt svært at sige noget om, da jeg ikke selv har erfaring med spillere fra FCM. Men vil som udgangspunkt forslå, at dine backs (og selvfølgelig midterforsvaren) sættes til kun at løbe frem sjældent, da opstillingen i sig selv er rigeligt offensiv. Det samme bør du nok overveje at gøre for den defensive midt.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #3: 12 Jan 2008, 05:02 »

Jeg ville aldrig spille med sådan et forsvar... Jeg ville spille med 3 centralt... Hvis din modstander pludselig spiller med 3 mand helt fremme, skal dine backs godt nok søge meget ind hele tiden, for at det ikk kokser helt... Og egentlig også hvis de bar spiller med 2 angribere... Så medmindre du har Cannavaro, eller sådan noget, så sys jeg du skal rykke dine backs ind.. Opstemt

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010