home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 904 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause) Mission: Worldclass
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: (Pause) Mission: Worldclass  (Læst 16658 gange)
manutd5
Reserveholdsspiller

Sv: Mission: Worldclass
« Svar #30: 09 Jan 2008, 14:48 »

Rigtig spændende projekt og jeg vil helt sikker følge med.

Hvem vil du mene er din bedste spiller?(evt. hvad mener din ass. træner)

Gabe
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 09 Jan 2008, 14:50 »

Umiddelbart ser start 11-eren rigtig spændende ud, men lur mig om du ikke får brug for en ny venstre-kant Tunge Fedt at du starter som arbejdsløs og så vil kæmpe dig op. Har selv gjort samme forsøg i FM08, men tror jeg mangler tålmodighed til at starte sådan helt fra bunden Wink Er ihvertfald gået lidt i stå...

Rossonero
Gæst

« Svar #32: 09 Jan 2008, 14:54 »

Rigtig spændende projekt og jeg vil helt sikker følge med.

Hvem vil du mene er din bedste spiller?(evt. hvad mener din ass. træner)

Det glæder mig.
Ang. den bedste, mener assistenten at det er Martín Del Campo. Jeg synes dog, at en spiller som Gustavo Bordicio eller  Gastón Galván er de bedste.

Umiddelbart ser start 11-eren rigtig spændende ud, men lur mig om du ikke får brug for en ny venstre-kant Tunge Fedt at du starter som arbejdsløs og så vil kæmpe dig op. Har selv gjort samme forsøg i FM08, men tror jeg mangler tålmodighed til at starte sådan helt fra bunden Wink Er ihvertfald gået lidt i stå...

Tak, og håber du vil følge med fremover.
Vil tænke over dit råd om en venstrekant, selvom jeg mere satser på en central forsvarer.

barca4ever2
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 09 Jan 2008, 15:14 »

virkelig spændene vil følge med!! syntes det er godt at updates´ne ik er så lange men GODE. Glæder mig til at høre noget mere om det spændende klub! tror det bliver rigtgi godt desværre er det trist at denne blog slutter meget snart, fordi er sikker på at du hurtigt når målet Grin

svenne
Juniorspiller
**

« Svar #34: 09 Jan 2008, 15:26 »

God update.

Meget spændende klubvalg (den klub jeg ønskede du valgte Opstemt )

Vil dog også mene, at du skal have noget mere rutine i forsvaret. Glæder mig til at følge med

FM, Almost Better Than Tacos !

LosCules
Gæst

« Svar #35: 09 Jan 2008, 15:29 »

En meget spændende start, og jeg kan godt lide måden du har indledt bloggen på. Du har et hold med potentiale, synes jeg, hvor især defensiven er stærk. Håber denne blog varer længere end dine andre, da det helt sikkert vil medføre, at den vil kandidere til Månedens Blog ud fra, hvad jeg indtil videre har set.

Giv mig en update til! Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #36: 09 Jan 2008, 15:50 »

Spænende at se, hvor lang tid der går før Boca og River er banket godt og grundigt Djævel

Og kom så med en update!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #37: 09 Jan 2008, 15:58 »

Ser rigtig godt ud.
& Lyder spændende.

Rossonero
Gæst

#3 OPDATERING (07/08)
« Svar #38: 09 Jan 2008, 16:22 »

Opstartsfasen
Venskabskampe & transfers

Det har været en ophængt måned, hvor både venskabskampe og transfers er blevet gennemført. Holdet var stærkt fra start af, dog manglede der bredde, hvilket jeg føler er blevet gjort med de 3 seneste indkøb. Først til klubben kom Gustavo Toranzo, 19, på en lejekontrakt, som er gyldig til sidst på sæsonen. Han vil fungere som backup for det sikre førstevalg, Gustavo Bordicio. Efterfølgende gik jeg ind og så til Independiente, som havde en masse potentiale at byde på. 20-årige Enzo Bruno blev dog den udvalgte, og er formodentlig det stærkeste køb hidtil. Independiente havde sat ham på transferlisten, og efterspurgte sølle £1, som må ses som noget af et røverkøb. Den sidste mand til ensemblet blev hentet for samme pris som førnævnte, men dog kom spilleren fra River. Navnet på spilleren er Juan Pablo Passaglia, og var som Enzo Bruno, kommet i overskud i klubben. Udover handlerne, er der også blevet spillet en del venskabskampe.

Følgende resultater blev hentet:

2-0 ∙ Estudiantes (PA)
5-0 ∙ Porvenir
4-1 ∙ Ctral. Córdoba
2-0 ∙ Defensor Sporting
2-0 ∙ Temperly
3-1 ∙ Rampla Juniors

Vi er fuldt udrustet, og klar til kamp i sæsonen. Første opgør burde blive et "walk in the park", da vi er oppe imod et hold spået en femtende plads, Aldosivi. Samtidig foretages der et lille skift i den stærkeste opstilling efter Bruno Enzo's ankomst, som vil overtage venstrekanten på bekostning af Yamil Garnier, der må nøjes med en bænkplads.

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #39: 09 Jan 2008, 17:48 »

Glæder mig til at høre mere Smiley
Gode resultater Opstemt

Yoggidk
Gæst

« Svar #40: 09 Jan 2008, 17:51 »

Jeg vil helt sikker også følge med, har også selv overvejet at starte en som dig Peace Men det tager en evighed Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #41: 09 Jan 2008, 17:59 »

En meget spændende start, og jeg kan godt lide måden du har indledt bloggen på. Du har et hold med potentiale, synes jeg, hvor især defensiven er stærk. Håber denne blog varer længere end dine andre, da det helt sikkert vil medføre, at den vil kandidere til Månedens Blog ud fra, hvad jeg indtil videre har set.

Giv mig en update til! Smiley

"Enig-knap"..

KIU Rosso Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

FCKchamp
Gæst

« Svar #42: 09 Jan 2008, 18:02 »

Utrolig fed blog indtil videre. Jeg havde selv lige startet et spil af samme princip, for et par dage siden, dog uden blog, så ser frem til at følge din færden - i forhold til min egen.

God vind.

Kaas
Reserveholdsspiller

« Svar #43: 09 Jan 2008, 18:13 »

Fed blog . Opstemt - Virkelig et navn der fanger . :b
- Hvilket skin bruger du ?

Rossonero
Gæst

« Svar #44: 09 Jan 2008, 18:16 »

Mange tak drenge.

Kaas@ Bruger noget der hedder Black-In 2

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010