|
cube
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Jan 2008, 18:16 af cube »
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
TAK Cube.. Tusind tak fordi du er begyndt på en Gunners-blog.. Det er virkelig mit favorithold.. Ser frem til næste update  .. god indledning og flot sat op grafisk  ... hvad kan man forvente sig af næste update?? 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
cube
|
|
TAK Cube.. Tusind tak fordi du er begyndt på en Gunners-blog.. Det er virkelig mit favorithold.. Ser frem til næste update  .. god indledning og flot sat op grafisk  ... hvad kan man forvente sig af næste update??  Mange tak. Jeg er allerede nået et godt stykke i spillet så du kan forvente status efter første halvår 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Det tegner da spændende... Og en rigtig flot grafik fra Grafik-Mesteren Cube 
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Super flot. Måske lidt trist at man skal scrolle for at se hele siden, men det er trods alt flueknepperi. Ser frem til mere...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Super flot. Måske lidt trist at man skal scrolle for at se hele siden, men det er trods alt flueknepperi. Ser frem til mere...
Hvilken opløsning kører du med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Super .  Du kan bare det der med grafikken.  Glæder mig til der kommer en update.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Hvilken opløsning kører du med?
1280 x1024 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
1280 x1024  Det er kun ekstremt lidt du skal scrolle for at se hele siden.. 1 pixel eller sådan noget, ik?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Møller
Gæst
|
|
Ser fornuftigt ud cube  Vil gerne se mere, Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Det er kun ekstremt lidt du skal scrolle for at se hele siden.. 1 pixel eller sådan noget, ik?
Jo. Men som sagt, ren flueknepperi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Ismael Aissati  Michael Johnson  Oversigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
Flot grafik som vi kender det fra coma, cube.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|