home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  ALT for mange crash's?!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: ALT for mange crash's?!  (Læst 2741 gange)
Hallas
Gæst

ALT for mange crash's?!
« : 07 Jan 2008, 21:33 »

Hej,

Jeg har siden jeg købte FM2008 oplevede at næsten alle mine spil crasher. F.eks. er mine FC Frederica, FC Midtjylland og Real Madrid games alle crashet. Har geninstalleret spillet flere gange, men næsten alle mine spil crasher. Og generelt synes jeg også at spillet crasher for meget mens man spiller. F.eks. på et af mine savegames kommer der hver gang, når jeg går ind i "Home" eller hvad det er, en pop-up som siger:" Could not read year fixtures", eller sådan noget.

Nogle der har lignende problemer, og ved hvordan de kan blive løst?
For er godt træt af det nu Wink

tturbo1
Manager

Sv: ALT for mange crash's?!
« Svar #1: 07 Jan 2008, 21:45 »

Har spillet 6 dage, 7 timer og 19 minutter på det spil jeg har gang i nu, uden at opleve en eneste Crash.
Så jeg er ret sikker på, at det IKKE er spillet der er problemet. Går selvfølgelig ud fra, at du har Patchen installeret???

Crash skyldes typisk fejl lavet Editoren eller fejlplacering af grafik eller lign.

Hallas
Gæst

« Svar #2: 07 Jan 2008, 23:04 »

Har patchen, så ved ikke lige hvorfor, det sker så meget ved mig Ubeslutsom

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 11 Jan 2008, 05:24 »

Altså, jeg har haft nogen store major big problemer med crashes, hvor mit spil bare lige pludseligt lukker ned på de mest mærkelige og nedern tidspunkter, er ved at installere patchen, men fuck hvor har det ødelagt en del for mine spil....Og i mit dortmund spil, hvis jeg skiter job så går det ned, kan lige pludselig kun være landstræner, for der crasher det ikk3.... ticked off crazy

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Kimovic
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 14 Jan 2008, 19:09 »

Jeg har installieret patchen 8.1 men nu crasher den kraftedme igen inde i sæson 5... Hvad skal man gøre??

Altid FCK
Manager

« Svar #5: 14 Jan 2008, 22:43 »

Prøv at slette noget grafik eller skift skin

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 14 Jan 2008, 22:46 »

Jeg har spillet FM i 4-6 år nu og har aldrig været ude for at mit spil crashede. Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #7: 14 Jan 2008, 22:58 »

De eneste Crash's jeg har haft, har været min egen skyld, hvor jeg har placeret ting forkert, leget lidt for meget med editoren, eller været ved at rode med noget jeg ikke burde... så du må jo have gjort noget forkert siden det sker, eller måske kan din computer ikke trække spillet, hvilket for mig virker lidt usandsynligt, da FM måske er et af de mindst krævende spil på markedet for tiden Smiley
« Seneste Redigering: 14 Jan 2008, 23:09 af søgaard » Logged

Rossonero
Gæst

« Svar #8: 14 Jan 2008, 23:03 »

Same as søgaard. Har til tider ladet computeren/FM stå tændt, når jeg eksempelvis skulle ud og når jeg så kom hjem igen, er det på en eller anden mystisk vis slukket.
Det er erfaret et par gange, hvorfor jeg altid slukker for computeren, når jeg skal andetsteds hen.

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 14 Jan 2008, 23:07 »

tror jeg i alt har spillet 15-20 sæsoner uden et eneste crash, så det lyder lidt underligt! Smiley

Kimovic
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 15 Jan 2008, 00:27 »

Først og fremmest, jeg har aldrig rørt ved editoren. Så den del må være udelukket.

Om min computer ikke kan kører den er også helt i skoven, det er en splinter ny comp, som simpelthen river spillet rundt..

Skifte skin? hvordan i alverden skulle det kunne ændre tingene? Jeg mener burde det kunne forsage crash?

Slette grafik? Såsom ? Jeg mener det er da lidt svært slette ting, man vil jo aldrig vide om det skal bruges igen....

Tak for de mange forslag, håber dog der kommer en udybende kommentar omkring hvad jeg bør slette ;O)

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 15 Jan 2008, 01:17 »

prøv og fjerne det og installere det igen? Smiley

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

tturbo1
Manager

« Svar #12: 15 Jan 2008, 08:53 »

Først og fremmest, jeg har aldrig rørt ved editoren. Så den del må være udelukket.

Om min computer ikke kan kører den er også helt i skoven, det er en splinter ny comp, som simpelthen river spillet rundt..

Skifte skin? hvordan i alverden skulle det kunne ændre tingene? Jeg mener burde det kunne forsage crash?

Slette grafik? Såsom ? Jeg mener det er da lidt svært slette ting, man vil jo aldrig vide om det skal bruges igen....

Tak for de mange forslag, håber dog der kommer en udybende kommentar omkring hvad jeg bør slette ;O)

Jamen et eller andet i dit spil må jo få det til at crashe ikke???
Når du afinstallerer kører du kun uninstall??? For så hjælper det ikke en skid. Spillet sletter nemlig ikke de ændringer du har lavet manuelt, så hvis fejlen ligger der, så har du jo ikke løst det.

Det du skal gøre er:
Kør uninstall og slet spillet. Derefter går du i Stifinder og sletter HELE mappen under c:programmer/sports interactive.
Derefter er du nød til at fjerne den mappe der ligger i Dokumenter også. Altså c:dokumenter/sports interactive.
Det er der alle dine savegames og dit grafik ligger. Du kan evt. omdøbe mappen i første omgang, så kan du altid gendanne det du har liggende.
Derefter kører du en installation af spillet. Luk alle andre programmer, så der ikke er en msn eller lign. der forstyrrer. Så installerer du Patchen på samme vis. Hold øje med at den pakker ud som den skal og installerer alle filer.
Så må du jo prøve at teste dit spil og køre nogen Sæsoner UDEN at du ligger andre filer ind. Crasher spillet stadig er der fejl i det og du må have det byttet. Ellers skyldes fejlen noget af det du har lagt ind.

JKJ
Gæst

« Svar #13: 15 Jan 2008, 10:13 »

I de mange år jeg har spillet CM/FM, både alene og med vennerne har jeg kun oplevet et eneste crash, så kender heller ikke til problemmet  Wink

Kimovic
Lilleputspiller
*

« Svar #14: 15 Jan 2008, 19:23 »

tturbo1
Jeg siger mange tak, jeg prøver at slette møget og håber det fungere derefter.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010