home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:34:23 NAsMaR Omklædning... Tips FM 26
I dag kl. 16:28:44 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 12:18:27 Bubbles Omklædning... Hvad siger vi til det?
I dag kl. 09:43:55 Christoffer Omklædning... Hvem skal du være i di...
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18 JG v25 Omklædning... Job-opslag: Fix det ny...
25 Okt 2025, 13:09 JG v25 Baren NBA
Antal Registrerede Brugere: 23172
  1 Bruger, 566 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Elfenbenskysten, Ja eller Nej?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Elfenbenskysten, Ja eller Nej?  (Læst 1642 gange)
vondracek
Gæst

Elfenbenskysten, Ja eller Nej?
« : 07 Jan 2008, 21:11 »

Hey alle.

Jeg er igang med et Chelsea spil og har aldrig kunne ansøge om job hos et landshold så tidligt - d. 17 Februar 2008. Elfenbenskysten havde nogle dårlige præstationer til Africa Nations Cup og jeg søgte bare om at blive træner for lidt sjovs skyld - hvem ved om jeg ville få jobbet.

Nu står jeg så og kan acceptere tilbudet, men ville lige spørge jer hvordan det foregår med landsholdet. Er det sådan så jeg kan træde af når som helst og ansøge job hos større lande når de har brug for en ny træner? (Italien, Spanien, Tyskland etc.)

Synes I jeg skulle? Og kom lige med nogle vigtige tips/faktorer når  det er at man er landstræner  Peace
« Seneste Redigering: 07 Jan 2008, 21:12 af vondracek » Logged

Yoggidk
Gæst

Sv: Elfenbenskysten, Ja eller Nej?
« Svar #1: 07 Jan 2008, 21:15 »

Hey alle.

Jeg er igang med et Chelsea spil og har aldrig kunne ansøge om job hos et landshold så tidligt - d. 17 Februar 2008. Elfenbenskysten havde nogle dårlige præstationer til Africa Nations Cup og jeg søgte bare om at blive træner for lidt sjovs skyld - hvem ved om jeg ville få jobbet.

Nu står jeg så og kan acceptere tilbudet, men ville lige spørge jer hvordan det foregår med landsholdet. Er det sådan så jeg kan træde af når som helst og ansøge job hos større lande når de har brug for en ny træner? (Italien, Spanien, Tyskland etc.)

Synes I jeg skulle? Og kom lige med nogle vigtige tips/faktorer når  det er at man er landstræner  Peace

Jeg syntes du skal hvis du ikk syntes det er sjovt i Chelsea mere? altså smag og behag...

ManUtd83
Manager

« Svar #2: 07 Jan 2008, 21:19 »

Alt¨så der kan aldrig ske noget ved at tage jobbet. Hvis du gider at bruge den ekstra tid på det er det bare fint. Jeg tog også for sjov engang jobbet so Nigerias manager, men sagde op før jeg havde spillet en kamp. De er ligeglade om du siger op og du kan jo have begge jobs på en gang. Det er dog en god måde at blive venner med spillere fra landet, så du kan lokke dem til klubben.

vondracek
Gæst

« Svar #3: 07 Jan 2008, 21:26 »

Okey jamen så tror jeg bare at jeg acceptere deres tilbud Opstemt

Og Yoggidk jeg er lige startet med Chelsea næsten (spillet en halv sæson), så synes slet ikke at det er ved at blive kedeligt.

vondracek
Gæst

« Svar #4: 07 Jan 2008, 21:32 »

Men det er jo vildt meget ekstra arbejde? :/

JimmyGP
Manager

« Svar #5: 07 Jan 2008, 21:45 »

Så meget ekstra arbejde er det altså heller ikke.. jeg synes det er et dejligt afbræk.. Det spil jeg har gang i nu har jeg både været landstræner for Tjekkiet og nu Brasilien.. Man bliver også mere opmærksom på talenter fra det pågældende land..

Og når du nu har både Salomon Kalou & Didier Drogba på holdet bliver dit forhold til de 2 spillere.. Wink

- Veni, vidi, vici -

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 07 Jan 2008, 21:56 »

Lige ManUtd påpeger, er det en god måde at blive venner med spillerne på. De vil jo nærmest tilbede en, fordi man lod dem spille deres første landskamp eller ventede med at tage dem af, indtil de scorede det første mål. Derudover kan du også efter en vis tid sproget, hvilket jeg kun ser som en fordel. Tror måske du får bedre kontakt med dine spillere, men er ikke sikker. Lige pt. er jeg selv landstræner for Mexico, fordi der er en del talenter derfra, så jeg forsøger at lokke lidt af dem til min klub i en tidlig alder, så jeg både kan tage glæde af deres talent og senere den enorme indkomst de kan skabe Wink Der er massevis af gode ting ved at sige ja, det tager lige lidt ekstra hvis du vinder en del osv, men så slemt er det nu heller ikke. Du kan jo bare lade din ass. manager tage venskabskampene, så er det ikke så slemt..

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 07 Jan 2008, 22:01 »

Jeg sagde ja til Elfenbenskysten og jeg er i Juventus og jeg syntes de er hammersjove at spille med. Bare giv bolden til Drogba, så klarer han resten Opstemt

vondracek
Gæst

« Svar #8: 07 Jan 2008, 22:30 »

Jeg sagde ja til Elfenbenskysten og jeg er i Juventus og jeg syntes de er hammersjove at spille med. Bare giv bolden til Drogba, så klarer han resten Opstemt

Haha ja det kunne ikke undre mig Opstemt

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 07 Jan 2008, 22:36 »

Jeg er Pt. landet hos AaB og har ført Mali til Afrika Nations Cup titlen Smiley Kanoute scorer masser af kasser ala Drogba for Elfenbenskysten,.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 07 Jan 2008, 22:39 »

Henter også selv begyndt at hente talenter fra Elfenbenskysten, længere ude i spillet hvor Drogba og de andre ikke er med længere. Fantastiske spillere, så når min tid hos det nuværende land er forbi vild jeg helt sikkert prøve kræfter med Elfen ;o)

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

PF
Ynglingespiller

« Svar #11: 08 Jan 2008, 00:34 »

Jeg har kun prøvet 1 enkelt gang at jeg er blevet informoret om at en landsholds manager var blevet fyret. Pisse belastende.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 08 Jan 2008, 00:50 »

Tjae.. Der er vel flere som bliver fyret.. Hos mig er der cirka, 4-5 som bliver fyret ofte, fordi de simpelthen ikke er gode nok. Sjovt nok får dem som har vundet VM osv, lyst til at gå af, fra et hold fyldt med store stjerner.. Peace

R.I.P.

Axehunter
Ynglingespiller

« Svar #13: 08 Jan 2008, 21:50 »

JEg er enig med flipperen.. smag og behag

Nuværende spil:
Basel FC: 07-??

Spiller stadig FM 2008, er for doven til at købe 09 Peace

Yoggidk
Gæst

« Svar #14: 08 Jan 2008, 21:55 »

ja smag og behag?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010