home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:47:58 HulkOmaniA Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23173
  1 Bruger, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan f***** fungerer det her lortespil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvordan f***** fungerer det her lortespil  (Læst 1291 gange)
baro1o
Gæst

Hvordan f***** fungerer det her lortespil
« : 07 Jan 2008, 16:44 »

Nu gider jeg ikke det her lort længere!
Jeg læser gang på gang om, hvor Rooney og Tevez banker kasser ind på samlebånd, men når jeg spiller med United, har de pludselig glemt hvordan man gør - og det lige fra starten af spillet. Jeg spiller med den legendariske 4231 formation af Ben92, men det virker hverken med United, Barcelona eller Juventus, så et eller andet må jeg sgu da gør galt. Er det mig der ikke forstår at tweake opstillingen?Huh?? Er der måske en der gider forklare lidt derom. Her et par eksempler på min fortolkning af spillernes kunnen
En spiller som Cristiano Ronaldo sætter jeg til at drible mest muligt, landskud på aldrig eller mixed, through balls til mixed og cross ball til mixed. Med Carrick er dribbling aldrig, langskud aldrig, thorugh balls ofte, cross ball mixed.

Håber jeg kan finde noget hjælp her, så spillet kan få en sidste chance.

JKJ
Gæst

Sv: Hvordan f***** fungerer det her lortespil
« Svar #1: 07 Jan 2008, 17:23 »

Nu lyder jeg måske som kloge Åge Wink

Men hvad med at prøve at lave din egen taktik fremfor at hente en... Det er vel det det hele går ud på... Sir Alex går feks heller ikke ud og henter en taktik fra feks Barca... Han laver en ud fra de spillere han har...

Men igen, det er ikke for at være kloge Åge Wink

DeBuur
Manager

« Svar #2: 07 Jan 2008, 17:54 »

1. Hent altid de nye patch.... især med FM 2008

2. Du lærer ikke at spille FM lige så hurtigt som man lærer at spille Call of Duty m.m

2. Læs lidt om de taktiske overvejelser der rundt om på sites i DK - lav din egen taktik gerne udfra en simpel standard taktik f.eks 4-4-2 Normal eller 4-2-3-1
Kan især anbefale SI games Forum omkring taktik og træning

4. Der findes ingen vidunder taktik

5. Trænings delen er vigtig (hent gode trænere + skemaer)

6. Skift ikke taktik hele tiden

7. Det er ikke altid en god ide at starte med en stor klub

8. Fokus kan med fordel rettes på at hente de bedste defensive spillere

9. Free role i England kan jeg ikke få til at fungere

10. spillerne kan ikke holde til at presse og jagte modstanderne hele kampen

11. jeg sørger for at have en bred trup med flere udviklings spillere og en passende mængde erfaring og klasse spillere.

12. er alt umulig så prøv forskellige taktikker over en periode på 10-12 uger..... du vil måske opleve at du bliver fyret undervejs.... heldigvis starter man jo så bare forfra igen........... dette spil er ikke nemt og det skal det heller ikke være...... snyd uha siger mange men til at lære spillet at kende er det ok at tilføre ens klub lidt ekstra at købe for........ hvem har ikke lyst til at prøve at være Mr. Abramovic en eller 2 sæsoner !

Men hold dig fra at ændre dine spillere med f.eks FMM..... ofte ender det med at de langsom men sikre bliver dårligere over tid.

YNWA

M-T
Ynglingespiller

« Svar #3: 07 Jan 2008, 17:59 »

2. Du lærer ikke at spille FM lige så hurtigt som man lærer at spille Call of Duty m.m

2. Læs lidt om de taktiske overvejelser der rundt om på sites i DK - lav din egen taktik gerne udfra en simpel standard taktik f.eks 4-4-2 Normal eller 4-2-3-1

11. jeg sørger for at have en bred trup med flere udviklings spillere og en passende mængde erfaring og klasse spillere.

12. er alt umulig så prøv forskellige taktikker over en periode på 10-12 uger..... du vil måske opleve at du bliver fyret undervejs.... heldigvis starter man jo så bare forfra igen........... dette spil er ikke nemt og det skal det heller ikke være...... snyd uha siger mange men til at lære spillet at kende er det ok at tilføre ens klub lidt ekstra at købe for........ hvem har ikke lyst til at prøve at være Mr. Abramovic en eller 2 sæsoner !

Men hold dig fra at ændre dine spillere med f.eks FMM..... ofte ender det med at de langsom men sikre bliver dårligere over tid.

Må jeg trykke din hånd, tage hatten af for dig osv. det var et fantastisk svar du lige fyrede af der. Vil bruge det råd selv... Mange tak

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 07 Jan 2008, 18:07 »

er yderst enig i alle punkter især med den sidste alle vil jo gerne have mange penge men det ender altid med det modsatte af hvad man forventede

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #5: 07 Jan 2008, 18:09 »

Du kan også med fordel, prøve at hente forskellige taktikker, og så forsøge dig med dem. Spille dem over nogle kampe.

Og så efterhånden "blande" dem med nogen af de andre, så det bliver optimalt for netop dit hold.
Evt ændre nogle små ting undervejs.
Spil ALTID min. 4 træningskampe, for at spille nye spillere ind i truppen og taktikken Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

GudenEricsson
Gæst

« Svar #6: 07 Jan 2008, 18:17 »

Vil råde dig til at læse denne guide: http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=6;start=0;guide_id=70

Den er godt nok meget lang, men prøv at læse det hele alligevel! Den er rigtig god, selvom den er til 07, så virker det også til 08 Wink

Prøv det! Det virkede for mig Thumbs Up

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #7: 07 Jan 2008, 18:23 »

Alle siger det der med at man skal tilpasse ens taktik efter de spillere man har?? Hvordan gør man lige helt præcist det??

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #8: 07 Jan 2008, 18:24 »

Jeg havde det ligesom dig i starten, men jeg blev bare ved med at prøve mig frem, og jeps, så kom den på et tidspunkt

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 07 Jan 2008, 18:36 »

Det bedste råd jeg overhovedet kan give dig, er du skal se kampen igennem.. Hvis du sætter tempoet ned på kampen, så ser du SÅ meget, hvor henne på banen det hele går galt. Du vil opleve det måske er det samme sted, hvor modstanderne erobre bolden, osv..  Du vil se hvor du måske har en mand for lidt eller for meget hvis de får mål på hjørnespark..

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

JKJ
Gæst

« Svar #10: 07 Jan 2008, 18:40 »

Alle siger det der med at man skal tilpasse ens taktik efter de spillere man har?? Hvordan gør man lige helt præcist det??

Det nytter feks ikke noget at satse på fløjspillet hvis ens fløje ikke kan ligge et indlæg, på lange bolde hvis ens angriber ikke er større end 1.70 m, satse på flydende spil hvis de ikke har nogen teknik, på off-side hvis ens forsvar er langsomt osv osv...

De fleste større klubber bør dog kunne spille flere slags opstillinger/systemmer...

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 08 Jan 2008, 17:54 »

Nu gider jeg ikke det her lort længere!
Jeg læser gang på gang om, hvor Rooney og Tevez banker kasser ind på samlebånd, men når jeg spiller med United, har de pludselig glemt hvordan man gør - og det lige fra starten af spillet. Jeg spiller med den legendariske 4231 formation af Ben92, men det virker hverken med United, Barcelona eller Juventus, så et eller andet må jeg sgu da gør galt. Er det mig der ikke forstår at tweake opstillingen?Huh?? Er der måske en der gider forklare lidt derom. Her et par eksempler på min fortolkning af spillernes kunnen
En spiller som Cristiano Ronaldo sætter jeg til at drible mest muligt, landskud på aldrig eller mixed, through balls til mixed og cross ball til mixed. Med Carrick er dribbling aldrig, langskud aldrig, thorugh balls ofte, cross ball mixed.

Håber jeg kan finde noget hjælp her, så spillet kan få en sidste chance.
Velkommen, du kan lige så godt vende dig til det, for 09 kommer først til efteråret, eller måske endda først til jul, hvis de dummer sig igen.

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 08 Jan 2008, 18:13 »

Velkommen, du kan lige så godt vende dig til det, for 09 kommer først til efteråret, eller måske endda først til jul, hvis de dummer sig igen.

Hvad mener du med hvis de dummer sig igen?

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 08 Jan 2008, 18:36 »

Hvad mener du med hvis de dummer sig igen?
Første dato var i oktober, den blev så yderligere udskudt 2 gange. Og da det så kom, var der så grumme fejl, at de jo allerede gik igang med en patch. Jeg vil mene de var for hurtige ude.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010